abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 8 mei 2005 @ 20:26:50 #101
64781 bonke
pipo koeie
pi_26833460
ziehier den e.h.b.o koffer voor de minder handige klussers
pies on joe toe
  zondag 8 mei 2005 @ 21:05:22 #102
111171 Richie_Rich
Rich Industries©
pi_26834827
quote:
Op zondag 1 mei 2005 23:47 schreef Foo_niks het volgende:
Heitje voor een karweitje is hier verleden tijd mee

[afbeelding]
WTF

Wat doet deze?
pi_26835626
Lieve Ome Timber

Bedankt voor de uitleg !
Maar wat ik me nu nog wel afvraag.... Wat is de functie van het schuifbare gedeelte? Helaas zijn de pic's niet zo fraai , maar ik hoop wel duidelijk genoeg:

pi_26836895
Ik wou dat ik het wist. Ik vermoed dat het een hulpstuk is om het deuvelgat over te zetten op het andere deel, maar ik heb geen idee hoe. Ik had er ooit een handleiding bij, maar die is ergens in de opruimwoede gesneuveld
pi_26837957
Lieve Ome Timber ,

Ik vind het al heel wat, dat ik eindelijk weet wat het is. Dank je, dank je, dankje
Maar er zal vast (toch?... jawel... ehm... heus !) iemand zijn, die kan vertellen hoe deze deuvelaar <*proest*> precies "werkt"
  maandag 9 mei 2005 @ 19:12:13 #106
33014 Cavemania
Niet mokken, lekker fokken....
pi_26861020
quote:
Op zondag 8 mei 2005 22:36 schreef BeejEm het volgende:
Lieve Ome Timber ,

Ik vind het al heel wat, dat ik eindelijk weet wat het is. Dank je, dank je, dankje
Maar er zal vast (toch?... jawel... ehm... heus !) iemand zijn, die kan vertellen hoe deze deuvelaar <*proest*> precies "werkt"
Ik kan het je wel vertellen maar dan moet ik eerst ff de handleiding opzoeken.....
Vergeet niet, je bent uniek, net als iedereen...
pi_26868458
Maak eerste het gat in de kopse kant van het hout, zoals al beschreven was hierboven, doe er een deuvel in en draai de deuvelaar om.
Daarna schuif je het losse gedeelte met de sleuf helemaal tegen het hout en schoef hem vast.

Nu leg je de andere plank op de plank met de deuvel, plaats de aanslag over de deuvel en boor het andere gat. Zo zijn de gaten precies uitgelijnd. izze zimpel...

Hier staat de complete gebruiksaanwijzing maar die moet je even uitprinten anders is hij bijna niet te volgen. http://www.wolfcraft.de/d(...)cuments/BAL/4640.pdf
Some weasel took the cork out of my lunch...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')