Net zoals Harris Huizingh destijds?quote:Op zondag 1 mei 2005 22:36 schreef MaxPower het volgende:
De geruchten linken hem aan een pinchhittersrol bij SC Heerenveen, believe it or not.
Fantastisch figuur natuurlijk, kleurrijk. Hij was overigens volgens mij niet echt populair in Emmen.
Hij was ooit populair bij Emmen, maar toen de seizoenen volgden deed Martin Drent eens de uitspraak "bioscooppubliek". Had hij destijds alle gelijk in. Nu is dat nog steeds zo. Supporters van nu nemen dit voor lief, en er komen (geloof ik) volgend seizoen staanplaatsen bij Emmen. Dus hopelijk komt ooit de sfeer die Emmen kende weer terug.quote:Op zondag 1 mei 2005 22:36 schreef MaxPower het volgende:
De geruchten linken hem aan een pinchhittersrol bij SC Heerenveen, believe it or not.
Fantastisch figuur natuurlijk, kleurrijk. Hij was overigens volgens mij niet echt populair in Emmen.
quote:Op zondag 1 mei 2005 22:57 schreef heinl het volgende:
Vond het toen ook zeer mooi dat hij op zo'n banner stond (tegen twente?). Heeft iemand daar misschien een foto van?
Dat heeft ie inderdaad een tijdje terug gezegd. Totdat ze zien wat er betaald wordt bij Heerenveen.quote:Op zondag 1 mei 2005 22:48 schreef pekel het volgende:
Drent zou trouwens voor z'n dood nooit naar Heerenveen gaan.
Idd, voor een club met niet bijster veel niveau is hij de belangrijkste man. En natuurlijk z'n pinchhitter-rol. Altijd op de loer voor een goal.quote:Op maandag 2 mei 2005 00:05 schreef Dos37 het volgende:
Tsjah redelijke voetballer zeker geen wereldtopper echt een club man volgens mij
Ik ook.quote:Op maandag 2 mei 2005 00:32 schreef The_Verve het volgende:
Erg jammer dat ie moet vertrekken bij de FC. Had het hem zo gegund om de laatste goal in het Oosterpark te maken.
Dat zal dan wel zo'n beetje het einde zijn van de illusie die onvoorwaardelijke clubliefde heet.quote:Op maandag 2 mei 2005 00:02 schreef MaxPower het volgende:
[..]
Dat heeft ie inderdaad een tijdje terug gezegd. Totdat ze zien wat er betaald wordt bij Heerenveen.
Inderdaad, dan is het zeker geen onaardig team (veel routine) en ook dit seizoen deden ze het bij vlagen zeker niet slecht!quote:Op dinsdag 3 mei 2005 23:58 schreef The_Verve het volgende:
Mooi dat ie naar Veendam gaat. Voor mij een reden om maar eens een kijkje te nemen bij Veendam volgend seizoen. Als ze daar Hugo en Leonardo ook nog eens binnenhalen zie ik ze als titelkandidaat in de Eerste Divisie voor volgend seizoen.
Zolang die geen elleboog in het gezicht krijgtquote:Op woensdag 4 mei 2005 09:38 schreef BB-King het volgende:
Beste kopper van het westelijk halfrond.
Dat kan een superduo gaan worden ja, lijkt me terecht dat je daar naar uitkijkt! Een goal of 30 samen moet lukken.quote:
quote:Op zondag 8 mei 2005 17:53 schreef Grunner het volgende:
Vandaag zijn zoveelste kopgoal in het groen-witte shirt gemaakt tegen Roda JC. Nog twee officiele wedstrijden en Martin Drent heeft er zijn laatste minuten voor de FC op het veld opzitten. Daarna zal ie dacht ik terug keren bij Groningen om een jeugdteam te gaan trainen. Zijn uiteindelijke doel: "Ooit zal ik hoofdtrainer van FC Groningen worden". Mijn zegen heb je!
quote:Op maandag 9 mei 2005 14:26 schreef methodmich het volgende:
Alleen van een bierelftal uit de vierde klasse ofzo, maar idd niet van Groningen.
Zo te zien heeft hij hier al een kratje achter zijn kiezen.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 02:36 schreef kikoooooo het volgende:
Martin Drent...
Toen ik nog in de supermarkt werkte, zag ik hem elke zaterdag 4 kratjes amstel halen... wat een prof![]()
bron: vi.nlquote:
Drent wil niet meer spelen voor Veendam
27/3/2006 14:35
Martin Drent komt niet meer in actie voor BV Veendam. De 35-jarige spits hoopt volgend seizoen nog wel in het betaalde voetbal actief te zijn.
Drent kwam begin dit seizoen naar de Langeleegte, waar hij niet altijd op een basisplaats kon rekenen. Tien maal viel hij in, 22 keer stond hij aan de aftrap en zeven maal scoorde hij. Als hij dit seizoen nog eenmaal in de basis zou starten, dan zou zijn contract automatisch worden verlengd. De Groninger heeft echter gevraagd aan coach Joop Gall om hem niet meer op te stellen, zodat zijn contract gewoon afloopt.
De aanvaller die 108 goals maakte in het betaalde voetbal hoopt komend seizoen zijn carrière bij een andere club af te sluiten.
Drent is gewoon versleten. Het hele seizoen heeft hij niks gepresteerd en hij loopt steeds achter de feiten aan, hij komt totaal niet gemotiveerd over. Dan vind ik Marnix Kolder een betere aanvaller (op dit moment).quote:Op maandag 27 maart 2006 17:33 schreef Noca het volgende:
Zonde voor Martin zeg..of hopen op nog een leuk cluppie en anders maar gewoon met de jeugd bezig gaan!
Het is ook tegengevallen dit seizoen. Met spelers als Ruben Schaken, Rick Slor, Gerard Wiekens, Ronald Hamming en Mile Krstev zou je iets meer mogen verwachten qua resultaten. Maar Drent heeft genoeg kansen gekregen, alleen niet benut. Koppen kan hij niet meer lijkt het en hij laat zich makkelijk aan de kant zetten door verdedigers. Tja, dan houdt het op..quote:Op woensdag 29 maart 2006 13:31 schreef clauwheee het volgende:
Dat gaf ie zelf ook toe op TV Noord. Het totaalplaatje was niet wat ie ervan verwacht had. Daardoor zijn z'n prestaties tegengevallen.
quote:
Stanleyquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 21:29 schreef pekel het volgende:
Dat zo'n domme vent het toch nog weer lukt.De lul.
Mourad is een typische speler voor de Eerste Divisie. Dat heeft ie juist in zijn seizoenen Eredivisie bewezen.quote:Op zondag 13 augustus 2006 22:29 schreef HeyFreak het volgende:
Trouwens, die Mourad is eigenlijk ook veel te goed voor Emmen. Niet lullig bedoeld, maar ik denk dat hij toch wel beter kan dan Jupiler League Eerste Divisie
Waarom doet dat kutplaatje het niet gewoon.quote:Op zondag 13 augustus 2006 23:33 schreef Beschouw het volgende:
de ware topsporter
(kijk naar de 15e foto)
Daar geloof ik niks van. Ik klapperde ook met mijn oren toen een tijd terug bleek dat Feyenoord interesse in'm had.quote:Op maandag 14 augustus 2006 00:01 schreef Gollemrulez het volgende:
Hij had dan ook veel meer uit zn carriere kunnen halen...
Ik geloof wel dat hij er meer uit had kunnen halen. Hij moest een aantal keren weer onder aan de ladder beginnen en dat doet je carriere geen goed natuurlijk.quote:Op maandag 14 augustus 2006 00:48 schreef Jeroen_M het volgende:
[..]
Daar geloof ik niks van. Ik klapperde ook met mijn oren toen een tijd terug bleek dat Feyenoord interesse in'm had.
quote:Abrupt einde aan profloopbaan Drent
14/4/2007 15:51
Een hamstringblessure heeft vervroegd een einde gemaakt aan de profloopbaan van Martin Drent. De 37-jarige spits kan dit seizoen niet meer in actie komen voor BV Veendam.
Drent kondigde onlangs zijn definitieve afscheid aan van het betaalde voetbal. Afgelopen zomer kwam hij nog terug op een eerder genomen besluit en ging dit seizoen toch nog aan de slag op amateurbasis. Het duel met Cambuur Leeuwarden van vrijdag (1-0 verlies) is het laatste profduel van Drent geweest.
Tijdens het seizoen 1991/92 maakte Drent zijn debuut in het betaalde voetbal bij FC Groningen. De kopsterke spits diende vervolgens BV Veendam, FC Emmen, opnieuw FC Groningen en opnieuw BV Veendam. Hij scoorde 110 keer in 408 competitieduels.
Dat was toen tof!quote:Op zaterdag 14 april 2007 16:44 schreef venomsnake het volgende:
Drent![]()
Zou leuk zijn als er binnen de FC nog een leuke baan voor Martin is.
[afbeelding]
Wat nou. Het is een held. Punt.quote:Op zaterdag 14 april 2007 16:57 schreef pekel het volgende:
Aub niet als jeugdtrainer. Wat een verschrikking..
Niet als jeugdtrainer, dan is het een verschrikking. © Bron: spelers die hij onder z'n hoede had en eigen ogenquote:
Hoezo niet?quote:
quote:Op zaterdag 14 april 2007 20:32 schreef TerroRobbie het volgende:
Voorbeelden noemen dan ipv nutteloos blaten.
Wat maakt het uit of je hem kent of niet. Jij beweert spannende dingen, dan willen we de sappige verhalen ook horen.quote:Op zaterdag 14 april 2007 21:07 schreef pekel het volgende:
[..]Zegt de Martin Drent-kenner
Go back to the Den Bosch-topic svp.
Wat zou ie bij Emmen moeten gaan doen dan?quote:Op zaterdag 14 april 2007 16:44 schreef venomsnake het volgende:
Drent![]()
Zou leuk zijn als er binnen de FC nog een leuke baan voor Martin is.
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 14 april 2007 21:10 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Wat maakt het uit of je hem kent of niet. Jij beweert spannende dingen, dan willen we de sappige verhalen ook horen.
Ik zag M. Drent regelmatig in de C1000 in Emmen om kratjes bier te kopen, vaak al met behoorlijk wat op kocht hij deze kratten.quote:Martin Drent keerde zaterdag al terug op De Meerdijk. De trainer van BV Veendam C1 verloor met 2-1 van FC Emmen C1 en was de hele middag het mikpunt van pesterijtjes. Drent had echter het meeste te vrezen van de scheidsrechter. Nadat Drent hem voor 'lamzak' had uitgemaakt en de scheidsrechter uitdaagde, wilde de arbiter Drent met de grensrechtervlaggetjes te lijf gaan. De Veendam-spits kon met grote moeite worden ontzet en kwam met de schrik vrij.
Net of dat ongemotiveerde zooitje jeugd van Veendam ook maar iets voorstelt. Daar valt weinig aan te verpesten...quote:Op maandag 16 april 2007 16:30 schreef pekel het volgende:
Dit jaar kreeg hij bij BV Veendam nog ruzie met een jeugdspeler, die dankzij hem wil vertrekken bij Veendam. Trouwens, het hele jeugdelftal wat hij nu traint heeft de pest in hem. Ze vinden hem een verschrikking.
quote:Blessure Drent lijkt mee te vallen
De blessure van Martin Drent lijkt mee te vallen. In de wedstrijd van vrijdagavond tegen Cambuur Leeuwarden viel de voetballer van BV Veendam geblesseerd uit. Gevreesd werd voor een hamstringscheuring en een voortijdig einde van Drents voetbalcarrière.
Zoals de blessure zich nu laat aanzien, lijkt er echter eerder sprake van een verrekking.
Dat zou kunnen betekenen dat Drent eventueel volgende week vrijdag alweer inzetbaar kan zijn. Nader onderzoek moet dat nog uitwijzen, maar zeker de play-offs (BV Veendam is daar bijna zeker van) zijn verre van uitgesloten voor Drent. (DvhN)
quote:Drent trainer GSAVV Forward
Martin Drent wordt donderdag in de leeszaal te Mutua Fides(Grote Markt 27) om 20.00 uur gepresenteerd als de nieuwe trainer van de Groninger Studenten Amateur Voetbal Vereniging (GSAVV) Forward.
Drent tekent een contract voor een jaar. De 37-jarige spits heeft zestien jaar betaald voetbal gespeeld bij FC Groningen, Emmen en BV Veendam.
Bij GSAVV Forward volgt Drent Rinie Jurna op.
Inderdaadquote:
Eens, maar die hebben geen kantinequote:Op donderdag 19 april 2007 11:57 schreef MaxPower het volgende:
Hij heeft de verkeerde studentenclub gekozen. The Knickerbockers is veel toffer.
quote:Martin Drent officieel trainer van Forward
GRONINGEN - Martin Drent is donderdagavond officieel gepresenteerd als de nieuwe trainer van studentenvereniging Forward. Dat gebeurde in het gebouw van Vindicat atque Polit aan de Grote Markt in de stad.
Drent vernam via internet dat Forward verlegen zat om een trainer. 'Ga niet meer op zoek", drukte Drent de studenten vervolgens op het hart, "ik wil de nieuwe trainer worden".
Volgens traditie werd de presentatie voorafgegaan door het clublied van Forward. Martin Drent kreeg na ondertekening van het contract een trainingspak en een shirt met daarop de tekst: 'Eindelijk een topclub.'
bron
"eindelijk een topclub"quote:
quote:Drent commercieel directeur Veendam
De loopbaan van Martin Drent is inmiddels voorbij, maar hij blijft wel verbonden van BV Veendam. De oud-aanvaller wordt namelijk commercieel directeur bij de eerstedivisionist.
Drent (37) heeft een contract voor één seizoen getekend en zal zijn werk voor Veendam combineren met zijn functie als trainer van het studententeam van Forward, dat uitkomt in de tweede klasse van de zondagamateurs.
Drent kondigde vorig seizoen al zijn afscheid aan, maar besloot toch op amateurbasis door te gaan. Het voorbije seizoen kwam hij dertien maal uit op de Nederlandse velden, waarin hij twee keer het doel van de tegenstander wist te vinden. Namens FC Groningen, Emmen en Veendam wist hij in meer dan vierhonderd duels honderdtien maal te scoren
in 3 minuten hoorde ik ?quote:Op dinsdag 1 mei 2007 22:28 schreef Kadoc het volgende:
Twee goals vandaag.
officieel gepresenteerd..quote:Drent commercieel directeur BV Veendam
VEENDAM - Dinsdag werd Martin Drent officieel gepresenteerd als de nieuwe commerciële directeur van BV Veendam.
Onder toeziend oog van diverse fotocamera's tekende Drent het contract, wat hem vanaf volgend seizoen een nieuwe wending in zijn carrière gaat bezorgen. Martin Drent begint 1 juli in zijn nieuwe functie bij de voetbalclub.
RTVNoord
Dat dus en je moet een praatje kunnen houden dat kan ie wel lijkt mequote:Op woensdag 6 juni 2007 12:53 schreef Grulez het volgende:
Ik verwacht niks van Drent. Of heb je voor CD helemaal geen vaardigheden nodig en alleen een bekende kop.
Die kat van Joop Gall ook..quote:
quote:
hij wilde zelf naar forward.. toch een aparte combi.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 15:18 schreef venomsnake het volgende:
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 15:45 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Een van de spelers smst hem om te vertellen dat hij met een enorm lekker wijf in bed ligt zondagochtend. En of het verstandig is om haar te neuken. Z'n reactie: 'Gezien je uiterlijk zou ik pakken wat je pakken kan'
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |