Als jij je pc hebt aangesloten op je tv, dan wordt het een heel ander verhaal. Neem een cube joystick voor je pc en spelen maar!quote:Op vrijdag 24 februari 2006 12:06 schreef DeHovenier het volgende:
Emulators is goed voor als je een spel wilt uitproberen voordat je het koopt....het is vele malen leuker als je echt op een console speelt ipv op de pc.
no-go voor jou, ik vind het erg leuk om bijvoorbeeld erachter te komen hoe paper mario werkelijk is. Ik zou nooit interesse in dat spel gehad hebben, als ik m niet op een emulator gespeeld zou hebben.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 12:12 schreef Notorious_Roy het volgende:
Emulators en roms zijn een no-go op FOK!
Da's idd niet zo verkeerd. Op mn zeldaschijfje voor de cube kun je ook aardig wat lol hebben hoor. Ook al speel ik zelda 2 dan weer voor de triljoenste keer uit. Blijft leuk.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 13:06 schreef jimjim1983 het volgende:
en ik vind het erg leuk om een lijst met alle spellen op mn xbox te hebben staan![]()
Met no-go bedoelt hij dus dat het hier niet besproken wordt.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 13:01 schreef Integrity het volgende:
[..]
no-go voor jou, ik vind het erg leuk om bijvoorbeeld erachter te komen hoe paper mario werkelijk is. Ik zou nooit interesse in dat spel gehad hebben, als ik m niet op een emulator gespeeld zou hebben.
Final Fantasy wordt lastig, voor de rest moet het goed te doen zijn hoor.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 18:20 schreef Magno het volgende:
Ik heb mijzelf vandaag (via marktplaats) verwent met een NES...
De NES was nog van voor mijn tijd, maar toch wilde ik er al jaren 1 aanschaffen...
Ik hoop hem vrijdag voor het eerst te kunnen gebruiken
Nu maar direct beginnen om via marktplaats bv. (en andere sites) games te kopen
Wil iig:
Legend of Zelda
Zelda: Link's Adventure
Final Fantasy
kirby's adventure
Super Mario Bros 2 en 3
Megaman 1
Megaman 2
Cobra triangle
bemachtigen... al zal het wel lastig worden denk ik... denk namelijk dat de spellen nogal gewild zijn?
Joh! Dat had ik nog niet begrepen! Is dit nu het niveau hier?quote:Op dinsdag 28 februari 2006 18:46 schreef peristilius het volgende:
[..]
Met no-go bedoelt hij dus dat het hier niet besproken wordt.
Blijkbaar wel, aangezien jij doorging met het bespreken ervan.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 23:05 schreef Integrity het volgende:
[..]
Joh! Dat had ik nog niet begrepen! Is dit nu het niveau hier?
Ik heb verder niets te maken met de no-go uitspraak van iemand, ik vind dat zo iemand voor zichzelf moet spreken en niet algemeen. Nu onderstreep jij het no-go, maar brengt het alsof ik niet begrepen heb hoe hij het bedoelt. Dat heb ik wel. Maar kerel, als je op die manier tegen gamen aankijkt, ga dan tuinieren ofzo. Elke gamer die nintendo in zn bloed heeft, en geloof me dat heb ik al vele jaren, die is laaiend enthousiast over de emulator.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 23:42 schreef peristilius het volgende:
[..]
Blijkbaar wel, aangezien jij doorging met het bespreken ervan.
Het gaat hier niet om de no-go uitspraak van iemand, maar om het feit dat emulators niet besproken mogen worden volgens de policy van Fok!quote:Op woensdag 1 maart 2006 08:53 schreef Integrity het volgende:
[..]
Ik heb verder niets te maken met de no-go uitspraak van iemand, ik vind dat zo iemand voor zichzelf moet spreken en niet algemeen. Nu onderstreep jij het no-go, maar brengt het alsof ik niet begrepen heb hoe hij het bedoelt. Dat heb ik wel. Maar kerel, als je op die manier tegen gamen aankijkt, ga dan tuinieren ofzo. Elke gamer die nintendo in zn bloed heeft, en geloof me dat heb ik al vele jaren, die is laaiend enthousiast over de emulator.
Een orginele cassette is natuurlijk het ultieme, daar kan niets tegenop. Maar populair doen over cassette's en een emulator als no-go beschouwen... in mijn ogen is dat een definitieve no-go op sociaal vlak.
Ik wil mn kennis delen als gelijkwaardige, net zoals iedereen hier. Ik wil niet ongelijkwaardig behandelt worden. Op de manier zoals jij het communiceert, ervaar ik dit als zodanig.
Straks ga je nog zeggen dat je geen neo-geo emulator op je pc hebt..
Nou omdat het een no-go is, moet ik toch ff offtopic gaan: Best mooi, die neo geo emulator. Weer ontopic: oke, de meeste spellen heb ik via het console uitgespeeld.quote:Op woensdag 1 maart 2006 08:57 schreef peristilius het volgende:
[..]
Het gaat hier niet om de no-go uitspraak van iemand, maar om het feit dat emulators niet besproken mogen worden volgens de policy van Fok!
Als jij spellen wilt spelen op een emulator houd ik je niet tegen en vind ik je ook geen klootzak, maar het mag hier gewoon niet besproken worden. Lul verder gewoon mee over de spellen die je speelt en leuk vindt.
En ik heb trouwens ook geen emulators op mijn PC staan nee.
Niet alleen megaman hoor, Battle of Olympus heeft ook mooie muziek. Zo ook de laatste level van de rescue rangers, maar da's weer persoonlijk. Speel het spel een keer, zou ik zo zeggen. Met megaman ben je nog wel ff zoet, als je het spel nog nooit gespeeld hebt.quote:Op woensdag 1 maart 2006 13:48 schreef DeHovenier het volgende:
Die Megaman muziek schijnt iedereen goed te vinden....ikzelf heb niks met Megaman, nooit gespeeld dus ook geen jeugdsentiment.
De laatste vier levels zijn erg pittig. Dacht laatst nog dat ik hem had uitgespeeld na alle standaard eindbazen. Maar dan blijken er nog vier levels te komen. De muziek van de laatste vier levels is wat minder overigens naar mijn mening.quote:Op woensdag 1 maart 2006 14:07 schreef peristilius het volgende:
Ik krijg Megaman 2 ook nog, ooit wel een Megaman gespeeld lang geleden, maar weet er eigenlijk niets meer van.
Ben benieuwd.
Heb je de connectors van de spellen goed schoon gemaakt?quote:Op donderdag 2 maart 2006 09:25 schreef c0nd0r het volgende:
Hmm ik heb gister nieuw onderdeel voor NES binnen gehad, de befaamde 72 pins connector.
Erin gezet ervan uitgaande dat hiermee mijn problemen de wereld uit zouden zijn.
Helaas blijft ie nog steeds knipperen, maar heb ontdekt dat als ik het spel een klein stukje terug trek dat ie net over het randje kan (klinkt heel raar dit) dat hij het dan wel doet.
Dus zou het gewoon aan de spellen liggen dat die contactjes versleten zijn?
Yes! Ook nog met contactspray geprobeerd.quote:Op donderdag 2 maart 2006 12:01 schreef Hooghoudt het volgende:
[..]
Heb je de connectors van de spellen goed schoon gemaakt?
Kan je bijna net zo goed een nieuwe NES kopen, kan je best vinden voor 15 euro.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 01:28 schreef Magno het volgende:
geen ervaring, maar ik gok die met de cartridge..
overigens is het misschien verstandig om de hele 72-pin connector te vervangen (als die niet meewerkt)
je kan ze nog bestellen bij: 030-6097166 (Nintendo)
12 euro ofzo'iets dacht ik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |