Mooie is dat ik een routeplanner moest pakken om Veenendaal te vindenquote:Op maandag 2 mei 2005 19:59 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
voor jou om de hoek, je bent er zoVeenendaal ligt toch vlakbij Dordt
Zou kunnen lachen maar je hebt nog gelijk ookquote:
Wij gaan ook.quote:Op maandag 2 mei 2005 19:52 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
gaat er nog iemand naar de MF Mega Meeting as zondag? ik ga sowieso even kijkenmissch kunnen we met een groepje gaan?
quote:Op maandag 2 mei 2005 20:00 schreef One_Punch_Mickey het volgende:Ik snap deze post nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bolletje deeg enzo.
Tsja ik woon in Vianen he? Den Bosch delegatie komt hier ook langs.quote:Op maandag 2 mei 2005 20:20 schreef Phatzak het volgende:
Ik wil ook naar de mega meet, Martie en Raus (weiger Anita te gebruiken) gaan met een MF delegatie uit hun buurt. Ik zou op zich met Amsterdam mee kunnen rijden maar daar heb ik niet zulk zin in
Hoe wil jij gaan Lars?
anders pikken we je gewoon op bij een afgesproken puntquote:Op maandag 2 mei 2005 20:28 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Tsja ik woon in Vianen he? Den Bosch delegatie komt hier ook langs.Kan proberen daar aan te haken maar dat wordt lastig.
Denk dat ik gewoon op eigen gelegenheid ga, A27 -> A12. Jullie komen natuurlijk via de A2? Kunnen het ook zo doen dat we afspreken bij knooppunt A2/A12?Of A27/A12? Die laatste is denk ik makkelijker, vlak voor Bunnik zit een pomp. Daarna is het nog iets van 20km rijden denk ik?
Da's ook best, jullie komen er toch langs.quote:Op maandag 2 mei 2005 20:31 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
anders pikken we je gewoon op bij een afgesproken punt![]()
Eeuh, allemaal veel te moeilijk. Ik rij wel gewoon even langs je home base ofzo.quote:Op maandag 2 mei 2005 20:37 schreef hollander172 het volgende:
Edit: kunnen we bij die pomp vlak voor Bunnik onze andere broeders weer oppikken.
Is ook best, kan je gewoon naar dat punt rijden wat ik aan Martie aangaf, bij die toekan dus op de parkeerplaats.quote:Op maandag 2 mei 2005 20:51 schreef Phatzak het volgende:
[..]
Eeuh, allemaal veel te moeilijk. Ik rij wel gewoon even langs je home base ofzo.
Hebben we altijd al gezeten toch?quote:
Nu welquote:
Hey, dat hebben we lang niet meer gedaan. Wordt inderdaad tijd dat we weer eens meetenquote:
als ik me niet vergist een stuk of 40quote:Op maandag 2 mei 2005 20:57 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Is ook best, kan je gewoon naar dat punt rijden wat ik aan Martie aangaf, bij die toekan dus op de parkeerplaats.
Hoeveel gasten uit Den Bosch en omstreken komen er eigenlijk?
quote:Op maandag 2 mei 2005 19:53 schreef hicham het volgende:
Stond ook nog bij de laatste 5 topics in de OP
quote:Op maandag 2 mei 2005 19:41 schreef Makster het volgende:
Ik ben blij voor je dat ik net optijd mijn hotmail opende en zag dat je toch had gemaild![]()
Hmmm mijn vriendin zegt net: "waarom laat je ze niet naar ons huis komen?"quote:Op maandag 2 mei 2005 21:05 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
als ik me niet vergist een stuk of 60![]()
Die heeft ook een hoge dunk van zichzelf. Ik ga toch ook geen lul@chello.nl makenquote:Op maandag 2 mei 2005 21:12 schreef hollander172 het volgende:
@hiesjam, mail der maar even op@xs4all.nl
Die vat ik even niet.quote:Op maandag 2 mei 2005 21:17 schreef Phatzak het volgende:
[..]
Die heeft ook een hoge dunk van zichzelf. Ik ga toch ook geen lul@chello.nl maken
Ze komt alleen heeeeeeeeeeel af en toe in TRA maar verder niet. Op hondenforum.nl is ze wel bijna elke dag te vinden en op barfplaats ook weleens, voor de rest vind ze fora geleuter en ze heeft nog gelijk ook.quote:Leest ze eigenlijk weleens mee of vind ze dat maar niets... forums
quote:Op maandag 2 mei 2005 21:17 schreef Phatzak het volgende:
[..]
Die heeft ook een hoge dunk van zichzelf. Ik ga toch ook geen lul@chello.nl makenLeest ze eigenlijk weleens mee of vind ze dat maar niets... forums
Deze?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |