ja zo ben ik mijn parkiet ook vergeten te voeren toen in nog jonger was.....maar dat heb ik verdrongen denk ik.....en ik heb me dr ook heel lang schuldig over gevoeld..quote:Op maandag 2 mei 2005 11:19 schreef miss_sly het volgende:
Ow, er zijn wel meer blunders met fatale afloop
Mijne is ook nog van toen ik nog een klein sly-tje was, jaar of 10 denk ik. Ik had een mooi parkietje op mijn kamer, Tommy. En ik verschoonde altijd keurig netjes Tommy's kooitje en gaf hem netjes eten en drinken in zijn schone bakjes. Hij vloog lekker los in mijn kamertje en scheet dan heerlijk de spiegel onder, maar ik was toch dol op hem
En op een keer zaten we te eten, en ineens zomaar, vroeg ik me af of ik de laatste keer dat ik hem had verschoond wel eten en drinken had gegeven....niet dusEn daar kunnen parkietjes niet zo goed tegen
![]()
Erg he? Ik heb me zo vreselijk schuldig gevoeld![]()
![]()
Ach, het zijn taaie dingen. Zo'n beest heeft een keer een vriend van me gebeten. Van schrik begon hij met z'n hand te schudden maar die hamster hing nog vast. Eventjes tenminste. Toen hij besloot dat het toch een goed idee was om los te laten maakte hij een boog van ongeveer 4 meter die eindigde tegen de muur.quote:Op maandag 2 mei 2005 13:49 schreef BadGirly het volgende:
Een andere hamster heb ik eens per ongeluk uit m'n handen laten springen. Hij sprong naar boven en viel daarna te pletter op de plavuizen. Hij bleef 5 min. voor dood liggen en ging daarna rondjes lopen met een scheve kop. Uiteindelijk trok het weer bij en had ie nergens meer last van.
Zo heeft Yian een hele nacht in de bijkeuken doorgebracht, van de winterquote:Op maandag 2 mei 2005 14:11 schreef Klonk het volgende:
na het lezen komen er meer bizarre verhalen boven, ik heb ook een keer een kat een nacht opgesloten op de douche, niet dat dat beest ff meldt dat het vast zit nee, geen kick.
Een van mijn katten zit altijd in de wasmachine en ik moet er idd heel goed op letten dat ze er écht niet meer in zit als ik de machine aanzet. Terwijl ik de machine aan het inladen ben, heb ik haar er al 5 keer uit moeten halen en voor dat ik de machine aanzet, por ik nog 1 keer in het wasgoed en als het wasgoed niet beweegt, zet ik 'm aan.quote:Op maandag 2 mei 2005 10:02 schreef Tinkerbell het volgende:
Ik ben wel panisch wat betreft de wasdroger en de wasmachine, die check ik driedubbel. Dat is mijn grootste angst, dat ze daar in komen.
Opgelost? Gruwelijkquote:Op maandag 2 mei 2005 22:34 schreef Aventura het volgende:
Katje een keer opgelosten op het balkon, weleens op wat pootjes gestapt, verder niks ernstigs
Ja, ik schoot wat uit met de ongebluste kalkquote:Op maandag 2 mei 2005 22:36 schreef MouseOver het volgende:
[..]
Opgelost? Gruwelijk
@MUUS: dat van die capuchon is een goed idee zeg, ga ik ook proberen. Word je capuchon niet uit verveling kapotgeknaagd? (dat doen m'n beesten tenminste wel met de hangmat in hun kooi)
Mental image..quote:Op maandag 2 mei 2005 22:37 schreef Aventura het volgende:
[..]
Ja, ik schoot wat uit met de ongebluste kalk![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |