juist, ja!quote:
Badkamer en twee toiletten getegeldquote:Op maandag 2 mei 2005 19:13 schreef Tinkerbell het volgende:
Er lopen hier een aantal vrouwen rond die flink klussen anders.
Die hebben in mijn lief zijn huis exact 3 jaar gehangen op de bovenste 2 verdiepingen, hij heeft er dan ook 3 jaar gewoond. En ook nu hangen er op overloop en rommelkamer, jawel: kale peertjes. Ach, het geeft fantastisch lichtquote:Op maandag 2 mei 2005 23:04 schreef Aventura het volgende:
In de hal en keuken nog lampen ophangen (hangen nu 2 zielige peertjes).
quote:Op dinsdag 3 mei 2005 09:06 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik moet trouwens ineens denken aan kennissen van me, die man is ook zo'n 'ikmaakhetooitnogweleensaf'-type. Maar dan wel heel extreem; zo zit er geen knopje voor het licht, maar moet je op de een of andere manier die draadjes draaien en dan met je vinger in dat gat, nou ja, erg extreem dus![]()
Ik mag alleen slopen van mijn lief, dat kan ik namelijk heel goed. Maken is niet aan mij besteed, maar ik zeur dan ook niet (de nieuwe peertjes hangen er ook al weer anderhalf jaar).quote:Op dinsdag 3 mei 2005 09:04 schreef Kjew het volgende:
en die vrouwen moeten niet zeuren... doe het zelf of huur iemand ofzo..
Knop van electrisch zonnescherm bij vriendje zit er ook niet op. Gewoon 'even' paar draadjes tegen elkaar (welke was het nou?) en hup scherm naar beneden.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 09:06 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik moet trouwens ineens denken aan kennissen van me, die man is ook zo'n 'ikmaakhetooitnogweleensaf'-type. Maar dan wel heel extreem; zo zit er geen knopje voor het licht, maar moet je op de een of andere manier die draadjes draaien en dan met je vinger in dat gat, nou ja, erg extreem dus![]()
Terwijl een lampje ophangen toch wel ongeveer het simpelste klusje is.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 08:58 schreef kleinmeiske het volgende:
[..]
Die hebben in mijn lief zijn huis exact 3 jaar gehangen op de bovenste 2 verdiepingen, hij heeft er dan ook 3 jaar gewoond. En ook nu hangen er op overloop en rommelkamer, jawel: kale peertjes. Ach, het geeft fantastisch licht![]()
Hangt van je plafond afquote:Op dinsdag 3 mei 2005 18:19 schreef MouseInteractive het volgende:
[..]
Terwijl een lampje ophangen toch wel ongeveer het simpelste klusje is.![]()
Is het niet een idee om dat plafond eruit te hakken en er gewoon gipsplaten in te hangen?quote:Op dinsdag 3 mei 2005 18:52 schreef Lord Dreamer het volgende:
[..]
Hangt van je plafond afwij hebben zo'n heerlijk oud plafond met plijsterwerk en daarachter stro/riet . en zie dan de steun balk maar te vinden. en heb je hem gevonden dan zit die niet waar jij het lampje op wilt hangen. en hollewand pluggen of andere pluggen werken niet
Probeer eens een parapluboutje. Is boutje met een soort van scharnierend uiteinde. Door plafond heen en dan scharniert ie open en blijft hangen...quote:Op dinsdag 3 mei 2005 18:52 schreef Lord Dreamer het volgende:
[..]
Hangt van je plafond afwij hebben zo'n heerlijk oud plafond met plijsterwerk en daarachter stro/riet . en zie dan de steun balk maar te vinden. en heb je hem gevonden dan zit die niet waar jij het lampje op wilt hangen. en hollewand pluggen of andere pluggen werken niet
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |