Gebruik je vriendje dan, dat helpt tegen koppijn (is serieus echt waar)quote:Op maandag 2 mei 2005 12:27 schreef Tania18 het volgende:
Vannacht was het echt te warm
Leuk, als je al koppijn hebt
Die was er nietquote:Op maandag 2 mei 2005 12:29 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Gebruik je vriendje dan, dat helpt tegen koppijn (is serieus echt waar)
Maar vanavond...quote:Op maandag 2 mei 2005 12:29 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Gebruik je vriendje dan, dat helpt tegen koppijn (is serieus echt waar)
Dan pak je de Tarzanquote:Op maandag 2 mei 2005 12:30 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Die was er niet
Oh en gefeliciteerd Qyroz
Tranceptor eerst met Christine, maar dat was eenmaligquote:
Yep en MissBliss ook, altijd al twee vrouwen willen hebbenquote:Op maandag 2 mei 2005 12:30 schreef bar_rel het volgende:
Vanavond heb ik een feest, dan wordt het pas een feest
Maar zowiee is nu met tranceptor ofzo?
Het lijkt wel een soap.quote:Op maandag 2 mei 2005 12:31 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Tranceptor eerst met Christine, maar dat was eenmalig
En nu met Leonie, als ik het goed begrijp
quote:
Wij zijn een eenmalig stelquote:Op maandag 2 mei 2005 12:33 schreef bar_rel het volgende:
Dus Tranceptor en Leonie zijn nu een stel of was het ook eenmalig![]()
Ik weet van niksquote:Op maandag 2 mei 2005 12:31 schreef Tranceptor het volgende:
* Tranceptor kijkt vermanend in het rond
Zijn ze nu weer bij elkaar?quote:Op maandag 2 mei 2005 12:33 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Dan vind ik de Ludo&Janine romance toch leuker
Dit is helemaal niet acceptabelquote:Op maandag 2 mei 2005 12:34 schreef Tom_Tom- het volgende:
De topictitel had uiteraard GEFELICITEERD QYROZZZZZ! moeten zijn. Maar ach, dit is ook wel acceptabel.
Nu weet ik het nog niet:')quote:Op maandag 2 mei 2005 12:33 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
nee ik wil er niet vandoor met de zus van een vriend van dr broer die eigenlijk een seriemoordenaar is en vrouw ...
[..]
Wij zijn een eenmalig stelen dat bedoel ik letterlijker dan het er staat
![]()
Ludo & Janine samen isquote:Op maandag 2 mei 2005 12:35 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Nog niet, dat zal wel weer 3 jaar duren
Donequote:Op maandag 2 mei 2005 12:34 schreef Tom_Tom- het volgende:
De topictitel had uiteraard GEFELICITEERD QYROZZZZZ! moeten zijn. Maar ach, dit is ook wel acceptabel.
Tu as raison!quote:Op maandag 2 mei 2005 12:35 schreef Bupatih het volgende:
Dit is helemaal niet acceptabel [afbeelding]
Wat boeit mij dat weer nou
We moeten Q. feliciteren
Nou, waar blijven de bij anderen verwekte kinderen, de geadopteerde stiefkinderen, de overspelige nanny, de hitsige buurman en de nalatige schoonbroer?quote:
*oude koe uit de sloot haalt*quote:Op maandag 2 mei 2005 12:37 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Tu as raison!
Gelukkig hebben we een alerte mod.
Euh, dat hebben we maar stil gehoudenquote:Op maandag 2 mei 2005 12:37 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Nou, waar blijven de bij anderen verwekte kinderen, de geadopteerde stiefkinderen, de overspelige nanny, de hitsige buurman en de nalatige schoonbroer?
Waarom kom je hier niet vaker?quote:Op maandag 2 mei 2005 12:39 schreef Auticia het volgende:
QyRoZ! Gefeliciteerd!
Heb je weer teveel gedronken?quote:Op maandag 2 mei 2005 12:40 schreef Auticia het volgende:
Er zaten blauwe mannetjes op mijn kamer...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |