Jouw man zou familie van mij kunnen zijn, spin
![]()
Mijn keuken doet het, maar er moet nog een nieuw achterwandje. Maar ik weet nog niet wat, dus kan ik het blad ook nog niet kitten. Oja, en de plinten zitten er nog niet onder. En de lamplijsten onder de kastjes. En onder de ene afvoer moet nog een emmertje, dat krijg je ervan als je een combi maakt van de Ikea-afvoertroep en regulier afvoermateriaal. Siliconenkit is je vriend in dezen, maar dat terzijde. En de koelkast heeft nog geen handgreep.
De vloer is geschuurd en gelakt, de plinten zijn gezaagd en gelakt, maar ik kan ze nog niet allemaal vastleggen want vriend moet de deurposten nog verven (ik verf niet. Ik raak altijd dingen die ik niet moet verven, bij voorkeur voorwerpen die drie meter verderop staan ofzo).
De muren van de kinderkamer zijn gewit, maar ik moet ze nog lazuren.
De boekenkasten staan en zijn aan de muur bevestigd, maar nog niet aan elkaar.
Ik heb planken gehaald voor de vensterbanken. Maar meer ook niet.
De ene helft van onze lekke badkamer (dank u, doehetzelvende vorige bewoner) heb ik dichtgekit. De andere helft nog niet.
De vloerbedekking is van de trap. Ik ben twee dagen bezig geweest de lijmresten los te bikken. Alleen schuren en verven, dat moet nog gebeuren.
De traphekjes hangen, maar vraag niet hoe (zie ander topic
![]()
).
De nieuwe tafel is geschuurd, en 1x geolied. Zou nog een keer of drie moeten maar er ligt nu steeds rommel op.
De grootse plannen voor de zolder moeten nog gerealiseerd. De vloer heb ik ge egaliseerd, maar de schuifdeurkasten, laminaat, en veluxramen moeten nog.
En dan tel ik de vele kledingstukken in half-affe staat die in mijn rommelhok liggen nog niet mee.
Overigens ben ik de knutselaar thuis. Vriend interesseert het niet echt en hij denkt dat hij het niet kan (belachelijk. Ik doe ook maar wat.). Hij kan dan wel weer heel goed afwassen en dat maakt hij nog af ook