Eens, tenminste als je supermarktsushi bedoelt.quote:Op maandag 2 mei 2005 17:58 schreef Maikuuul het volgende:
Allemaal rommel die sushi
quote:Op maandag 2 mei 2005 19:42 schreef Pikkebaas het volgende:
Sushi halen bij een grootgrutter uit de diepvries is hetzelfde als je sexuele genoegens zoeken bij een heroinehoer. Lekker, maar wel met een vieze nasmaak.
Ik vond het Okura hotel erg te pruimen. De rekening wat minderquote:Op maandag 2 mei 2005 18:54 schreef Eyeopener het volgende:
[..]
Eens, tenminste als je supermarktsushi bedoelt.
Sushi moet je slechts kopen bij een (afhaal)-sushirestaurant of zelf maken. Het eerste om te proberen of je het lekker vind, het tweede als je echt goed wilt hebben. Er zijn namelijk geen goede sushi-restaurants in nederland
Jammer dat jij ze niet tegen komt. Wat Japanse vrienden van ons (wonen hier sinds drie jaar), vinden het allemaal best meevallen.... Het Okura heeft trouwens een restaurant met 1 ster, die sushi is zeker ook slecht?quote:Op maandag 2 mei 2005 18:54 schreef Eyeopener het volgende:
[..]
Eens, tenminste als je supermarktsushi bedoelt.
Sushi moet je slechts kopen bij een (afhaal)-sushirestaurant of zelf maken. Het eerste om te proberen of je het lekker vind, het tweede als je echt goed wilt hebben. Er zijn namelijk geen goede sushi-restaurants in nederland
Wat ik al zei, ik hoor graag waar je volgens jou wel goede sushi kan krijgen. Doe je me een groot plezier meequote:Op dinsdag 3 mei 2005 11:55 schreef Drive-r het volgende:
[..]
Jammer dat jij ze niet tegen komt. Wat Japanse vrienden van ons (wonen hier sinds drie jaar), vinden het allemaal best meevallen.... Het Okura heeft trouwens een restaurant met 1 ster, die sushi is zeker ook slecht?
Ciel Blue heeft pas dit jaar een ster gekregen, een van de twee Japanse heeft hem al veel langer... Eerste hotel met twee sterren-keukens! (in Nederland) Ik zal eens wat adressen nazoeken, maar ik vind persoonlijk het niveau in Nederland best aardig, zeker vergeleken met het buitenland.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 16:08 schreef Eyeopener het volgende:
[..]
Wat ik al zei, ik hoor graag waar je volgens jou wel goede sushi kan krijgen. Doe je me een groot plezier mee.
Okura heeft drie restaurants, ik geloof dat Ciel Blue (hoogste verdieping) idd een ster heeft, de twee Japanse niet dacht ik. Anyway, ben er anderhalf jaar geleden geweest en toen was het zeker niet slecht.. maar niet super.
Edit: apart topic aangemaakt, zie Goede sushi-restaurants/bars
Hmm.. 2,5 uur rijden.. tis wat overdreven wellicht, mgoed. Wat is het beste sushi-restaurant in Dusseldorf?quote:Op dinsdag 3 mei 2005 22:43 schreef Ashram het volgende:
Het beste blijft toch gewoon Dusseldorf....De grootste Japanse community buiten Japan, dat wilt toch wat zeggen.
Klopt, is inderdaad niet verkeerd!quote:Op dinsdag 3 mei 2005 22:43 schreef Ashram het volgende:
Het beste blijft toch gewoon Dusseldorf....De grootste Japanse community buiten Japan, dat wilt toch wat zeggen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |