jep ik heb de zelfdequote:Op vrijdag 6 mei 2005 22:27 schreef Molluck het volgende:
Jeej, ik heb hem ook binnen, toch nog voor het weekend.
Hij past echt perfect, maar de maten vallen me wel een beetje tegen, ik heb me laten meten aan de hand van die tabel die hier stond voor de IA en ik kwam precies op een M uit, omdat het muscle fit was (en er geen M's meer waren) heb ik toen een L genomen "op hoop van zege", maar ik had echt geen kleinere moeten hebben.
Verder ben ik heel tevreden over de kwaliteit van A&F (dit is de eerste keer dat ik er iets van heb) en al helemaal over de manier waarop de IA is verlopen. Iedereen werkte goed mee, A&F was heel snel en Steijn heeft alles gewoon perfect geregeld
Nogmaals heel erg bedankt! En omdat ik niet uit kan blijven met die foto's ben ik maar voor de spiegel gaan staan (fotograferen voor de spiegel zuigt, vandaar die chagerijnige kop)
Pimp *hier* met je badkamer!
[afbeelding]
edit: .jpg
foto!quote:
ik heb de XL ja. Ja voor mij precies goed. Net niet te strak. Ik draag er wel een tshirt onder en dan zit hij redelijk strak. En nee ik ben ook niet gespierdquote:Op vrijdag 6 mei 2005 22:57 schreef Molluck het volgende:
[..]
foto!
heb jij de XL? (dat dacht ik in een ander topic te lezen) hoe zit die?
Mooi ding, ik zag met Koninginnedag iemand met die polo (in Eindhoven) in het echt een hele mooi kleur ookquote:Op vrijdag 6 mei 2005 23:05 schreef Kluupkluup het volgende:
Mijn polo die ik via ebay heb:
[afbeelding]
Maat M
Slecht te zien.. maar het is dus knal oranje.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 23:10 schreef Molluck het volgende:
[..]
Mooi ding, ik zag met Koninginnedag iemand met die polo (in Eindhoven) in het echt een hele mooi kleur ook![]()
Nu weet ik het zeker: Die polo's zijn in ieder geval niks voor mijquote:Op vrijdag 6 mei 2005 23:05 schreef Kluupkluup het volgende:
Mijn polo die ik via ebay heb:
[afbeelding]
Maat M
wel als je ze aan hebt hequote:Op zaterdag 7 mei 2005 01:23 schreef Avani het volgende:
Sehr schön leute![]()
Ik krijg binnekort nog 2 polo's binnen, dus ik zal nog wel een foto plaatsen als ik ze heb![]()
jawel ga je wel doen ik ga het ook doenquote:
Oh, das wel zonde. Mooi ding, johquote:Op vrijdag 6 mei 2005 23:19 schreef Kluupkluup het volgende:
[..]
Slecht te zien.. maar het is dus knal oranje.hij is niet meer te koop trouwens via abercrombie.com
Post dan even plaatjes van wat je wiltquote:Op zaterdag 7 mei 2005 02:11 schreef Modwire het volgende:
Ach... we zijn nog steeds maar op pagina 2..
Maar ik hoop dit topic snel vol te plempen in de hoop op een nieuwe IA, in het volgende topic.
Ik vind het goed hoorquote:Op zaterdag 7 mei 2005 03:10 schreef Modwire het volgende:
Ik heb al gekeken, alleen nog niet gekozen
wat jij zegtquote:
Komt ie dan he:quote:Op zaterdag 7 mei 2005 13:18 schreef kreischer2000 het volgende:
Kom je terug van een mini vakantie en dan vind je je polotje bij thuiskomstNetjes geregeld Steijn!Hij is erg mooi, netjes afgewerkt maar misschien wat klein maar het kan er mee door vind ik. Fotos later vandaag want de batterijen van mijn digicam zijn op
Moet je 'm terugsturen.. "Ik wil een nieuwe, deze is niet kapotquote:Op zaterdag 7 mei 2005 20:46 schreef JAY-T het volgende:
Die polo die ik heb moest ook vintage zijn, maar er zit totaal geen beschadiging ofzo op..
deze zit goed toch?quote:Op zondag 8 mei 2005 01:06 schreef kreischer2000 het volgende:
[..]
Komt ie dan he:
[afbeelding]
[afbeelding]
Dat ziet er heel puik uit.quote:Op zondag 8 mei 2005 01:06 schreef kreischer2000 het volgende:
[..]
Komt ie dan he:
[afbeelding]
[afbeelding]
Ga een middagje mee met de open dag van de Landmacht, dan is ie wel vintage.quote:Op zaterdag 7 mei 2005 20:46 schreef JAY-T het volgende:
Die polo die ik heb moest ook vintage zijn, maar er zit totaal geen beschadiging ofzo op..
jij ziet er ook altijd goed uitquote:
Wat een ultieme versierpogingquote:
Ik versier geen fokkersquote:
Er valt niks meer te proberen, dus dan is het verspilde moeite.quote:
Ik welquote:Op zondag 8 mei 2005 02:01 schreef cultheld het volgende:
Daar wil ik nog niet dood in worden gevonden.
nee man als ik haar wil versieren bestel ik wel iets van A&F voor haar. Dan smelt haar hartjequote:
De realiteit is anders, maar je mag het testen hoor.quote:Op zondag 8 mei 2005 02:08 schreef ook_gek het volgende:
[..]
nee man als ik haar wil versieren bestel ik wel iets van A&F voor haar. Dan smelt haar hartje![]()
Kijk en ik snap niet dat mensen dit mooi vindenquote:
Is wel vet met stappen.quote:Op zondag 8 mei 2005 02:08 schreef Avani het volgende:
Wat is daar nou leuk aan.De plaatselijke schilder wil je zo'n broek nog wel doneren
jij bent te jong. Mijn pedo pas is helaas verlopenquote:Op zondag 8 mei 2005 02:10 schreef Avani het volgende:
[..]
De realiteit is anders, maar je mag het testen hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |