Eigelijk ben je gewoon erg triest en uitgeput. Doei!quote:Op maandag 2 mei 2005 14:25 schreef t-8one het volgende:
Misschien had ik dit topic beter in GC kunnen openen. Maar omdat m'n topicreeks altijd in ONZ staat en de meeste users welke reageren in mijn moppentopic ONZ erg regelmatig bezoeken leek mij dit een beter plek.
Echter er hoeft hier niet gelachen te worden, dat kan weer in mijn ouderwetse moppentopic. Hier heb ik gewoon wat tips nodig.
De enige tip die ik je kan geven, blijf van het knopje NIEUW TOPIC afquote:Op maandag 2 mei 2005 14:25 schreef t-8one het volgende: Hier heb ik gewoon wat tips nodig.
Ik snap um niet helemaal, zou je um even willen toelichten?quote:Op maandag 2 mei 2005 14:07 schreef Renmaestro het volgende:
Komt een neger zonder humor bij de slager: koopt ie een leverworst.
Ik vind um wel grappig, niet echt super moet ik zeggen. Maar als er niets beters komt zal ik hem gebruiken.quote:Op maandag 2 mei 2005 14:28 schreef zoalshetis het volgende:
ja-ha. er is een aanslag op een othodontist gepleegd....dader was oral b.
Uitgeput jaquote:Op maandag 2 mei 2005 14:28 schreef Billekoek het volgende:
[..]
Eigelijk ben je gewoon erg triest en uitgeput. Doei!![]()
Deze opmerking zal ik maar negeren, dat is een tipisch voorbeeld van stank voor dank. Jij bent wel een van mijn grootste fans, is niet aardig om mijn moppentopic niet te waarderen.quote:Op maandag 2 mei 2005 14:30 schreef lurf_doctor het volgende:
[..]
De enige tip die ik je kan geven, blijf van het knopje NIEUW TOPIC af![]()
heb jij al een fantopic? Ikke welquote:Op maandag 2 mei 2005 14:34 schreef gebruikersnaam het volgende:
Wie denkt dat de TS grappig is, zeg ja.
Leuk een raadseltje.quote:Op maandag 2 mei 2005 14:57 schreef Billekoek het volgende:
Hoelaat ga je met zwangerschapsverlof?
Doe jij dat even voor je avatarquote:Op maandag 2 mei 2005 16:16 schreef t-8one het volgende:
[..]
Leuk een raadseltje.
Vergeet niet het antwoord even tussen spoilertags te zetten. Als je niet weet hoe dat werkt moet je even in de FAQ kijken
Dit een kuttopic.quote:Op maandag 2 mei 2005 16:20 schreef BrauN het volgende:
Ik vind.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |