Wat een onzin .quote:
quote:
Ik het klusforum..quote:Op maandag 2 mei 2005 02:40 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Wat een onzin .
(en wat bedoel je met *dat is hier?* )
'MOE'quote:Op maandag 2 mei 2005 02:41 schreef Loedertje het volgende:
Verzin jij nog eens wat *leuke* subforums!
Kom eens met een argument waaruit blijkt dat het NIET VULT dan?quote:Op maandag 2 mei 2005 02:43 schreef Kluupkluup het volgende:
[..]
Ik het klusforum..
Gaten vullen met tandpasta of kaugom?!
Ik heb op vakantie vorig jaar eens een waxinelichtje op een plastiken tafel laten branden, hij zakte er dus na een uurtje doorheenquote:Op maandag 2 mei 2005 02:47 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Kom eens met een argument waaruit blijkt dat het NIET VULT dan?
En..hoe zie jij het verschil tussen een gat met tandpasta of een gat met een pasta zonder fluor??
OMG, plastic terugdouwen en ff een aansteker eronder was ook een optie hoor.quote:Op maandag 2 mei 2005 02:50 schreef Kluupkluup het volgende:
[..]
Ik heb op vakantie vorig jaar eens een waxinelichtje op een plastiken tafel laten branden, hij zakte er dus na een uurtje doorheen. Dus ik denk slim te zijn en druk en plastik terug en vul het gat een beetje op met tandpasta. Nou mooi niet dat het hard werd dus in de resterende twee weken.
Weg borg btw
Allemaal geprobeerd, maar er bleven kieren over (m.a.w., er was te weinig plastik overquote:Op maandag 2 mei 2005 02:53 schreef Loedertje het volgende:
[..]
OMG, plastic terugdouwen en ff een aansteker eronder was ook een optie hoor.
Vastsmelten en met een kaasschaaf ff glad maken (als plamuurmes gebruiken)
Tssss, te weinig plastic, gewoon van alle vier poten een CM afhalen en je had genoeg materiaal om te verwerken.quote:Op maandag 2 mei 2005 02:54 schreef Kluupkluup het volgende:
[..]
Allemaal geprobeerd, maar er bleven kieren over (m.a.w., er was te weinig plastik overom het gat te vullen)
Hoi Brighteyesquote:Op maandag 2 mei 2005 08:56 schreef Brighteyes het volgende:
Een SC topic... En ik had nog wel zo'n leuke TT bedacht...
Dit bevalt prima! Ik vind het leuk!quote:Op maandag 2 mei 2005 08:57 schreef Dark_Killah het volgende:
Hoi Brighteyes, bevalt het al een beetje zo'n klusforum?
Hoe bedoel je? Met aantallen SC topics?quote:Op maandag 2 mei 2005 08:58 schreef Dark_Killah het volgende:
We gaan btw wel een beetje spammen want we willen vandaag over de #5 heen natuurlijk!
Altijd leuk natuurlijk om een beginnend forum te moddenquote:
Ik duim voor jullie! Ben heel benieuwd!quote:Op maandag 2 mei 2005 11:11 schreef Duderinnetje het volgende:
Toeval bestaat niet en dus ben ik, kort na de feestelijke opening van dit subforum, NU aan het bieden op een huis
Dan kan ik tenminste aankomen met klusverhalen hier. Alles voor Fok!![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |