abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_26696272
quote:
Op dinsdag 3 mei 2005 13:40 schreef Essiepessie het volgende:
Het ticket is geboekt! 25 juli vertrek ik voor bijna een maand naar de VS. We vliegen met Swiss en landen op JFK. Ben 500 euro p.p. kwijt nu, na veeel zoeken valt me dat nog mee, want ik kwam overal bedragen van 600-700 inclusief tegen voor reizen in deze periode.
Waar heb je het ticket zo goedkoop gevonden?
pi_26700183
Bij D-reizen kun je voor 400¤ vanaf Dusseldorf via Parijs naar JFK vliegen, incl alle toeslagen en taxen. je kunt nog uit veel verschillende vluchten kiezen ook.

Je zit nu buiten het hoogseizoen, in het hoogseizoen zijn de tickets geloof ik wel al gauw 700¤.
400-500¤ is een normale prijs voor een ticket.
pi_26703380
Essiepessie vertrekt in het hoogseizoen, daarom wilde ik graag weten waar zei zo goedkoop tickets vandaan weet te halen. Als je inderdaad nu vertrekt of voor het hoogseizoen ben je rond de 400 euro kwijt.
pi_26705335
Via www.schiphol.nl en dan het reisbureau op die site.

Erg goed zoeken op die site is dan wel aan te raden! Op variabele data en dat echt per dag, want er gaan op dezelfde dag ook duurdere vluchten met dezelfde maatschappij enzovoort.. Het heeft me dan ook wel wat tijd gekost om deze vluchten te vinden hoor. Bellen is misschien zelfs handiger, aangezien het systeem soms te wensen overlaat. Ondanks online boeken hebben wij inmiddels alweer tig minuten aan de phone gehangen, maar alles is nu geregeld. Kon het ook echt nergens anders goedkoper vinden, tenzij je trouwens via een amerikaanse site bestelt en je ticket laat shippen oid. kwam dan inclusief zelfs op 470 uit alleen dan weer extra kosten voor versturen e.d.

Reden van moeilijke gedoe was bij ons trouwens dat we net dan maar een vlucht van 630 euro voor mijn broer hadden geboekt omdat de goedkopere weg leek, maar deze er 30 min later ineens weer wel boekbaar op stond!
Please, find my happy place!
pi_26710770
quote:
Op dinsdag 3 mei 2005 11:47 schreef forzaola het volgende:

[..]

Plaats er is een paar dan...?
Eehmm...voor vlucht + hotel onder andere:

www.klm.nl
www.exit-reizen.nl
www.new-york.nl
www.peterlanghout.nl
www.oad.nl
www.thomascook.nl
www.arke.nl

Eventuele trips regel ik vaak gewoon ter plekke. Maar op www.allnewyorktours.com staat wel wat meer daarover.
pi_26711127
quote:
Op dinsdag 3 mei 2005 13:40 schreef Essiepessie het volgende:
Hoeveel dagen heb je ongeveer nodig om toch de meeste dingen in New York gezien en gedaan te hebben? Dacht zelf aan toch zeker een dag of 7. Volgens mij krijg ik er wel meer gevuld ook maar ja, wil ook nog wel iets meer zien in de VS.

Zijn er toevallig mensen die ook Boston/ Philadelphia / Baltimore hebben bezocht? In en rond Boston kunnen we ons volgens mij ook wel een tijdje vermaken. Denk dat we de andere steden in een paar dagen gezien hebben? We willen overigens per trein verder reizen tussen de steden in de VS.
Voor een maand? Wat ga je precies doen?

Ikzelf ga ook voor een week naar New York en wil dan ook Washinton en als het even kan Philadelphia meepakken. Vooralsnog met de amtrak.

Dat word dus vanuit New York Penn Station naar Wasington DC Union Station. Kost 76 dollar en de reis duurt 3.5 uur.

Al hoop in de periode dat ik ga een kennis van me te 'meeten' zodat ik de beschikking over een auto heb. Maar dat moet ik nog even kijken, want ze weet nog niet of de rond die tijd vrij heeft.
pi_26712178
quote:
Op dinsdag 3 mei 2005 22:27 schreef Dizzee het volgende:
Voor een maand? Wat ga je precies doen?
Het zit zo, ik zou in principe naar de VS gaan om mijn vriend op te zoeken die voor 10 maanden in Washington DC zit, vandaar dat ik daar sowieso wel 1,5 week wil gaan doorbrengen. De periode ervoor wil ik met mijn broer de steden aan de oostkust bekijken. Het liefst Boston, New York, Philadelphia, Baltimore en Washington DC zo'n 2-3 dagen met broer. (De eerste 2 beide een week, evt Phil/ Balt een dagje of 2 maar misschien dat we die ook maar skippen)

Omdat we ,als we ook echt Boston willen aandoen, veel zullen moeten reizen wil ik een Amtrak ticket kopen wat een beetje gunstig is. Ze hebben allerlei opties, maar heb nog niet de ideale optie gevonden. Iets als hier staat, beperkt tot route Boston - New York - Washington DC lijkt me misschien wel wat. Helaas alleen geen prijs zo direct van beschikbaar.
http://www.amtrak.com/servlet/ContentServer?pagename=Amtrak/am2Copy/Simple_Copy_Page&c=am2Copy&cid=1081442674015&ssid=229

Volgens mij moet die 76 dollar van jou ook goedkoper kunnen. Ik meen eens ergens een prijs van 44 dollar speciaal voor passagiers van buiten de VS te hebben zien staan. Helaas kan ik zelf die site (ook van Amtrak geloof ik) ook niet meer terug vinden. Hier heb je dus niks aan, zal het wel verkeerd gezien hebben.

[ Bericht 3% gewijzigd door Essiepessie op 03-05-2005 23:07:49 ]
Please, find my happy place!
  dinsdag 3 mei 2005 @ 23:22:32 #35
53211 Umm-Qasr
Fatality!!!
pi_26718985
quote:
Op dinsdag 3 mei 2005 23:22 schreef Umm-Qasr het volgende:

[..]

Ben jij toevallig in t New Yorker gebleven??
Ja klopt! Het is me niet tegengevallen ik had er dan niet veel van verwacht maar op zich zat er in de kamer die wij hadden alles wat je nodig heb maar ook niet meer. Bedden waren goed en schoon en de badkamer ook met een goede douche en elke dag schone handdoeken. Meer hadden we niet nodig want zoveel zijn we niet op de kamer geweest.
  Moderator woensdag 4 mei 2005 @ 09:31:51 #37
5428 crew  miss_sly
pi_26719160
En het is zeker: ik heb een reis naar New York gewonnen
Ik geloofde het nog niet zo, maar gisteren stond er iemand op mijn voicemail van Cheaptickets (de sponsor van de betreffende reizen die je kon winnen bij Yorin) die me feliciteerde met mijn prijs en daarover belde.
helaas was mijn telefoon leeg, dus heb ik haar nog niet gesproken en had ze ingesproken de rest van de week neit aanwezig te zijn Maar volgende week ga ik meer weten!!
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  woensdag 4 mei 2005 @ 09:33:07 #38
15967 Frollo
You know I am a righteous man
pi_26719188
Wat leuk miss_sly! Gefeliciflapstaart!!!
pi_26719279
quote:
Op woensdag 4 mei 2005 09:31 schreef miss_sly het volgende:
En het is zeker: ik heb een reis naar New York gewonnen
Ik geloofde het nog niet zo, maar gisteren stond er iemand op mijn voicemail van Cheaptickets (de sponsor van de betreffende reizen die je kon winnen bij Yorin) die me feliciteerde met mijn prijs en daarover belde.
helaas was mijn telefoon leeg, dus heb ik haar nog niet gesproken en had ze ingesproken de rest van de week neit aanwezig te zijn Maar volgende week ga ik meer weten!!
Hey gefeliciteerd

Nog een gids nodig ?
pi_26719316
had jullie ook nog een paar foto's van mij beloofd, dus bij deze

ben momenteel al weer een klein maandje terug, en kan zeker terugkijken op een geslaagde week daar.

mijn hotelkamer in Pensylvania, erg groot, maar wel verouderd, en bedden waren ook slecht, dus had liever een kleine kamer met beter bed en badkamer

Foto van Ground Zero: genomen vanaf panoramawand in World Financial Center

Maquette van de (waarschijnlijk) definitieve plannen voor Ground Zero

Een Hummer limo (één van de vele)

Drukte op straat (genomen vanuit de bus tijdens een rondrit door NY)

Drie foto's vanaf het Empire State Building

echt amerikaans eten

hij zat te vast om mee te nemen

Prachtig, al die auto's in NY

woensdag 4 mei 2005 @ 09:51:14 #41
53211 Umm-Qasr
Fatality!!!
pi_26719543
quote:
Op woensdag 4 mei 2005 09:39 schreef Gurb het volgende:

ben momenteel al weer een klein maandje terug, en kan zeker terugkijken op een geslaagde week daar.

mijn hotelkamer in Pensylvania, erg groot, maar wel verouderd, en bedden waren ook slecht, dus had liever een kleine kamer met beter bed en badkamer
[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]

echt amerikaans eten
[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Coole foto's!!! Heb je nog meer?
Before all else, be armed.
pi_26719776
quote:
Op woensdag 4 mei 2005 09:39 schreef Gurb het volgende:

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]

echt amerikaans eten
[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]

Mooie foto's

Maar dat zijn geen bedden maar 2 matrassen op elkaar gestapeld maar wel genoeg ruimte
pi_26719951
quote:
Op woensdag 4 mei 2005 09:51 schreef Umm-Qasr het volgende:

Coole foto's!!! Heb je nog meer?
heb er nog een hele hoop meer, we gingen met 30 man, en bijna iedereen had wel een digitale camera bij zich. Nu heb ik van een man of 10 al de mooiste foto's gekregen, dus heb denk ik al wel 2000 foto's van één weekje NY. en ik krijg van steeds meer mensen foto's
Heb alleen niet zoveel webspace beschikbaar, dus daarom maar een paar foto's erop gezet.
quote:
Op woensdag 4 mei 2005 10:04 schreef Flatbeat-Eric het volgende:
Mooie foto's

Maar dat zijn geen bedden maar 2 matrassen op elkaar gestapeld maar wel genoeg ruimte

de onderste matras was zo'n ding met spiralen erin, die allemaal waren uitgezakt
eigenlijk hoorde er nog een stalen frame onder met wieltjes, maar daar was de onderste "matras" al tussen gezakt, dus die hebben we als eerste weggehaald
  woensdag 4 mei 2005 @ 10:16:36 #44
53211 Umm-Qasr
Fatality!!!
pi_26719960
quote:
Op woensdag 4 mei 2005 09:22 schreef Flatbeat-Eric het volgende:

[..]

Ja klopt! Het is me niet tegengevallen ik had er dan niet veel van verwacht maar op zich zat er in de kamer die wij hadden alles wat je nodig heb maar ook niet meer. Bedden waren goed en schoon en de badkamer ook met een goede douche en elke dag schone handdoeken. Meer hadden we niet nodig want zoveel zijn we niet op de kamer geweest.
En beviel de locatie je?
pi_26720003
quote:
Op woensdag 4 mei 2005 10:16 schreef Gurb het volgende:

[..]

heb er nog een hele hoop meer, we gingen met 30 man, en bijna iedereen had wel een digitale camera bij zich. Nu heb ik van een man of 10 al de mooiste foto's gekregen, dus heb denk ik al wel 2000 foto's van één weekje NY. en ik krijg van steeds meer mensen foto's
Heb alleen niet zoveel webspace beschikbaar, dus daarom maar een paar foto's erop gezet.
[..]
30 man.

vet
pi_26720183
quote:
Op woensdag 4 mei 2005 10:16 schreef Umm-Qasr het volgende:

[..]

En beviel de locatie je?
Ja niks mis mee lekker centraal veel metro stations vlakbij dus je ben binnen no-time op je bestemming. Op loop afstand vind je het Empire state building, Times square, Macy's, Penn station.

Maar op zich maakt voor mij de locatie van het hotel voor mij niet zo heel veel uit zolang het maar op manhattan is. Met de metro ben je toch zo overal.
  woensdag 4 mei 2005 @ 10:37:44 #47
16632 Xlarge
========
pi_26720386
quote:
Op woensdag 4 mei 2005 09:22 schreef Flatbeat-Eric het volgende:

[..]

Ik zit ook in the New Yorker volgende maand , op z ich lees ik hele verschillende dingen ervan , ben benieuwd wat ik zal aantreffen...
pi_26720639
quote:
Op woensdag 4 mei 2005 10:18 schreef Dizzee het volgende:

[..]

30 man.

vet
was met school, als soort van afsluiting van schoolcarriere.
  woensdag 4 mei 2005 @ 13:56:35 #49
53211 Umm-Qasr
Fatality!!!
pi_26725643
quote:
Op woensdag 4 mei 2005 10:37 schreef Xlarge het volgende:

[..]

Ik zit ook in the New Yorker volgende maand , op z ich lees ik hele verschillende dingen ervan , ben benieuwd wat ik zal aantreffen...
Check deze site:

http://www.tripadvisor.co(...)k_City_New_York.html
  Moderator woensdag 4 mei 2005 @ 13:58:28 #50
5428 crew  miss_sly
pi_26725711
quote:
Op woensdag 4 mei 2005 09:37 schreef Flatbeat-Eric het volgende:

[..]

Hey gefeliciteerd

Nog een gids nodig ?
hehe, nee hoor! We zijn er in oktober geweest zonder gids, dus we zullen nu onze weg ook wel weer vinden
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')