abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_26669608
Die je bij de dirk en zo kan kopen.

Is een pakket met verscillende soorten vis (DUHH) en sojasaus en WasaB!!!!!!!

Heeft iemand dat wel eens geprobeerd ? en zo ja is het wat ?

*ik ben erg nieuwschierig hierna..

**Hm ik kan natuurlijk ook zelf eens 1 keer gaan proberen
  maandag 2 mei 2005 @ 17:22:52 #2
40584 Bushmaster
Microschoft
pi_26670218
Voor wat je krijgt véééél te duur maar wel lekker
Eigen brokjes eerst.
pi_26670281
Wasabi vind ik echt vies sojasaus ook,
Maar die sushi ging nog wel
pi_26671032
wat the hack is : shusi?? bedoel je geen sushi??
2 Delen Vodka, 1 Deel Lime (of was het nu andersom) www.omnivas.nl
pi_26671050
Sushi
pi_26671118
tt even aangepast
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  maandag 2 mei 2005 @ 17:58:47 #7
79000 Maikuuul
Dat zeg ik ook altijd
pi_26671255
Allemaal rommel die sushi
[b]Mag ik niet zeggen voor me moeder
Van het Concert des Levens krijgt niemand een Program
Sokkel Lolleromfg[/b]
  maandag 2 mei 2005 @ 18:54:32 #8
34210 Eyeopener
Crespinaticism!
pi_26672689
quote:
Op maandag 2 mei 2005 17:58 schreef Maikuuul het volgende:
Allemaal rommel die sushi
Eens, tenminste als je supermarktsushi bedoelt.

Sushi moet je slechts kopen bij een (afhaal)-sushirestaurant of zelf maken. Het eerste om te proberen of je het lekker vind, het tweede als je echt goed wilt hebben. Er zijn namelijk geen goede sushi-restaurants in nederland
  maandag 2 mei 2005 @ 19:42:10 #9
34163 Pikkebaas
Corporate Overlord
pi_26674178
Als je nou eens sushi wil proberen, doe je smaakpapillen dan een plezier en ga naar een echt goede japanner. Sushi halen bij een grootgrutter uit de diepvries is hetzelfde als je sexuele genoegens zoeken bij een heroinehoer. Lekker, maar wel met een vieze nasmaak.
Wien Neerlandsch bloed in de aders vloeit,
Van vreemde smetten vrij,
pi_26675635
quote:
Op maandag 2 mei 2005 19:42 schreef Pikkebaas het volgende:
Sushi halen bij een grootgrutter uit de diepvries is hetzelfde als je sexuele genoegens zoeken bij een heroinehoer. Lekker, maar wel met een vieze nasmaak.

OT:
Overigens, in rotterdam zit er onder concertgebouw de Doelen een een voor Nederlandse begrippen redelijke goede Sushi boer. Maar zelf je vissies halen bij Schmidt en dan zelf maken is ook erg lekker, alleen wel een gezeik met die kleverige kut rijst, en ze zien er niet zo mooi uit, maarja, wel erg lekker
  maandag 2 mei 2005 @ 22:14:54 #11
43624 Martijn_77
It was a good year
pi_26679451
Een topic als je het zelf wil maken:

Zelf Sushi maken
Experience is what you get when you don't get what you wanted
Take my advice ... I don't use it anyway...
Een goede Fok! Search
Een goede Fok! Search
  dinsdag 3 mei 2005 @ 08:46:34 #12
8638 Ashram
World Wide Webslinger
pi_26686651
quote:
Op maandag 2 mei 2005 18:54 schreef Eyeopener het volgende:

[..]

Sushi moet je slechts kopen bij een (afhaal)-sushirestaurant of zelf maken. Het eerste om te proberen of je het lekker vind, het tweede als je echt goed wilt hebben. Er zijn namelijk geen goede sushi-restaurants in nederland
Ik vond het Okura hotel erg te pruimen. De rekening wat minder
Daarnaast heb je tal van goede Japanse restaurants in Nederland. Namen komen later nog wel, ben effe vergeten.
Everyone's got a bit of sadism and masochism in them, but not me, I'm 100% sadistic.
I'm going to burn in hell anyway, so why can't I ???
  dinsdag 3 mei 2005 @ 09:41:59 #13
34210 Eyeopener
Crespinaticism!
pi_26687539
Graag, maar als het net zo 'goed' is als in Okura hoeft het niet (;)), ben er ook geweest en we vonden de kwaliteit niet bijzonder. Zelf maken we het beter en bovendien is de prijs inderdaad flink hoog...
pi_26691083
quote:
Op maandag 2 mei 2005 18:54 schreef Eyeopener het volgende:

[..]

Jammer dat jij ze niet tegen komt. Wat Japanse vrienden van ons (wonen hier sinds drie jaar), vinden het allemaal best meevallen.... Het Okura heeft trouwens een restaurant met 1 ster, die sushi is zeker ook slecht?
"Winners never quit, 'cause quitters never win"
"Greedy people get rich, but pigs get slaughtered"
pi_26691117
Mn moeder vond hem erg goed
  † In Memoriam † dinsdag 3 mei 2005 @ 12:20:35 #16
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_26691893
Ja die is best lekker!

En die ene saus is fokking hot!

Na een goede sushi wordt ik altijd een beetje dronken en dat heb ik van deze ook dus voor mij goedgekeurd.
  dinsdag 3 mei 2005 @ 16:08:44 #17
34210 Eyeopener
Crespinaticism!
pi_26699776
quote:
Op dinsdag 3 mei 2005 11:55 schreef Drive-r het volgende:

[..]

Jammer dat jij ze niet tegen komt. Wat Japanse vrienden van ons (wonen hier sinds drie jaar), vinden het allemaal best meevallen.... Het Okura heeft trouwens een restaurant met 1 ster, die sushi is zeker ook slecht?
Wat ik al zei, ik hoor graag waar je volgens jou wel goede sushi kan krijgen. Doe je me een groot plezier mee .

Okura heeft drie restaurants, ik geloof dat Ciel Blue (hoogste verdieping) idd een ster heeft, de twee Japanse niet dacht ik. Anyway, ben er anderhalf jaar geleden geweest en toen was het zeker niet slecht.. maar niet super.

Edit: apart topic aangemaakt, zie Goede sushi-restaurants/bars

[ Bericht 8% gewijzigd door Eyeopener op 03-05-2005 17:34:12 ]
pi_26707313
quote:
Op dinsdag 3 mei 2005 16:08 schreef Eyeopener het volgende:

[..]

Wat ik al zei, ik hoor graag waar je volgens jou wel goede sushi kan krijgen. Doe je me een groot plezier mee .

Okura heeft drie restaurants, ik geloof dat Ciel Blue (hoogste verdieping) idd een ster heeft, de twee Japanse niet dacht ik. Anyway, ben er anderhalf jaar geleden geweest en toen was het zeker niet slecht.. maar niet super.

Edit: apart topic aangemaakt, zie Goede sushi-restaurants/bars
Ciel Blue heeft pas dit jaar een ster gekregen, een van de twee Japanse heeft hem al veel langer... Eerste hotel met twee sterren-keukens! (in Nederland) Ik zal eens wat adressen nazoeken, maar ik vind persoonlijk het niveau in Nederland best aardig, zeker vergeleken met het buitenland.
Bij sushi is voor mij de textuur van de rijst en de versheid van de vis een beetje de graadmeter en die zijn meestal óf goed óf direct heel slecht...
  dinsdag 3 mei 2005 @ 22:43:32 #19
8638 Ashram
World Wide Webslinger
pi_26711878
Het beste blijft toch gewoon Dusseldorf....De grootste Japanse community buiten Japan, dat wilt toch wat zeggen.
Everyone's got a bit of sadism and masochism in them, but not me, I'm 100% sadistic.
I'm going to burn in hell anyway, so why can't I ???
  dinsdag 3 mei 2005 @ 22:58:49 #20
34210 Eyeopener
Crespinaticism!
pi_26712411
quote:
Op dinsdag 3 mei 2005 22:43 schreef Ashram het volgende:
Het beste blijft toch gewoon Dusseldorf....De grootste Japanse community buiten Japan, dat wilt toch wat zeggen.
Hmm.. 2,5 uur rijden.. tis wat overdreven wellicht, mgoed. Wat is het beste sushi-restaurant in Dusseldorf?
pi_26715852
quote:
Op dinsdag 3 mei 2005 22:43 schreef Ashram het volgende:
Klopt, is inderdaad niet verkeerd!
pi_26724270
Maar zijn die pakken sushi uit de diepvries nou te eten?
Sweet and innocent...
pi_26783291
Hoi,

Vandaag de gok genomen en een pak geprobeerd

Viel niet tegen had er wat basmati rijst extra bij gekookt en een glas koele witte wijn erbij genomen.

Als je de aanwijzingen op de verpakking volgt is het niet verkeerd.

Al zal het natuurlijk altijd beter kunnen, maar ja zelf de boel maken kost ook veel tijd etc...

ik gooi zo een foto hier
pi_26789452
Sushi bij de Jappaner is het allerlekkerste wat er is, de rekening is idd minder maar je zit er toch bijna 4 uur en alles wordt vers klaargemaakt door een privekok. Je ziet hoe hij dat doet. Sake is trouwens al wel errug lekker.
I'm not a complete idiot, some parts are missing.
  dinsdag 10 mei 2005 @ 00:19:14 #25
120482 mirugai
very fishy
pi_26870976
Die diepvrieszooi: niet aan beginnen! Zonde van je geld.
Hier wat pix: http://sushi.web-log.nl/log/2325248
De sushi bij de Appie Heijn uit de koeling bijvoorbeeld is veel beter te pruimen en maar een paar eurootjes duurder.

Echt goede sushi is gewoon duur! Ga maar na, goede en verse vis is zowiezo al duur. Goedkope kaviaar en truffels heb je ook niet. (wat dus niet wilt zeggen dat dure sushi ook goed is trouwens...)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')