Het is net koninginnedag geweest... DE kans om een nieuwe te kopen voor 3 knaken en een half glas bier.... nog een klein jaartje wachten dusquote:Op maandag 2 mei 2005 18:24 schreef Zwansen het volgende:
Die beelden... Ik schaam me dood dat ik mijn NES verkocht heb voor een 15 gulden...
Turtles, die heb ik nogquote:Op maandag 2 mei 2005 18:30 schreef Erasmusch het volgende:
Maandje geleden maar weer een NES+8games gekocht in de hoop op Koninginnedag de nodige spellen in te kunnen slaan. Dat viel vies tegen. Ben maar 1 kraampie met spullen tegengekomen en daar Ducktales, Tiny Toons en Hook voor een tientje gekocht. Hoopte op Turtles, Simpsons, Paperboy, Double Dragon...
Kijk gewoon wat rond op ebay, daar heb je een hele hoop nes spellen voor 1 euro.quote:Op maandag 2 mei 2005 18:45 schreef Erasmusch het volgende:
Maar tis wel erg veel moeite om al die spellen los te kopen. Bestaat er niet een soort 'verzamelcd'? Desnoods voor op de ps2/xbox/dat nieuwe ding van Nintendo.
Je had voor de Supernintendo toch ook een cartridge met alle Mario's erop? Misschien had ik die beter kunnen kopen eigenlijk... Iig er zijn ook niet voor die nieuwe Nintendo (Gamecube?) legaal verzamelaars te krijgen?quote:Op maandag 2 mei 2005 18:49 schreef mordradead het volgende:
Het bestaat vast wel maar dat is niet helemaal volgende de policy hier in gam
Super Mario Allstars voor de SNES. Maar dat zijn de oude mario's in een nieuwjasje. Niet helemaal hetzelfde. Nintendo staat bekend om de poorts, die hebben een hele zooi NES games voor de GBA en wat nes games op bonuscd's voor de GC.quote:Op maandag 2 mei 2005 19:00 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Je had voor de Supernintendo toch ook een cartridge met alle Mario's erop? Misschien had ik die beter kunnen kopen eigenlijk... Iig er zijn ook niet voor die nieuwe Nintendo (Gamecube?) legaal verzamelaars te krijgen?
Gewoon nieuwe kopenquote:Op maandag 2 mei 2005 20:20 schreef jercovski het volgende:
maar goed, men controller is nog steeds
hoe kank dat fixen? (de vierpuntsdruktoets moet ik echt te hard inramme wil ik bewegen kunnen)
worden die nog gemaakt?? als ik erges 2dehands haal is kans groot dat die ook vernueckt zijn...quote:
Neuh hoorquote:Op maandag 2 mei 2005 21:52 schreef jercovski het volgende:
[..]
worden die nog gemaakt?? als ik erges 2dehands haal is kans groot dat die ook vernueckt zijn...
2 voor verkoop??quote:Op maandag 2 mei 2005 23:49 schreef Wrinex het volgende:
[..]
Neuh hoorIk heb hier ongeveer 20 NES-controllers liggen die allemaal prima werken.
NES snel terugruilen voor je zusje.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 00:18 schreef Dulk het volgende:
me zusje heeft die van mij weggegeven!!!!! GVD !!!
*mailtquote:Op dinsdag 3 mei 2005 00:23 schreef Wrinex het volgende:
[..]
Ja hoorAls je interesse hebt, mail me dan ff op het adres in mijn profiel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |