Er valt niks meer te proberen, dus dan is het verspilde moeite.quote:
Ik welquote:Op zondag 8 mei 2005 02:01 schreef cultheld het volgende:
Daar wil ik nog niet dood in worden gevonden.
nee man als ik haar wil versieren bestel ik wel iets van A&F voor haar. Dan smelt haar hartjequote:
De realiteit is anders, maar je mag het testen hoor.quote:Op zondag 8 mei 2005 02:08 schreef ook_gek het volgende:
[..]
nee man als ik haar wil versieren bestel ik wel iets van A&F voor haar. Dan smelt haar hartje![]()
Kijk en ik snap niet dat mensen dit mooi vindenquote:
Is wel vet met stappen.quote:Op zondag 8 mei 2005 02:08 schreef Avani het volgende:
Wat is daar nou leuk aan.De plaatselijke schilder wil je zo'n broek nog wel doneren
jij bent te jong. Mijn pedo pas is helaas verlopenquote:Op zondag 8 mei 2005 02:10 schreef Avani het volgende:
[..]
De realiteit is anders, maar je mag het testen hoor.
Ik vind 't wel wat hebben; Stukken beter dan ribfluwelen broeken in combinatie met kraagjes in ieder gevalquote:Op zondag 8 mei 2005 02:10 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Kijk en ik snap niet dat mensen dit mooi vinden
Leg uit wat is hier nou speciaal aan?
Als ik iemand in zo iets zie lopen denk ik dat het een simpele stoffeerder is die ook hier en waar een plintje mee verft. En dat hij dat doet omdat hij nooit zijn school afgemaakt heeft en niet meer kan dan dit![]()
die rib broeken vind ik een dram jaquote:Op zondag 8 mei 2005 02:12 schreef cultheld het volgende:
[..]
Ik vind 't wel wat hebben; Stukken beter dan ribfluwelen broeken in combinatie met kraagjes in ieder geval
Ik heb niet de bouw om überhaupt een kraagje te kunnen zijn. Waarschijnlijk zou ik uit zo'n polo scheuren, wanneer ik er één aan pas.quote:Op zondag 8 mei 2005 02:13 schreef ook_gek het volgende:
[..]
die rib broeken vind ik een dram ja
* ook_gek is wel weer van het kraagjes volk![]()
maar goed als ik het niet vergeet doe ik morgen effe foto van mijn A&F polo
Oh help, heb jij een pedo pas gehadquote:Op zondag 8 mei 2005 02:12 schreef ook_gek het volgende:
[..]
jij bent te jong. Mijn pedo pas is helaas verlopen![]()
Hoe kan zoiets je nou niet passen. Kwestie van juiste maat?quote:Op zondag 8 mei 2005 02:14 schreef cultheld het volgende:
[..]
Ik heb niet de bouw om überhaupt een kraagje te kunnen zijn. Waarschijnlijk zou ik uit zo'n polo scheuren, wanneer ik er één aan pas.
Brede schouders, grote borstkas; Kortom breed gebouwd.quote:Op zondag 8 mei 2005 02:20 schreef Avani het volgende:
[..]
Hoe kan zoiets je nou niet passen. Kwestie van juiste maat?
Dan moet je wel heel breed zijn.quote:Op zondag 8 mei 2005 02:21 schreef cultheld het volgende:
[..]
Brede schouders, grote borstkas; Kortom breed gebouwd.Kraagjes zijn nooit breed.
Ik geef in ieder geval de voorkeur aan mooie t-shirts of mouwloze shirts.quote:
Ik vind mouwloos echt drie keer niksquote:Op zondag 8 mei 2005 02:28 schreef cultheld het volgende:
[..]
Ik geef in ieder geval de voorkeur aan mooie t-shirts of mouwloze shirts.
Het moet iemand staan.quote:
Jij snapt het.quote:Op zondag 8 mei 2005 02:33 schreef Steijn het volgende:
[..]
In de zon is het wel lekker. Bruine schouders.![]()
quote:Op zondag 8 mei 2005 02:33 schreef Steijn het volgende:
[..]
In de zon is het wel lekker. Bruine schouders.Mouwloze polo, zou dat een idee zijn?
Ik vind het nogal snel een beetje kamperquote:Op zondag 8 mei 2005 02:32 schreef cultheld het volgende:
[..]
Het moet iemand staan.Ik ga er speciaal voor op vakantie in ieder geval nog een paar aanschaffen.
Dat heb ikquote:Op zondag 8 mei 2005 02:33 schreef Steijn het volgende:
[..]
In de zon is het wel lekker. Bruine schouders.Mouwloze polo, zou dat een idee zijn?
Wellicht enigszins offtopic, maar...quote:
Daar zijn de meningen over verdeeldquote:Op zondag 8 mei 2005 02:40 schreef cultheld het volgende:
[..]
Wellicht enigszins offtopic, maar...
[afbeelding]
Dit is echt niet kamper
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |