Waarom kom je hier niet vaker?quote:Op maandag 2 mei 2005 12:39 schreef Auticia het volgende:
QyRoZ! Gefeliciteerd!
Heb je weer teveel gedronken?quote:Op maandag 2 mei 2005 12:40 schreef Auticia het volgende:
Er zaten blauwe mannetjes op mijn kamer...
Smurfen?quote:Op maandag 2 mei 2005 12:40 schreef Auticia het volgende:
Er zaten blauwe mannetjes op mijn kamer...
Mja, dat dacht ik eerst ook, maar het waren geen smurfen.quote:Op maandag 2 mei 2005 12:41 schreef Bupatih het volgende:
De smurfen?
Ow shitquote:Op maandag 2 mei 2005 12:40 schreef Auticia het volgende:
En ze droegen witte broekjes, en witte mutsjes, ze waren ongeveer zo groot.
heb je het gevraagd?quote:Op maandag 2 mei 2005 12:41 schreef Auticia het volgende:
[..]
Mja, dat dacht ik eerst ook, maar het waren geen smurfen.
Het waren blauwe mannetjes met witte broekjes, en witte mutsjes, en ongeveer zó groot.quote:Op maandag 2 mei 2005 12:42 schreef Bupatih het volgende:
Wat waren het dan?
NEE! Het waren geen smurfen!quote:Op maandag 2 mei 2005 12:42 schreef Bupatih het volgende:
Dan denk ik toch echt dat je met smurfen te maken hebt gehaaaaaaad
quote:Op maandag 2 mei 2005 12:43 schreef Bupatih het volgende:
Had 'ie een leidinggevende FUNCTIE?
Ja, inderdaad, en eentje met een bril, een soort van kleine kaboutertjes maar dan in het blauw!quote:Op maandag 2 mei 2005 12:43 schreef Bupatih het volgende:
Was er ook een vrouwtje bij, met goudblond haaaaarrrrrr?
Ja...quote:Op maandag 2 mei 2005 12:43 schreef Bupatih het volgende:
Had 'ie een leidinggevende FUNCTIE?
Je kunt me nog meer vertellen! Dit zijn de smurfen geweeeeeestquote:Op maandag 2 mei 2005 12:44 schreef Auticia het volgende:
[..]
Ja, inderdaad, en eentje met een bril, een soort van kleine kaboutertjes maar dan in het blauw!
Ja inderdaad, eentje met een ringbaardje.quote:Op maandag 2 mei 2005 12:43 schreef Bupatih het volgende:
Was er eentje bij die in plaats van een wit pakje een rood pakje droeg?
Die kop van die zwartharigequote:Op maandag 2 mei 2005 12:48 schreef Auticia het volgende:
Koekje?
quote:
Ik heb ooit een kaart van hem gehad, en vlak naast hem gezetenquote:
quote:Op maandag 2 mei 2005 12:50 schreef Auticia het volgende:
[..]
[afbeelding]
Zo jammer dat je het Sjoerd-tijdperk gemist hebt, dat was geniaal.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |