Daarom moet je ook altijd duidelijk zijn over je verwachtingen. Ook wanneer je méér verwacht dan een one-night-stand of een seksrelatie. De enige manier waarop je als single (maar volgens mij ook überhaupt) met dat soort dingen kan omgaan is eerlijk tegen elkaar zijn en goede afspraken maken. En daar moet je tegenaan lopen, dat kan idd niet op commando... (helaasquote:Op dinsdag 3 mei 2005 10:50 schreef MouseOver het volgende:
Seks als single gaat al snel de kant uit van het vaag houden van bedoelingen om zo de verwachtingen van de wederhelft hoog te houden, en daar pas ik voor. Het gaat ook anders, dat weet ik, maar een stuk lastiger en daarom is het iig mij tot nu toe niet gelukt om dat op commando te laten lopen.
*kijkt in postgeschiedenis. Je hebt het dus 15 singletopics volgehoudenquote:Op dinsdag 3 mei 2005 11:18 schreef Mad-Eleine het volgende:
oh trouwens, ik ben weer 100% single en wil dit ook een lange tijd volhouden.
en als ik mijn hoofd weer op hol laat brengen, mogen jullie me aan dit bericht herinneren!
Heerlijk juistquote:Op dinsdag 3 mei 2005 11:27 schreef Frenkie het volgende:
Wat mis je het meeste aan een relatie?
Ja, eigenlijk dus niks. Hoewel het erg leuk kan zijn, zijn er geen dingen waar ik niet zonder kan. Of zelfs die ik mis. Gek eigenlijk
dat is dus omgerekend 3 dagen?quote:Op dinsdag 3 mei 2005 11:26 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
*kijkt in postgeschiedenis. Je hebt het dus 15 singletopics volgehouden![]()
daar ben ik inderdaad bang voor...quote:Ik zal je de volgende keer waarschuwen, al zal je dan toch wel niet luisteren.
Ik zie missen en zonder kunnen niet als hetzelfde. Je gaat me toch niet vertellen dat jij totaal geen verliefdheid mist, de seks mist, het knuffelen mist, etc.? Je kan zonder die dingen, maar toch kan je het wel missen.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 11:27 schreef Frenkie het volgende:
Wat mis je het meeste aan een relatie?
Ja, eigenlijk dus niks. Hoewel het erg leuk kan zijn, zijn er geen dingen waar ik niet zonder kan. Of zelfs die ik mis. Gek eigenlijk
Nou ja verliefd zijn is leuk. Sex ook. Maar het is allemaal niet zo zaligmakend. Ben met dat soort dingen zelden bezig. Dus dan mis je het ook niet.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 11:33 schreef WeirdMicky het volgende:
Ik zie missen en zonder kunnen niet als hetzelfde. Je gaat me toch niet vertellen dat jij totaal geen verliefdheid mist, de seks mist, het knuffelen mist, etc.? Je kan zonder die dingen, maar toch kan je het wel missen.
Ik neem onmiddellijk van je aan dat je geen moeite met je vrijgezellenstatus hebt, maar dat je zelden met verliefdheid en seks bezig bent is natuurlijk niet waar. In dat geval zou je immers geen moderator op een R&P-forum zijn.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 11:38 schreef Frenkie het volgende:
[..]
Nou ja verliefd zijn is leuk. Sex ook. Maar het is allemaal niet zo zaligmakend. Ben met dat soort dingen zelden bezig. Dus dan mis je het ook niet.
Je hebt gelijk, maar tot nu toe werden al m'n seksscharrels maar dat waren ook weer geen busladingen vol in no-time verliefd op me. Er vervelend, misschien moet ik me bij dat soort zaken wat afstandelijker opstellen.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 11:22 schreef Christine het volgende:
[..]
Daarom moet je ook altijd duidelijk zijn over je verwachtingen. Ook wanneer je méér verwacht dan een one-night-stand of een seksrelatie. De enige manier waarop je als single (maar volgens mij ook überhaupt) met dat soort dingen kan omgaan is eerlijk tegen elkaar zijn en goede afspraken maken. En daar moet je tegenaan lopen, dat kan idd niet op commando... (helaas)
Pfff.. Heb je even?quote:Op dinsdag 3 mei 2005 11:12 schreef Christine het volgende:
Heb ik een tegenvraag... wat mis je absoluut niet van een relatie?
Dat is een ding dat zeker is, al vind ik seks wel erg belangrijk. Ik ben er wel veel mee bezigquote:Op dinsdag 3 mei 2005 11:38 schreef Frenkie het volgende:
[..]
Nou ja verliefd zijn is leuk. Sex ook. Maar het is allemaal niet zo zaligmakend. Ben met dat soort dingen zelden bezig. Dus dan mis je het ook niet.
Er zijn overigens mooiere dingen dan sex.
Laat ik het anders formuleren. Ik denk zelden: "hey ik wil wel weer eens verliefd worden. Of hey ik wil ik wel weer eens een relatie". In dat opzicht ben ik er zelden mee bezig.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 11:40 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik neem onmiddellijk van je aan dat je geen moeite met je vrijgezellenstatus hebt, maar dat je zelden met verliefdheid en seks bezig bent is natuurlijk niet waar. In dat geval zou je immers geen moderator op een R&P-forum zijn.![]()
Voor verliefdheid hoef je toch geen relatie te hebben??quote:Op dinsdag 3 mei 2005 11:43 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
Dat is een ding dat zeker is, al vind ik seks wel erg belangrijk. Ik ben er wel veel mee bezigToch noemde ik het niet bij mijn voornaamste 'missen' van een relatie. Ik mis de verliefdheid meer dan de seks.
Nee, maar verliefdheden zonder relatie zijn doorgaans meer frustrerend dan leuk kan ik je vertellen.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 11:45 schreef Frenkie het volgende:
[..]
Voor verliefdheid hoef je toch geen relatie te hebben??
Je hebt het over onbeantwoorde liefde? Laat me dan maar gewoon niet verliefd blijven. Als ik verliefd ben, wil met dat meisje een relatie, mooie momenten beleven en exclusief met haar zijn. Niet een vrije relatie, als ik echt verliefd ben...kan ik dat niet hebben.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 11:45 schreef Frenkie het volgende:
[..]
Voor verliefdheid hoef je toch geen relatie te hebben??
Het is idd een dankbare bron voor sappige verhalenquote:Op dinsdag 3 mei 2005 11:44 schreef Frenkie het volgende:
[..]
Laat ik het anders formuleren. Ik denk zelden: "hey ik wil wel weer eens verliefd worden. Of hey ik wil ik wel weer eens een relatie". In dat opzicht ben ik er zelden mee bezig.
Maar verder geniet ik natuurlijk graag van andermans missers in de liefde, of geweldige lovestory's![]()
quote:Op dinsdag 3 mei 2005 11:46 schreef purplerose het volgende:
Wat ik wel mis zijn zoals andere al zeiden de kleine dingetjes...
het samen op de bank kop thee drinken of samen naar favo (van allebei) programma kijken.
Vooral de geborgenheid en intimiteit mis ik, het spontaan een knuffel of kus gaan geven als je allebei wat anders aan het doen bent thuis. Het fijn gevoel dat je krijgt als je samen in bed ligt en niet kunt slapen en nog wat ligt te praten als de regen tegen het raam tikt.
Ik herken dat heel erg, ik werd alleen nooit verliefd. Ik ben eigenlijk maar 2 keer verliefd geweest voor deze keer. Als je echt iemand helemaal wil om wie die persoon is en daar compleet gek van bent, dan wil je geen seksrelatie IMHO.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 11:48 schreef WeirdMicky het volgende:
Je hebt het over onbeantwoorde liefde? Laat me dan maar gewoon niet verliefd blijven. Als ik verliefd ben, wil met dat meisje een relatie, mooie momenten beleven en exclusief met haar zijn.
Ik ook... en dan niet-kunnen-eten-verliefdquote:
Daar geloof ik niet in. Misschien zie je dat nu niet zo, maar er zijn weinig dingen mooier dan wederzijdse liefde in mijn ogen.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 11:54 schreef Christine het volgende:
Misschien word ik liever helemaal nooit meer verliefd.
Dat Mis en wil ik dus NIET!quote:Op dinsdag 3 mei 2005 11:54 schreef Christine het volgende:
[..]
Ik ook... en dan niet-kunnen-eten-verliefd
En helemaal gebroken worden als het niet wederzijds blijkt te zijn
Misschien word ik liever helemaal nooit meer verliefd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |