quote:
Dan hebben we binnen de kortste keren heeeeeel veeeeeeeel topicsquote:Op maandag 2 mei 2005 19:09 schreef typtypo het volgende:
Het is nederland hier.
Ga je een topic openen elke keer dat het regent!!!
![]()
Waar leeft u???quote:Op maandag 2 mei 2005 19:11 schreef kanaiken het volgende:
HOLY SHIT
HAGEL!
Auto is spontaan op alarm gesprongen, je moet harder spreken in huis omdat het gekletter tegen de ramen je stem overtreft en de oprit stond in twee minuten helemaal blank van de regen en hagel
Boxtelquote:
Dan duurt het wel effe voordat het hier is (Lelystad)quote:Op maandag 2 mei 2005 19:13 schreef kanaiken het volgende:
[..]
Boxtel(tussen den bosch en eindhoven in)
het is al aan het kalmeren
nu is het normale hagel met regen
je kunt weer normaal praten
doe de ramen dichtquote:Op maandag 2 mei 2005 19:16 schreef foksuk1981 het volgende:
[..]
Dan duurt het wel effe voordat het hier is (Lelystad)
Heb ik alle tijd om me voor te bereiden![]()
Mijn raam is al dicht.... althans... hij staat op een 'tocht-kier'.quote:Op maandag 2 mei 2005 19:17 schreef kanaiken het volgende:
[..]
doe de ramen dicht
we moesten hier snel door het huis rennen, alle ramen dicht enzo
paar vensterbanken en vitrages waren al doorweekt
Is ook redelijk dicht bij mij in de buurtquote:Op maandag 2 mei 2005 19:20 schreef oeje het volgende:
hier in uden hoor ik de bui aankomen, zal zo wel hierzijn.
het begint al aardig donker te worden
Je weet toccchhhggggquote:Op maandag 2 mei 2005 19:25 schreef Max-Westerman het volgende:
Leip man
Daar mag ik niets maar dan ook helemaal niets over meldenquote:Op maandag 2 mei 2005 19:26 schreef Prep2Fight het volgende:
En daar Max? In Amerika?
Sneeuw????quote:Op maandag 2 mei 2005 19:34 schreef derekhugh het volgende:
enschede is droog.
overal vliegen pluisjes .
Hmmm.... Echten.... daar ben ik een heeeeele tijd geleden is op vakantie geweestquote:Op maandag 2 mei 2005 19:39 schreef Giem het volgende:
Hier schijnt de zon. Echten
Welke camping dan. De Westerbergen? Daar woon ik drie huizen naast. Vind het er maar saai om te wonen.quote:Op maandag 2 mei 2005 19:42 schreef foksuk1981 het volgende:
[..]
Hmmm.... Echten.... daar ben ik een heeeeele tijd geleden is op vakantie geweest.
En als daar nu het zonnetje schijnt, misschien moet ik dat maar weer es doen
quote:Op maandag 2 mei 2005 18:44 schreef kanaiken het volgende:
nietus, het is droog, en grotendeels bewolkt
Ik had nog niet gezegd waar ik benquote:
nicequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |