abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 2 mei 2005 @ 21:31:56 #51
43624 Martijn_77
It was a good year
pi_26678082
Het enige wat ik nog steeds niet afgemaakt heb is de electra in het computer hok.

Dat loopt nog steeds los over het plafond naar de lamp(De lampen hangen al wel). Moet nog steeds een kabelgoot om heen en een afdek plaat op de centraaldoos.
Experience is what you get when you don't get what you wanted
Take my advice ... I don't use it anyway...
Een goede Fok! Search
Een goede Fok! Search
  maandag 2 mei 2005 @ 21:38:42 #52
13984 Black_Crow
Geniet nooit met mate
pi_26678320
quote:
Op maandag 2 mei 2005 21:31 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

uhuh....
juist, ja!

Vooral omdat ik al eens heb meegemaakt dat ik uit mijn nachtdienst thuis kwam en de slaapkamer veranderd was, incl nieuw kleurtje op de muren. Dat slaapt ook zo lekker in die lucht
Ik heb zoveel schijt aan alles, dat ik stront tekort kom
  maandag 2 mei 2005 @ 22:21:40 #53
22416 elcastel
Maggot Brain
pi_26679644
De plinten lagen hier pas 2 jaar na de vloer, de badkamer heeft 1 afgetegelde wand, de rest staat op de lijst. De WC heeft een paar kapotte tegels, omdat ik twee jaar terug dacht dat als ik er een paar stuk zou slaan ik ze wel zou vervangen door fatsoenlijke tegels, ik heb vorige maand een hele wandkast gemaakt, die moet nog geplamuurd worden en geschilderd, maar de kleren liggen er al in.
Enzovoort, maar ik heb de tijd.
.
The Hick from French Lick
The camera always points both ways. In expressing the subject, you also express yourself.
  maandag 2 mei 2005 @ 22:59:31 #54
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_26681002
quote:
Op maandag 2 mei 2005 19:13 schreef Tinkerbell het volgende:
Er lopen hier een aantal vrouwen rond die flink klussen anders.
Badkamer en twee toiletten getegeld . En ik had dit huis goddorie allang op de rit gehad kwa klussen, ware het niet dat ik twee kinderen aan mijn klusbroek heb hangen..
Maar ontopic, hier ook een lief die nooit iets afmaakt...

Enne Swets? Ik maak de strijk ALTIJD af!
Losing love is like a window in your hart,
everybody sees you're blown apart, everbody sees the wind blow.
  maandag 2 mei 2005 @ 23:04:49 #55
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_26681201
Woon hier al sinds november. In het begin alles laten stucen, tapijt erin, geplamuurd. In maart pas een kleurtje op verschillende muuroppervlakken aangebracht en een lamp in de woonkamer opgehangen. In april planken in 2 inbouwkasten aangebracht. Nog op de agenda: alle gele voorstrijkvlekken (voor het stucen) verwijderen (zit nog hier en daar op buizen, randjes en ramen ), het plamuur afschuren en overschilderen..In de hal en keuken nog lampen ophangen (hangen nu 2 zielige peertjes). Daarna maar eens de badkamer een verfje geven (op de muurdelen zitten nog potlood-aantekeningen van de aannemers!). De voegen tussen de badkamertegels afkrabben - dat lijkt me zo de ergste klus - en de WC-pot fixeren, die wiebelt een beetje . Tja, klussen is niet echt een hobby.
  dinsdag 3 mei 2005 @ 08:58:11 #56
88360 kleinmeiske
Tja, het is een gave ...
pi_26686794
quote:
Op maandag 2 mei 2005 23:04 schreef Aventura het volgende:
In de hal en keuken nog lampen ophangen (hangen nu 2 zielige peertjes).
Die hebben in mijn lief zijn huis exact 3 jaar gehangen op de bovenste 2 verdiepingen, hij heeft er dan ook 3 jaar gewoond. En ook nu hangen er op overloop en rommelkamer, jawel: kale peertjes. Ach, het geeft fantastisch licht
Het nadeel van in de bergen fietsen: what comes down, must go up!
pi_26686897
Zo hangt bij mij al 2 jaar een aftandse sta-lamp aan het plafond... niet uit armoe, maar uit "regel ik binnenkort wel"-principe...
en die vrouwen moeten niet zeuren... doe het zelf of huur iemand ofzo..
  † In Memoriam † dinsdag 3 mei 2005 @ 09:06:05 #58
43556 miss_dynastie
pi_26686927
Ik moet trouwens ineens denken aan kennissen van me, die man is ook zo'n 'ikmaakhetooitnogweleensaf'-type. Maar dan wel heel extreem; zo zit er geen knopje voor het licht, maar moet je op de een of andere manier die draadjes draaien en dan met je vinger in dat gat, nou ja, erg extreem dus
pi_26686943
quote:
Op dinsdag 3 mei 2005 09:06 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik moet trouwens ineens denken aan kennissen van me, die man is ook zo'n 'ikmaakhetooitnogweleensaf'-type. Maar dan wel heel extreem; zo zit er geen knopje voor het licht, maar moet je op de een of andere manier die draadjes draaien en dan met je vinger in dat gat, nou ja, erg extreem dus
dat klinkt lekker...
  dinsdag 3 mei 2005 @ 09:09:37 #60
88360 kleinmeiske
Tja, het is een gave ...
pi_26686980
quote:
Op dinsdag 3 mei 2005 09:04 schreef Kjew het volgende:
en die vrouwen moeten niet zeuren... doe het zelf of huur iemand ofzo..
Ik mag alleen slopen van mijn lief, dat kan ik namelijk heel goed. Maken is niet aan mij besteed, maar ik zeur dan ook niet (de nieuwe peertjes hangen er ook al weer anderhalf jaar).
Het nadeel van in de bergen fietsen: what comes down, must go up!
  dinsdag 3 mei 2005 @ 09:20:15 #61
4178 Lord Dreamer
I Rule In Hell
pi_26687130
och, ik moet nog een gedeelte van het dak verder isoleren + afwerken . een complete zolderkast creeeren. even zien .. de overloop moet nog afgewerkt worden. De computerruimte moet verder afgewerkt worden. de dakgoot moet nog nagekeken worden en schoon gemaakt worden.

Het schilderwerk moet nog verder af gemaakt worden , de plintjes moeten nog afgemaakt worden. ohw ja een stukje van het balkon moet nog afgeschermd worden. Maar ach eigen huis. als je nu alles afmaakt heb je straks niets meer te doen he
It is a sad day, it is a red day. It is going to be a black day. When the sun rises........
Some day you shall flee, Panted and weak - Master, Passion, Greed.
  dinsdag 3 mei 2005 @ 09:30:16 #62
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_26687304
quote:
Op dinsdag 3 mei 2005 09:06 schreef miss_dynastie het volgende:
Knop van electrisch zonnescherm bij vriendje zit er ook niet op. Gewoon 'even' paar draadjes tegen elkaar (welke was het nou?) en hup scherm naar beneden.
  dinsdag 3 mei 2005 @ 09:35:02 #63
92756 es70
Nee! Nu! Even! Niet!
pi_26687384
Wij borrelen hier van de goeie voornemens . Eindelijk eens de projecten die we beginnen daadwerkelijk afmaken tot het laatste spijkertje... Welke kant ik ook opkijk, overal is wel iets dat nog niet af is . 'T zal mij benieuwen of het ook echt gaat lukken, de grote test is de slaapkamer... Dat is wekenlang een hok geweest met kale muren . Ik heb het grootste deel van het behang er nu opzitten en daarmee (zonder zeuren en jammeren) manlief ook aan het werk gekregen aan de lamp en dergelijke .
Overigens vind ik het niet fair om alles op zijn bordje te schuiven.... Hij werkt de hele week en er lopen hier 4 kinderen rond, ik kan me voorstellen dat je dan niet altijd zin hebt om nog te gaan klussen...
Vrijheid kun je niet eisen of afdwingen, maar op basis van vertrouwen kun je heel vrij zijn.
"The trouble with people is not that they don't know but that they know so much that ain't so."
pi_26688124
Ons huis is af op de gang na die is al 18 jaar een puinhoop net als de overloop: niet geschilderd, open plafond, hele oude vloerbedekking en kale planken.
Op de een of andere manier komt het er niet van.
Maar als de slaapkamer, badkamer en tuin weer vernieuwd worden dan komt de gang aan de beurt.
  dinsdag 3 mei 2005 @ 12:32:09 #65
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_26692303
Ik snap die vrouwen niet die zich achter huh man/vriend verschuilen. Jij hebt toch ook handjes gekregen, dus waarom zou je vriend klusjes beter kunnen opknappen dan jijzelf? Dat is ook met computerdingen altijd zo. Jaaa, mijn vriend is er niet, dus dat is nog niet gemaakt/dat kan niet....Lekker makkelijk
  dinsdag 3 mei 2005 @ 12:33:12 #66
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_26692334
quote:
Op dinsdag 3 mei 2005 12:32 schreef Aventura het volgende:
Jij hebt toch ook handjes gekregen
Nothing is ever easy Zeddicus Zu'l Zorander (Wizard's First Rule)
Go then, there are other worlds than these Jake (The Gunslinger)
  dinsdag 3 mei 2005 @ 12:34:15 #67
98593 KlappernootatWork
Tot mijn strot in het genot..
pi_26692377
ik heb er 6 jaar over gedaan om één deurkozijn te schilderen
Shit! werken zuigt...
Op donderdag 22 november 2007 @ 12:42 schreef Neelis het volgende: Rabbelneuteaantwaark ?
pi_26692378
Jouw man zou familie van mij kunnen zijn, spin

Mijn keuken doet het, maar er moet nog een nieuw achterwandje. Maar ik weet nog niet wat, dus kan ik het blad ook nog niet kitten. Oja, en de plinten zitten er nog niet onder. En de lamplijsten onder de kastjes. En onder de ene afvoer moet nog een emmertje, dat krijg je ervan als je een combi maakt van de Ikea-afvoertroep en regulier afvoermateriaal. Siliconenkit is je vriend in dezen, maar dat terzijde. En de koelkast heeft nog geen handgreep.
De vloer is geschuurd en gelakt, de plinten zijn gezaagd en gelakt, maar ik kan ze nog niet allemaal vastleggen want vriend moet de deurposten nog verven (ik verf niet. Ik raak altijd dingen die ik niet moet verven, bij voorkeur voorwerpen die drie meter verderop staan ofzo).
De muren van de kinderkamer zijn gewit, maar ik moet ze nog lazuren.
De boekenkasten staan en zijn aan de muur bevestigd, maar nog niet aan elkaar.
Ik heb planken gehaald voor de vensterbanken. Maar meer ook niet.
De ene helft van onze lekke badkamer (dank u, doehetzelvende vorige bewoner) heb ik dichtgekit. De andere helft nog niet.
De vloerbedekking is van de trap. Ik ben twee dagen bezig geweest de lijmresten los te bikken. Alleen schuren en verven, dat moet nog gebeuren.
De traphekjes hangen, maar vraag niet hoe (zie ander topic ).
De nieuwe tafel is geschuurd, en 1x geolied. Zou nog een keer of drie moeten maar er ligt nu steeds rommel op.
De grootse plannen voor de zolder moeten nog gerealiseerd. De vloer heb ik ge egaliseerd, maar de schuifdeurkasten, laminaat, en veluxramen moeten nog.

En dan tel ik de vele kledingstukken in half-affe staat die in mijn rommelhok liggen nog niet mee.

Overigens ben ik de knutselaar thuis. Vriend interesseert het niet echt en hij denkt dat hij het niet kan (belachelijk. Ik doe ook maar wat.). Hij kan dan wel weer heel goed afwassen en dat maakt hij nog af ook
pi_26703719
quote:
Op dinsdag 3 mei 2005 08:58 schreef kleinmeiske het volgende:

[..]

Die hebben in mijn lief zijn huis exact 3 jaar gehangen op de bovenste 2 verdiepingen, hij heeft er dan ook 3 jaar gewoond. En ook nu hangen er op overloop en rommelkamer, jawel: kale peertjes. Ach, het geeft fantastisch licht
Terwijl een lampje ophangen toch wel ongeveer het simpelste klusje is.
  dinsdag 3 mei 2005 @ 18:52:01 #70
4178 Lord Dreamer
I Rule In Hell
pi_26704586
quote:
Op dinsdag 3 mei 2005 18:19 schreef MouseInteractive het volgende:

[..]

Terwijl een lampje ophangen toch wel ongeveer het simpelste klusje is.
Hangt van je plafond af wij hebben zo'n heerlijk oud plafond met plijsterwerk en daarachter stro/riet . en zie dan de steun balk maar te vinden. en heb je hem gevonden dan zit die niet waar jij het lampje op wilt hangen. en hollewand pluggen of andere pluggen werken niet
It is a sad day, it is a red day. It is going to be a black day. When the sun rises........
Some day you shall flee, Panted and weak - Master, Passion, Greed.
  woensdag 11 mei 2005 @ 01:22:37 #71
11254 honesty
lekkere neus!!!!!
pi_26901949
ik vraag me af of het echt een probleem van de mannen is of dat het misschien er aan ligt dat de vrouwen alles perfect willen hebben en de mannen meer probleemoplossend zijn. Want dat is al een verschil !!!!!
Liefde, leven , geven!!!!
  Moderator zondag 15 mei 2005 @ 12:54:01 #72
5428 crew  miss_sly
pi_27023029
Een topic naar mijn hart
Ik dacht altijd dat wij de enige waren die zoveel onafgemaakte klusjes hadden, maar dat is gelukkig niet waar
Ik ben ook zo iemand die moeite heeft met afmaken waaraan ik begonnen ben. Ik probeer het wel beter hoor, maar het valt niet mee.
Mijn kan het wel beter dan ik, maar toch blijven er dingen liggen. Zo ligt er hier al anderhalf jaar (zo lang wonen wij hier ook al) de tv-kabel over de vloer van de ene naar de andere kant van de kamer. Onder het laminaat doorleggen gaat niet, en ik waag me niet in de kruipruimte. Vriendje wil best de kruipruimte in, maar alleen als er iemand is die eventueel achter hem aankruipt als dat nodig is...mij niet gezien Dus is het wachten op het moment dat hij het toch doet, of er iemand is die wel achter hem aan wil duiken
Zo zijn er nog meer dingetjes, maar wel vooral echt de laatste afwerkdingetjes...het eraan beginnen is zo lastig
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_27025276
quote:
Op dinsdag 3 mei 2005 18:52 schreef Lord Dreamer het volgende:

[..]

Hangt van je plafond af wij hebben zo'n heerlijk oud plafond met plijsterwerk en daarachter stro/riet . en zie dan de steun balk maar te vinden. en heb je hem gevonden dan zit die niet waar jij het lampje op wilt hangen. en hollewand pluggen of andere pluggen werken niet
Is het niet een idee om dat plafond eruit te hakken en er gewoon gipsplaten in te hangen?
Je kunt gewoon het oude raggelwerk gebruiken en je kunt een lampje ophangen als het eenmaal af is
pi_27025443
hehe, daar kan ik absoluut niet tegen. Ik ben nu een maandje verhuisd en heb het hele lijstje van dingen die nog moesten gebeuren afgewerkt. Nou zit ik op zich ook niet zo groot (badkamer, keukentje en een grote kamer), maar ik heb het liefst alles zo snel mogelijk op orde. Ergens aan beginnen en het dan laten liggen kan ik al helemaal niet.
pi_27091365
quote:
Op dinsdag 3 mei 2005 18:52 schreef Lord Dreamer het volgende:

[..]

Probeer eens een parapluboutje. Is boutje met een soort van scharnierend uiteinde. Door plafond heen en dan scharniert ie open en blijft hangen...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')