quote:Je bent gebanned.
Nee geintje, we hebben je account verwijderd.
Nee geintje, we hebben de database gewist.
Nee geintje, je bent gewoon gebanned.
----------------------------------------------------
[22:08:36] *** miss_bleu is now known as miss_bleu|sociaal
[22:08:48] <@miss_bleu|sociaal> ik ga me sociaal leven versie 2.01 beta even uittesten op me ouders
[23:53:14] <@Inso|kapot> even random vraagje; kunnen we die F5-grap niet standaard inbouwen? Ik heb mezelf net ondergepist tijdens het F5en!
Dit is het FOKking antwoordapparaat. Toets 1 voor een leven.
Neurotisch refreshen zorgt niet voor een beter leven.
Ja hallo! Ik weeg inmiddels een ons! Mag ik er weer in?
Zie je wel? Foutmeldingen kunnen we wél zonder problemen achter elkaar weergeven!
[23:58:35] <@Vision> hmm, 't is gewoon triest, ik heb alle foutmeldingen al gehad, en toch blijf ik (tegen beter weten in) f5'en
Ja Yvonne, met dat knopje zet je het forum uit. Heel goed.
Mag-ie nou weer aan?
Met grote trots presenteren wij eindelijk My Active Errors
<Myren> someone ping flood this bastard please: 127.0.0.1
<darthv> ok
*** darthv has quit IRC (Ping timeout)
[21:25:21] <@Dr_Flash> kees schiet op
[21:25:30] <@Dr_Flash> ik moet ZOOOOOOOOOOOO nodig fokken
[21:25:54] <@Dr_Flash> doe t bijna in mn broek
PSV dreigt te winnen, we zetten de hooligans in. Go Breuls!
[00:10:25] <@LWaS> Worden jullie ook geil van die downtime?
quote:Dit is het FOKking antwoordapparaat. Toets 1 voor een leven.
<Swetsenegger> Na je hond en je vrouw is NU je forum aan de beurt Roodbol
Zie je wel? Foutmeldingen kunnen we wél zonder problemen achter elkaar weergeven!
Dat was Klussen met Knorretje!
Gezien het onmiskenbaar onrechtmatige karakter van de uitlatingen, die jegens mijn persoon op Uw forum geplaatst zijn, is de hostingprovider van fok gesommeerd het forum te verwijderen. Met vriendelijke groet, SIBOS/SABOS. I.r. Voerman (Afd. Juridische Zaken)
Waar is de search?Search? Er is geen forum, wat moet je met een search?
Index / Code #1
Baggerforum, slotje.
En wat zijn wij aan het doen? Is die server van u?
DACHT HET NIET! AFBLIJVEN
Dit is kut.. echt volkomen kut.
Neurotisch refreshen zorgt niet voor een beter leven.
Ok. Dat vind ik een goed idee.quote:Op maandag 2 mei 2005 16:37 schreef t-8one het volgende:
Misschien anders een leuke idee om hier nieuwe quote's uit mijn befaamde moppentopics te quoten zodat de crew deze kan gebruiken bij een volgende downtime.
Wat dacht je van de volgende:quote:
ik vind hem eigenlijk niet grappigquote:Op maandag 2 mei 2005 16:50 schreef t-8one het volgende:
[..]
Wat dacht je van de volgende:
Zonder een mopje van t-8one in de morgen maak ik mij de hele dag zorgen
uit t-8one's fameuze moppentopic #138
quote:Een vrouw is haar man aan het pijpen.
Vraagt ze aan hem: "Is het lekker?"
Zegt hij:"Dat weet ik niet, jij hebt 'm in je mond.....
quote:Er komt een man in een feestwinkel.
Klant: "Heeft u de Nederlandse vlag in het geel?"
Verkoper: "Nee, maar wel in rood, wit en blauw"
Klant: "Nou, doe dan maar een blauwe"
quote:Waarom noemt men orkanen altijd naar vrouwen ?
Als ze "komen" zijn ze altijd nat en wild en als ze "gaan" ben je je auto en je huis kwijt!
Dat zijn meer mopjes, niet echt quote's.quote:
....zoals de ts die ontzettend provoceerend gedrag vertoonde mbt het zeggen dat hij uitermate grappig is enzoquote:Op maandag 2 mei 2005 16:57 schreef t-8one het volgende:
[..]
Dat zijn meer mopjes, niet echt quote's.
Je had ze beter in Goeie grapjes/mopjes kunnen plaatsen. Helaas is dit topic op slot gedaan door een van de moddereters ivm misdragingen van enkele users.....
quote:Wat zegt een scherpschutter tegen z'n vrouw als ie thuiskomt?
Ik heb je gemist...
quote:*tijdens schooltijd*
Peter: Hoeveel uur heb je morgen?
Ik: 24
quote:Er zit een kerel in het café, rustig aan de bar een pilsje te drinken.
Plotseling slaat iemand een arm om zijn nek, met een wurggreep. De man
kijkt angstig achterom. Staat er een neger, 2 meter 10 lang en meer dan
'n meter breed. De neger gromt "Snel, noem 2 Nederlandse bands of ik
naai je keihard in je hol..."
Zegt die kerel; "Bløf, Doe Maar..."
quote:Paus Benedictus neemt de biecht af van een collega.
Deze vertelt hem dat hij gepijpt is door zijn huishoudster.
De Paus vraagt zich af wat voor straf hij moet opleggen. Hij ziet een koorknaapje voorbij komen en schiet hem aan.
Psst.. wat gaf de vorige Paus voor pijpen?
Koorknaapje: 10 euro...
quote:Op maandag 2 mei 2005 16:59 schreef Billekoek het volgende:
[..]
....zoals de ts die ontzettend provoceerend gedrag vertoonde mbt het zeggen dat hij uitermate grappig is enzo
Maakt toch niet uit.quote:Op maandag 2 mei 2005 16:57 schreef t-8one het volgende:
[..]
Dat zijn meer mopjes, niet echt quote's.
Je had ze beter in Goeie grapjes/mopjes kunnen plaatsen. Helaas is dit topic op slot gedaan door een van de moddereters ivm misdragingen van enkele users.
Ik heb meer het idee doordat het komt dat jij een aantal misselijke grappen maakte in dat topic, ondermeer een aantal moddereters op de hak nam. En ik denk dat je toch wel weet dat dat hier niet gewaardeerd wordt.quote:Op maandag 2 mei 2005 16:59 schreef Billekoek het volgende:
[..]
....zoals de ts die ontzettend provoceerend gedrag vertoonde mbt het zeggen dat hij uitermate grappig is enzo
Je zult toch echt met iets sterkers aan moeten komen wil het wél grappig zijnquote:Op maandag 2 mei 2005 17:05 schreef t-8one het volgende:
[..]
Ik heb meer het idee doordat het komt dat jij een aantal misselijke grappen maakte in dat topic, ondermeer een aantal moddereters op de hak nam. En ik denk dat je toch wel weet dat dat hier niet gewaardeerd wordt.
Kijk dat zijn nou mijn kwaliteitenquote:Op maandag 2 mei 2005 17:05 schreef t-8one het volgende:
[..]
Ik heb meer het idee doordat het komt dat jij een aantal misselijke grappen maakte in dat topic, ondermeer een aantal moddereters op de hak nam. En ik denk dat je toch wel weet dat dat hier niet gewaardeerd wordt.
Maar om weer ontopic te gaan:
t-8one:> mop op het dak, lach in de goot
Gooo Billekoekquote:Op maandag 2 mei 2005 17:11 schreef Billekoek het volgende:
[..]
Kijk dat zijn nou mijn kwaliteiten![]()
En of ik gewaardeerd wordt? Ik denk et wel anders zaten we nou nog met jou topic opgescheept
Op zich is die natuurlijk wel leuk Billekoek.quote:Op maandag 2 mei 2005 17:11 schreef Billekoek het volgende:
[..]
Kijk dat zijn nou mijn kwaliteiten![]()
En of ik gewaardeerd wordt? Ik denk et wel anders zaten we nou nog met jou topic opgescheept
Iets voor in jou 'moppen-topic?'quote:Op maandag 2 mei 2005 17:14 schreef t-8one het volgende:
[..]
Op zich is die natuurlijk wel leuk Billekoek.
Het forum is down, en dan jouw opmerking: Kijk dat zijn nou mijn kwaliteiten
Lekker sarcastisch, daar houd ik wel van.
het is meer een quote, dus leuk voor de downtime.quote:
maar ze doen zo hun bestquote:Op maandag 2 mei 2005 17:16 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ik vind ze nogal flauw eigenlijk, iig zeker niet om van te schaterlachen.
Als die daar geplaatst worden is binnenkort jou hele reeks naar zn grootje. En dan niet mij de schuld gevenquote:Op maandag 2 mei 2005 17:18 schreef t-8one het volgende:
[..]
het is meer een quote, dus leuk voor de downtime.
Maar als jij er een grapje omheen breid, wil ik hem best posten in m'n fameuze moppen-topic.
Ik zal je mop eerst vakkundige bestuderen en uitproberen op diverse proefpersonen om te kijken of hij wel aanslaat en wel geschikt is voor het publiek dat hier op fok! komt.quote:Op maandag 2 mei 2005 17:21 schreef Billekoek het volgende:
[..]
Als die daar geplaatst worden is binnenkort jou hele reeks naar zn grootje. En dan niet mij de schuld geven![]()
mensen met een HUGE ego doen het ook altijd goed op fok,quote:Op maandag 2 mei 2005 17:24 schreef t-8one het volgende:
[..]
Ik zal je mop eerst vakkundige bestuderen en uitproberen op diverse proefpersonen om te kijken of hij wel aanslaat en wel geschikt is voor het publiek dat hier op fok! komt.
Ik bedoel m'n fameuze moppen-topics zijn van een weldegelijk hoog niveau en hebben hier op Fok! een zeer goede reputatie dat ik ze niet laat verprutsen door een van jouw prutsmopjes.
Het blijven natuurlijk wel mijn kwaliteiten dus die ga jij niet op anderen uittesten. Dat lijkt me vrij duidelijk.quote:Op maandag 2 mei 2005 17:24 schreef t-8one het volgende:
[..]
Ik zal je mop eerst vakkundige bestuderen en uitproberen op diverse proefpersonen om te kijken of hij wel aanslaat en wel geschikt is voor het publiek dat hier op fok! komt.
Ik bedoel m'n fameuze moppen-topics zijn van een weldegelijk hoog niveau dat ik ze niet laat verprutsen door een van jouw prutsmopjes.
samsung worstelenquote:Op maandag 2 mei 2005 17:28 schreef Billekoek het volgende:
[..]
Het blijven natuurlijk wel mijn kwaliteiten dus die ga jij niet op anderen uittesten. Dat lijkt me vrij duidelijk.
Oja, en ik maak geen prutsmopjes dat had ik al aangegeven. Ik probeer mensen een hak te zetten die zichzelf via anderen omhoog proberen te halen. Je leest duidelijk verkeerd.
Het is jammer dat ik nu even ga uitloggen omdat ik zo Samsungworstelen heb. Ik spreek je ongetwijfeld later op dit forum
Doei!![]()
Ik beweer ook nergens dat jij prutsmopjes hebt, ik wil er gewoon zeker van zijn dat iedereen ze leuk vind en ik er geen mensen mee tegen het spreekwoordelijke zere been schop. Want dat is niet mijn bedoeling, ik wil iedereen hier op Fok! te vriend houden. zodat een ieder nog dagelijks van mijn mopjes kan genieten.quote:Op maandag 2 mei 2005 17:28 schreef Billekoek het volgende:
[..]
Het blijven natuurlijk wel mijn kwaliteiten dus die ga jij niet op anderen uittesten. Dat lijkt me vrij duidelijk.
Oja, en ik maak geen prutsmopjes dat had ik al aangegeven. Ik probeer mensen een hak te zetten die zichzelf via anderen omhoog proberen te halen. Je leest duidelijk verkeerd.
Het is jammer dat ik nu even ga uitloggen omdat ik zo Samsungworstelen heb. Ik spreek je ongetwijfeld later op dit forum
Doei!![]()
Ik vroeg het mij ook al af, denk laat ik er maar geen grapjes over maken. Want volgens mij heb ik Billenkoek een beetje beledigd. Terwijl dit helemaal niet mijn bedoeling was.quote:
Billekoekquote:Op maandag 2 mei 2005 17:31 schreef t-8one het volgende:
[..]
Ik vroeg het mij ook al af, denk laat ik er maar geen grapjes over maken. Want volgens mij heb ik Billenkoek een beetje beledigd. Terwijl dit helemaal niet mijn bedoeling was.
Wat een kut postquote:Op maandag 2 mei 2005 17:34 schreef Anguisy het volgende:
[..]
Heej Killeboek, is dat samsung worstelen met olie enzo?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |