De vraag is dan altijd weer of díé het dan doetquote:Op zaterdag 4 maart 2006 12:17 schreef peristilius het volgende:
[..]
Kan je bijna net zo goed een nieuwe NES kopen, kan je best vinden voor 15 euro.
Das waar, ben blij dat mijn NES het na al die jaren het gewoon nog doet.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 12:17 schreef Kang-He het volgende:
[..]
De vraag is dan altijd weer of díé het dan doet.
Net gespeelt op mijn goeie ouwe NESquote:Op maandag 2 mei 2005 18:42 schreef Zwansen het volgende:
Megaman II is een van de betere games ooit... Vooral die muziek!
Dat had ik vandaagquote:Op maandag 6 maart 2006 21:21 schreef AirRaid het volgende:
Kan me nog de keer herrineren dat ik met Mario voor het eerst in het kasteel terecht kwam. Sprong van de zenuwen diorect in de afgrond.
GAME OVER![]()
Maar bij sommige spellen is er nou eenmaal geen of weinig aanbod met de absurde prijskaartjes die dat tot gevolg heeft.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 12:06 schreef DeHovenier het volgende:
Emulators is goed voor als je een spel wilt uitproberen voordat je het koopt....het is vele malen leuker als je echt op een console speelt ipv op de pc.
Vind ik nogal een zwak argument eigenlijk...quote:Op dinsdag 7 maart 2006 17:59 schreef sampoo het volgende:
[..]
Maar bij sommige spellen is er nou eenmaal geen of weinig aanbod met de absurde prijskaartjes die dat tot gevolg heeft.
en een xbox draait ook emulators.![]()
voor 20 euro wil ik wel jou 3 nessen hebben als ze nog werkenquote:Op zondag 12 maart 2006 15:54 schreef Kiff het volgende:
Mocht iemand een NES zoeken om te casemodden tot een dvd speler, ik heb er nog 3 liggen waar ik vanaf wil. Voor 20 euro inc. verzenden krijg je er 3 om mee te casemodden/onderdelen.
geen dvd-speler is zo mooi als een nesquote:Op donderdag 9 maart 2006 22:10 schreef birdydontfly het volgende:
OMG een NES dvd speler, wat is het nut
Ga NESsen op je NES en koop een dvd speler, damn :p
Voor de duidelijkheid: 3 kale Nessen (dus geen kabels etc) in verschillende staat. 2 zijn nog wel werkbaar te krijgen denk en anders zijn de connnectors er uit te slopen en te cleanen. Eéntje waarschijnlijk niet, die geeft geloof ik alleen een blue-screen of death. Je moet er niet mee willen spelen, voor casemodpraktijken of onderdelen zijn ze misschien geinig. Laat nog even weten als je ze écht zou willen.quote:Op zondag 12 maart 2006 23:41 schreef luxos het volgende:
[..]
voor 20 euro wil ik wel jou 3 nessen hebben als ze nog werken
een nes is ook echt niet mooi hoor, tis een grijs vierkant ding woohooquote:Op maandag 13 maart 2006 00:50 schreef Quack_of_Doom het volgende:
[..]
geen dvd-speler is zo mooi als een nes
Aan een DVD speler heb je ook geen herrineringen.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 20:54 schreef Quack_of_Doom het volgende:
als ik een nes zie word ik toch een blij mannetje van binnen. Dat heb ik niet bij een DVD-speler... in dat opzicht is een nes dus mooi
Ik heb hem nu in mijn hand.quote:Op woensdag 15 maart 2006 16:12 schreef BroesWillems het volgende:
* BroesWillems is blij![]()
[afbeelding]
Net gekocht heeft
![]()
Nu maar hopen dat m'n NES ook snel binnenkomt![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |