Kan je Estolan niet even wat beter onder de duim houden danquote:Op maandag 26 juni 2006 15:02 schreef noidea het volgende:
@Tjabbo: de tips worden wel door mij gewaardeerd, het is toch mijn veiligheid waar het hier over gaat, niet die van Estolan.
@NoComment: mijn opmerking was voor Ian/Estolan bedoeld, hem vind ik zo af en toe vermoeiend.
Daar gingen we volgen mij al vanuitquote:Op maandag 26 juni 2006 15:02 schreef noidea het volgende:
@Tjabbo: de tips worden wel door mij gewaardeerd, het is toch mijn veiligheid waar het hier over gaat, niet die van Estolan.
Dat zou heel cool zijn, ben er namelijk echt benieuwd naar!quote:Op maandag 26 juni 2006 15:29 schreef Edwin_S het volgende:
Als ik eraan denk kan ik morgen wel een foto nemen van de handleiding waarin staat welke punten in de auto gebruikt kunnen/mogen worden om de gordelspanner op te bevestigen.
quote:Op maandag 26 juni 2006 17:29 schreef Estolan het volgende:
Ghehe, ik blaat niet, ik reageer alleen maar, maar mensen kunnen niet tegen mijn manier van reageren
jammer voor hun ( en toch blijven ze het maar proberen LOL )
Ghehe, ik blaat niet, ik reageer alleen maar, maar mensen kunnen niet tegen mijn manier van reageren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |