NOu ja bling bling bedoel ik ook niet echt. Maar wel gewoon dat je zegt van WOW dat is als nieuw zo mooiquote:Op vrijdag 23 september 2005 23:37 schreef Estolan het volgende:
PS ik en Noidea houden niet echt van BlingBling
Inderdaad. Ik zag eergisteren nog bij A racing car is reborn een gerevideerd en schoongemaakt blok van een E-type. Wauw.quote:Op vrijdag 23 september 2005 23:16 schreef ook_gek het volgende:
en wat doet zo een ding dan?
En 1 vraag he. Als toch je gehele blok er uit is waarom maak je dat niet direct op en top schoon zo dat het 1 en al bling bling is.
Ziet er toch stukken mooier uit?
Is die remschijf nu zo erg verroest of lijkt dat zo?quote:Op woensdag 5 oktober 2005 20:29 schreef Estolan het volgende:
Weer wat foto's erbij
[afbeelding]
Blokkie erin, OEH nice Alu Poelie
[afbeelding]
Oooooooh 2 vingers, ruimte genoeg
[afbeelding]
ander aanzicht
Sweeeeeeet!!!!
Is roest idd, maar dat is met 1x remmen weg.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 11:52 schreef zBus het volgende:
[..]
Is die remschijf nu zo erg verroest of lijkt dat zo?
Dat is zo, laat je eigen auto maar eens een week buiten staan zonder te rijden en dus te remmenquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 11:52 schreef zBus het volgende:
[..]
Is die remschijf nu zo erg verroest of lijkt dat zo?
Het eerste deel van de vraag ben ik ook benieuwd naar al gok ik zo dat het een kwestie is van veel doen icm een grote interesse want daar leer je sowieso het meeste van.quote:Op vrijdag 23 september 2005 23:43 schreef Chokeme het volgende:
Hoe kom je aan al die kennis van auto's ? Ten minste ik mag aannemen dat je er toch aardig wat van afweet, 90 % van de termen waarmee je 2 posts hierboven gooit heb ik nog nooit van gehoord.
Zo'n beetje hetzelfde verhaal als ik dus, alleen zou ik niet zeggen dat autotechniek opzich mijn vakgebied is. Het helpt superveel als je een keer kan zien hoe een expert iets doet natuurlijk, daar leer je het snelst vanquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 12:22 schreef Estolan het volgende:
uhm tja, ben iemand die iets wil bereiken, en die het gewoon doet
koop een auto waaraan je wilt sleutelen, download het volledige handboek, en ga proberen
als je er niet uitkomt, raadpleeg dan het handboek, en begin weer opnieuw
Verder is het omdat ik in mn weekend help bij De supra tuner van Nederland, @ Supra City, daar leer je verdomt veel van. Blokken uit en in elkaar zetten, hoe je een AEM instelt, etc. Sleutelen aan Supra MK3's, MK4's, Skyline's, 200sx S13 + S15, Celica GT-Four en ga zo maar door
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |