Hoeft wat mij betreft niet hoor, heb ik ook niet gedaanquote:Op maandag 2 mei 2005 22:32 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Ik resize
Moeten er nog kentekenplaten weggesoept worden ?
Ohhh er is natuurlijk kans dat de AIVD ook meekijkt he ?
Niet buiten de lijntjesquote:Op maandag 2 mei 2005 22:35 schreef ondeugend het volgende:
Ik weet niet hoe het met de anderen zit, ik ga toch maar even kleuren.
Tot zo
GMTAquote:Op maandag 2 mei 2005 22:37 schreef bwt het volgende:
of wordt het vingerverven?
quote:Op maandag 2 mei 2005 22:37 schreef bwt het volgende:
of wordt het vingerverven?
Die ken ik nog nietquote:
PatM vermomd ?quote:Op maandag 2 mei 2005 22:51 schreef bwt het volgende:
Hey, ondeugend, netjes gedaan. en mooi binnen de randjes gebleven
Wie was er ook al weer met dat brommertje???
quote:Op maandag 2 mei 2005 22:56 schreef ondeugend het volgende:
Maar doe eens vertellen ?
Wat doet dat brommertje met een doos? nou in dat rijtje
Ssshhhhh, we zouden het niet meer over de afvalligen hebbenquote:
hahaha,dat was een iets ouder mannetje met een buikje en een lieve golden retriever/labrador.quote:Op maandag 2 mei 2005 22:56 schreef ondeugend het volgende:
Maar doe eens vertellen ?
Wat doet dat brommertje met een doos? nou in dat rijtje
Ik had me al heel afzijdig gehouden hoor !quote:Op maandag 2 mei 2005 22:57 schreef hicham het volgende:
[..]
Ssshhhhh, we zouden het niet meer over de afvalligen hebben![]()
Youssef is gewoon met de brommer gekomen
quote:Op maandag 2 mei 2005 22:57 schreef ondeugend het volgende:
Whehe Patatzak je helm met oortjes is helemaal![]()
Ah, dat was die hond die even aan Bianca ging likken toch?quote:Op maandag 2 mei 2005 22:58 schreef bwt het volgende:
[..]
hahaha,dat was een iets ouder mannetje met een buikje en een lieve golden retriever/labrador.
Die hond zat in dat houten bakkie achterop.
Geen gezicht
Jij moet niet denken maar gewoon zorgen dat je jouw brommer aan den loop krijgt.quote:Op maandag 2 mei 2005 22:59 schreef stinkie het volgende:
en ik maar denken dat het die 25kW van Reet was
quote:Op maandag 2 mei 2005 22:59 schreef stinkie het volgende:
en ik maar denken dat het die 25kW van Reet was
Was slechts een paar keer maar dat het zo langzaam ging.quote:Op maandag 2 mei 2005 23:01 schreef Fulcrum_X het volgende:
shit zeg, een tvp zetten is ook zinloos... als ik weer kijk zitten jullie alweer in een nieuw deel![]()
Je moet gewoon wat actiever meepostenquote:Op maandag 2 mei 2005 23:01 schreef Fulcrum_X het volgende:
shit zeg, een tvp zetten is ook zinloos... als ik weer kijk zitten jullie alweer in een nieuw deel![]()
Ja mag, maar ik zou hem je ook gezipt via MSN kunnen doen.quote:Op maandag 2 mei 2005 23:03 schreef Phatzak het volgende:
Ondeugend, zal ik je even een account geven om die grote foto's te uploaden naar groothoofdje? Voor eigen gebruik
Mailadres/MSN adres? Ik geef je nu even een account op groothoofdje. MSN staat in me boycot maar na mijn examens wil ik je in mijn FokMC groepquote:Op maandag 2 mei 2005 23:06 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Ja mag, maar ik zou hem je ook gezipt via MSN kunnen doen.
Kan je de rest ook direct uploadenquote:Op maandag 2 mei 2005 23:08 schreef ondeugend het volgende:
Aan de andere kant.....ik heb hier nogal wat foto's van afgelopen meets. Of ben je al helemaal voorzien als verzamelaar ?
Maakt mij niet uit, zeg het maar.
En of achterop mee meeten af en toe... dat helpt ookquote:Op maandag 2 mei 2005 23:01 schreef Fulcrum_X het volgende:
ik heb ook geen idee wat ik mij er moet van voorstellenquote:Op maandag 2 mei 2005 22:11 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
trouwens, wat is de bedoeling want Fetsak zei het al eerder dacht ik...meerijden lijkt me weinig wat aan eigenlijkgewoon ff daar meeten, beetje stunts bekijken en daarna onze eigen weg volgen ben ik voorstander van
Ehhr, moet Hicham dan maar even zeggen. Heb je de info al doorgekregen?quote:Op maandag 2 mei 2005 23:14 schreef ondeugend het volgende:
@patat
Kan ik daar zien wat je al hebt ?
Ik heb best wel heel veel.... das een voordeel van het uitlenen van de cam aan RB.
Ik had een tijd geleden allemaal pics opgeslagen van de Fok!MC maar niet in mappen, dus ik weet niet of jij je kan orienteren op bestandsnamen?quote:Op maandag 2 mei 2005 23:14 schreef ondeugend het volgende:
@patat
Kan ik daar zien wat je al hebt ?
Ik heb best wel heel veel.... das een voordeel van het uitlenen van de cam aan RB.
quote:Op maandag 2 mei 2005 23:18 schreef hicham het volgende:
[..]
Ik had een tijd geleden allemaal pics opgeslagen van de Fok!MC maar niet in mappen, dus ik weet niet of jij je kan orienteren op bestandsnamen?
Nope, nog nietsquote:Op maandag 2 mei 2005 23:18 schreef Phatzak het volgende:
[..]
Ehhr, moet Hicham dan maar even zeggen. Heb je de info al doorgekregen?
Ik heb ze georganiseerd op plaats en datum.quote:Op maandag 2 mei 2005 23:18 schreef hicham het volgende:
[..]
Ik had een tijd geleden allemaal pics opgeslagen van de Fok!MC maar niet in mappen, dus ik weet niet of jij je kan orienteren op bestandsnamen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |