Ik ga met Mous mee hier!quote:Op maandag 2 mei 2005 13:32 schreef moussy het volgende:
eigenlijk ben ik nu toch wel héél nieuwsgierig naar foto's![]()
Zo staat bij mij de verwarming al vijf jaar in de grondverf.quote:Op maandag 2 mei 2005 13:41 schreef Tinkerbell het volgende:
De deuren in de keuken staan al anderhalf jaar in de grondverf. Maar d'r gaat aan gewerkt worden binnenkort
Ik help mee met de dingen die ik kan. Ik heb maar 1 hand dus ik ben wat beperkt in mijn klusvaardighedenquote:Op maandag 2 mei 2005 13:20 schreef clowncloon het volgende:
Moet hij alles in zijn uppie doen dan? Doe jij niks aan het huis?
Zullen we de TT maar veranderen in 'Kom zelf eens van je luie reet af'quote:Op maandag 2 mei 2005 13:20 schreef clowncloon het volgende:
Moet hij alles in zijn uppie doen dan? Doe jij niks aan het huis?
Als je dan ook even leest waarom Spindizzy niet zoveel kan doen...quote:Op maandag 2 mei 2005 14:32 schreef Swetsenegger het volgende:
Zullen we de TT maar veranderen in 'Kom zelf eens van je luie reet af'
rolpatroon bevestigend topic
Als je dan ook even de tijd van de reacties bekijkt.quote:Op maandag 2 mei 2005 16:27 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Als je dan ook even leest waarom Spindizzy niet zoveel kan doen...
Smoesjesquote:Op maandag 2 mei 2005 18:50 schreef Spindizzy het volgende:
Met 1 hand kan ik ook de woonkamer leegruimen zodat ik met 1 hand kan schuren en plamurenMakkie, zo'n bankstel sjouwen
Leuk, en die deurstijlen?quote:Op maandag 2 mei 2005 18:52 schreef Spindizzy het volgende:
Banken schuiven niet de trap op.
Je bent de uitzondering op de regelquote:Op maandag 2 mei 2005 19:09 schreef Tinkerbell het volgende:
Zeg Swets, ik had het over mezelf. Ik ben de uitsteller.
Mijn vent klust zelden![]()
Die deurstijlen die eerst helemaal opnieuw gemaakt moeten worden? Ja die ga ik zeker verven als ze erin zitten.quote:
En die mannen zie je nooooooit klagen, zijn altijd die zeikwijvenquote:Op maandag 2 mei 2005 19:13 schreef Tinkerbell het volgende:
Er lopen hier een aantal vrouwen rond die flink klussen anders.
Kunt hier je kont niet keren zo klein is het, het is helemaal verzakt en het is een bouwkeet maar het is mijn droomhuisjequote:Op maandag 2 mei 2005 19:13 schreef Tinkerbell het volgende:
Spin, volgens mij heb je een hartstikke mooi huis, zelfs onaf![]()
hmz je had het daarvoor even over;quote:Op maandag 2 mei 2005 19:07 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Leuk, en die deurstijlen?
Maar goed, ik vraag me af hoe alle vrouwen reageren wanneer een man een topic opent dat z'n vrouw zo slecht stofzuigt, of de ramen zeemt.
Ik denk dat ik binnen een uur 40 reacties van vrouwen heb dat je dat als man makkelijk zelf kan doen. Jammer dat andersom opeens heel anders gedacht wordt.... De opzij heeft nog een hoop werk te verzetten.
Ik klus liever dan dat ik de stofzuiger aanraakquote:Op maandag 2 mei 2005 19:12 schreef Spindizzy het volgende:
Manlief mag gerust een topicje openen dat ik een waardeloze huisvrouw ben. Zal de eerste zijn om hem gelijk te geven
Volgens mij begrijp je het niet.quote:Op maandag 2 mei 2005 19:18 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
hmz je had het daarvoor even over;
"rolpatroon bevestigend topic "
Je doet nu hetzelfde
3 vrees ikquote:Op maandag 2 mei 2005 19:21 schreef Spindizzy het volgende:
Smoesjes MousZet maar twee ladders op elkaar, lui wijf.
2, maar die gaat op de beugel van de keukentrapdinges staan, die boven op een tafel staatquote:
Zie je... die moet ook kunst en vliegwerk uithalen.quote:Op maandag 2 mei 2005 19:26 schreef moussy het volgende:
[..]
2, maar die gaat op de beugel van de keukentrapdinges staan, die boven op een tafel staat
Typisch, kritiek op mannen die traag klussen mag wel, maar ow wat schieten die vrouwen in de verdediging wanneer je HUN iets verwijt mbt klussen.quote:Op maandag 2 mei 2005 19:21 schreef Spindizzy het volgende:
Smoesjes MousZet maar twee ladders op elkaar, lui wijf.
quote:Op maandag 2 mei 2005 19:49 schreef BaraCuda het volgende:
Oh en ik vergat te vertellen dat ik voor 50 euro per uur het wel af komt maken![]()
Mijn baas vertelde me dat ik dat kost voor de klantquote:Op maandag 2 mei 2005 19:57 schreef Spindizzy het volgende:
[..]Voor dat geld werk je alles met puur goud af?
Nah, ik wacht wel tot hij alle kamers voor driekwart af heeft. Dan zijn er geen nieuwe projecten meer te beginnen en zit er niks anders op dat oude dingen afmaken
dan moet je wel een hoge kast hebbenquote:Op maandag 2 mei 2005 19:32 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Zie je... die moet ook kunst en vliegwerk uithalen.
In plaats van de trap op een tafel zet je de trap op een kast... het KAN wel
That's the spirit.quote:Op maandag 2 mei 2005 19:57 schreef Spindizzy het volgende:
Nah, ik wacht wel tot hij alle kamers voor driekwart af heeft. Dan zijn er geen nieuwe projecten meer te beginnen en zit er niks anders op dat oude dingen afmaken
uhuh....quote:Op maandag 2 mei 2005 20:14 schreef moussy het volgende:
[..]
dan moet je wel een hoge kast hebbenÁls ik er bij kon, was het al láng klaar geweest.
juist, ja!quote:
Badkamer en twee toiletten getegeldquote:Op maandag 2 mei 2005 19:13 schreef Tinkerbell het volgende:
Er lopen hier een aantal vrouwen rond die flink klussen anders.
Die hebben in mijn lief zijn huis exact 3 jaar gehangen op de bovenste 2 verdiepingen, hij heeft er dan ook 3 jaar gewoond. En ook nu hangen er op overloop en rommelkamer, jawel: kale peertjes. Ach, het geeft fantastisch lichtquote:Op maandag 2 mei 2005 23:04 schreef Aventura het volgende:
In de hal en keuken nog lampen ophangen (hangen nu 2 zielige peertjes).
quote:Op dinsdag 3 mei 2005 09:06 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik moet trouwens ineens denken aan kennissen van me, die man is ook zo'n 'ikmaakhetooitnogweleensaf'-type. Maar dan wel heel extreem; zo zit er geen knopje voor het licht, maar moet je op de een of andere manier die draadjes draaien en dan met je vinger in dat gat, nou ja, erg extreem dus![]()
Ik mag alleen slopen van mijn lief, dat kan ik namelijk heel goed. Maken is niet aan mij besteed, maar ik zeur dan ook niet (de nieuwe peertjes hangen er ook al weer anderhalf jaar).quote:Op dinsdag 3 mei 2005 09:04 schreef Kjew het volgende:
en die vrouwen moeten niet zeuren... doe het zelf of huur iemand ofzo..
Knop van electrisch zonnescherm bij vriendje zit er ook niet op. Gewoon 'even' paar draadjes tegen elkaar (welke was het nou?) en hup scherm naar beneden.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 09:06 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik moet trouwens ineens denken aan kennissen van me, die man is ook zo'n 'ikmaakhetooitnogweleensaf'-type. Maar dan wel heel extreem; zo zit er geen knopje voor het licht, maar moet je op de een of andere manier die draadjes draaien en dan met je vinger in dat gat, nou ja, erg extreem dus![]()
Terwijl een lampje ophangen toch wel ongeveer het simpelste klusje is.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 08:58 schreef kleinmeiske het volgende:
[..]
Die hebben in mijn lief zijn huis exact 3 jaar gehangen op de bovenste 2 verdiepingen, hij heeft er dan ook 3 jaar gewoond. En ook nu hangen er op overloop en rommelkamer, jawel: kale peertjes. Ach, het geeft fantastisch licht![]()
Hangt van je plafond afquote:Op dinsdag 3 mei 2005 18:19 schreef MouseInteractive het volgende:
[..]
Terwijl een lampje ophangen toch wel ongeveer het simpelste klusje is.![]()
Is het niet een idee om dat plafond eruit te hakken en er gewoon gipsplaten in te hangen?quote:Op dinsdag 3 mei 2005 18:52 schreef Lord Dreamer het volgende:
[..]
Hangt van je plafond afwij hebben zo'n heerlijk oud plafond met plijsterwerk en daarachter stro/riet . en zie dan de steun balk maar te vinden. en heb je hem gevonden dan zit die niet waar jij het lampje op wilt hangen. en hollewand pluggen of andere pluggen werken niet
Probeer eens een parapluboutje. Is boutje met een soort van scharnierend uiteinde. Door plafond heen en dan scharniert ie open en blijft hangen...quote:Op dinsdag 3 mei 2005 18:52 schreef Lord Dreamer het volgende:
[..]
Hangt van je plafond afwij hebben zo'n heerlijk oud plafond met plijsterwerk en daarachter stro/riet . en zie dan de steun balk maar te vinden. en heb je hem gevonden dan zit die niet waar jij het lampje op wilt hangen. en hollewand pluggen of andere pluggen werken niet
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |