Dat is meteen zo tuttig vind ik. Maar smaken verschillen.quote:Op woensdag 20 juli 2005 09:50 schreef Oblivion het volgende:
Dat ziet er strak uit T-A!
Alleen had ik de tegels op de vloer baksteen gewijs gedaan...![]()
Die is nog in bestelling.quote:Op woensdag 20 juli 2005 11:20 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Dat is meteen zo tuttig vind ik. Maar smaken verschillen.
Maar waar blijft de rest van de keuken T-A???
Is volgens mij wel een ruime woning of niet?quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 22:38 schreef Beaker het volgende:
Zijn aan het verhuizen en dit is alvast een voorproefje
Vandaag hebben wij gaten gedicht![]()
En zo waren er nog een heleboel andere gaten ............
dat zijn wel een heleboel gatenquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 22:38 schreef Beaker het volgende:
Vandaag hebben wij gaten gedicht![]()
De woonkamer
Gaten
En zo waren er nog een heleboel andere gaten ............
Is het niet zo dat je een huis na verkoop altijd op moet leveren met de gaatjes gedicht? Daar staat me iets van bij...quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 22:38 schreef Beaker het volgende:
- mooi huissie! -
quote:Op donderdag 4 augustus 2005 21:40 schreef Beaker het volgende:
We hebben nog maar vier dagen de sleutel van het huis en het gaat ( tot nu toe ) helemaal goed
Is volgens mij alleen bij huur hoor. Bij koop krijgen ze alles erop en eraan.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 15:44 schreef Duderinnetje het volgende:
Is het niet zo dat je een huis na verkoop altijd op moet leveren met de gaatjes gedicht? Daar staat me iets van bij...
Ik maakte hier mijn borst al nat, want ik heb ook aardig wat lijstjes her en der hangen.
Bij huur is het ook niet altijd zo...heb net een huurhuis gekregen, wat wel een gaten-kaas lijkt.... dus alles braaf wezen dicht smerequote:Op vrijdag 5 augustus 2005 11:43 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Is volgens mij alleen bij huur hoor. Bij koop krijgen ze alles erop en eraan.
Tenzij natuurlijk in het koopcontract anders overeen gekomen is!
*schouderklopje*quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 18:02 schreef Vonkenboer het volgende:
Zou zeg niemand die hierop reageerd ?![]()
Ik was er stil vanquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 18:02 schreef Vonkenboer het volgende:
Zou zeg niemand die hierop reageerd ?![]()
Wat je met een tuinhuisje behoord te doenquote:Op woensdag 17 augustus 2005 09:03 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ik was er stil van![]()
Maar wat gaan jullie met de schuur/keet/het tuinhuisje doen?
Ik krijg er een heel komisch beeld bij eerlijk gezegd, dat jullie met slecht weer met zijn allen in dat huisje gaan zitten, af en toe het condens van de ruitjes vegend om uitzicht te hebben op de tuinquote:Op woensdag 17 augustus 2005 17:55 schreef Vonkenboer het volgende:
[..]
Wat je met een tuinhuisje behoord te doen![]()
In gaan zitten bij slechter weer en zodat we in het najaar ook nog een beetje van de tuin kunnen genieten![]()
Hehe niet overdrijven hequote:Op woensdag 17 augustus 2005 20:31 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ik krijg er een heel komisch beeld bij eerlijk gezegd, dat jullie met slecht weer met zijn allen in dat huisje gaan zitten, af en toe het condens van de ruitjes vegend om uitzicht te hebben op de tuin![]()
Maar dat ligt vast aan mij![]()
Het wordt wel erg mooi zo te zien!![]()
Ja en ik wacht op de oplevering van het huisquote:Op woensdag 24 augustus 2005 14:31 schreef Renesite het volgende:
Ik wacht eigenlijk op duderin die gaat klussen
Dat ziet er leuk uit, al in gebruik gehad/genomen ??quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 17:11 schreef Tan het volgende:
Met dank aan mijn handige vriend hebben we eindelijk een veranda:
Klik op de foto's om te zien hoe het er twee weken geleden uitzag:
[[url=http://i22.photobucket.com/albums/b313/yukikopesik/veranda2.jpg]afbeelding][/url]
[[url=http://i22.photobucket.com/albums/b313/yukikopesik/veranda1.jpg]afbeelding][/url]
Geldt mn slaapkamer behangen, verven en deels opnieuw inrichten ook? In dat geval:quote:Op maandag 29 augustus 2005 21:13 schreef morpheus_at_work het volgende:
niemand meer aan het klussen in grote projectjes , het is de laatste tijd mega stil in het topic
Ik zal van de week alvast wat foto's plaatsen van de verbouwing van de zolder hier.(wat er nu verbouwd wordt doen we niet zelf (mega-dakkapellen), maar het is wel aardig om te zien hoe het vordert.quote:Op maandag 29 augustus 2005 21:13 schreef morpheus_at_work het volgende:
niemand meer aan het klussen in grote projectjes , het is de laatste tijd mega stil in het topic
Tuurlijk geldt dat! Leuk je hier eens te zien Gizmorequote:Op maandag 29 augustus 2005 21:43 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Geldt mn slaapkamer behangen, verven en deels opnieuw inrichten ook? In dat geval:
-foto's
De echte na-foto's komen pas volgend jaar: als ik geld heb voor nieuw meubilairquote:Op maandag 29 augustus 2005 23:14 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Tuurlijk geldt dat! Leuk je hier eens te zien Gizmore![]()
En ik hou je aan de na-foto's! Leuk!
Tussenfoto's dan. En gewoon even bij de blauwe kleurstalen kijken wat je mooi vindtquote:Op maandag 29 augustus 2005 23:20 schreef Gizmore het volgende:
[..]
De echte na-foto's komen pas volgend jaar: als ik geld heb voor nieuw meubilairMaar die komen nog wel. Eerst morgen verf halen, maar ik weet eigenlijk nog niet eens wat ik nu welke kleur wil hebben. Ja iets met blauw maar verder weet ik nog niet eens
Als de verf erover zit kun je nog een keer beoordelen of je het mooi vind of niet, ik heb geen idee of het wat gaat worden namelijkquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 08:51 schreef Brighteyes het volgende:
Ik moet nog anderhalve maand wachten op mijn 'aardige grote opknapproject'.
Maar ben wel blij hier even te lezen af en toe, want mijn oog viel op het woord 'glasvezelbehang'. Was het alweer bijna vergeten, maar dat is zo gaaf en makkelijk en mooi.
*terug in oren knoopt!
Hoe wil je douchen in de keuken dan?quote:
Ik heb dat juist met gevaar voor eigen luchtwegen (en huid - wat een rotzooi is dat) uit alle hoekjes en gaten van mijn huis gepeuterdquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 08:51 schreef Brighteyes het volgende:
Ik moet nog anderhalve maand wachten op mijn 'aardige grote opknapproject'.
Maar ben wel blij hier even te lezen af en toe, want mijn oog viel op het woord 'glasvezelbehang'. Was het alweer bijna vergeten, maar dat is zo gaaf en makkelijk en mooi.
*terug in oren knoopt!
O zeker, ben ik met je eens. Structuurverf is hopeloos spul (of ik ben er gewoon ook een klungel mee, dat kan ook nogquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 11:13 schreef Brighteyes het volgende:
Het is idd klotespul. Mijn zusje heeft het op de babykamer en heeft dat heel handig uitbesteed aan haar schoonouders.
Ik vind het op zich wel heel erg mooi, met kleine vierkantjes of zo. Dan heb je niet echt een strakke gladde muur, maar hoef je ook niet te klooien met structuurverf.
Dat is een van de dingen die ik me heilig heb voorgenomen... nooit meer structuurverf!
Althans... niet ik die dat erop smeert iig.
Jazeker, we zitten er regelmatig en we zijn druk aan het sparen voor een mooi antiek kerkbankje of klepbankje.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 17:10 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Dat ziet er leuk uit, al in gebruik gehad/genomen ??
Oee dat is al lang geleden dat iemand hier ging posten..quote:Op dinsdag 13 september 2005 23:07 schreef Duderinnetje het volgende:
Ivatje ik zie rode kruisjes.
En hoe staat het er nu mee Gizmore?
Dat kun je toch zien?quote:Op zaterdag 24 september 2005 19:05 schreef Duderinnetje het volgende:
Klinkt goed Gizzy! Wat zijn het voor afbeeldingen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |