Inderdaad, dan is het zeker geen onaardig team (veel routine) en ook dit seizoen deden ze het bij vlagen zeker niet slecht!quote:Op dinsdag 3 mei 2005 23:58 schreef The_Verve het volgende:
Mooi dat ie naar Veendam gaat. Voor mij een reden om maar eens een kijkje te nemen bij Veendam volgend seizoen. Als ze daar Hugo en Leonardo ook nog eens binnenhalen zie ik ze als titelkandidaat in de Eerste Divisie voor volgend seizoen.
Zolang die geen elleboog in het gezicht krijgtquote:Op woensdag 4 mei 2005 09:38 schreef BB-King het volgende:
Beste kopper van het westelijk halfrond.
Dat kan een superduo gaan worden ja, lijkt me terecht dat je daar naar uitkijkt! Een goal of 30 samen moet lukken.quote:
quote:Op zondag 8 mei 2005 17:53 schreef Grunner het volgende:
Vandaag zijn zoveelste kopgoal in het groen-witte shirt gemaakt tegen Roda JC. Nog twee officiele wedstrijden en Martin Drent heeft er zijn laatste minuten voor de FC op het veld opzitten. Daarna zal ie dacht ik terug keren bij Groningen om een jeugdteam te gaan trainen. Zijn uiteindelijke doel: "Ooit zal ik hoofdtrainer van FC Groningen worden". Mijn zegen heb je!
quote:Op maandag 9 mei 2005 14:26 schreef methodmich het volgende:
Alleen van een bierelftal uit de vierde klasse ofzo, maar idd niet van Groningen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |