Oftewel Estolan/SXOC op het supra forum, die heeft ook een nissan 200sx project topic hier staan (2jz motor).quote:
Hehe, ik ook niet is toch wel aardig tillen he.quote:Op zondag 1 mei 2005 22:11 schreef Fiets-toeter het volgende:
Mooi project! wist alleen niet dat die Big Brakes zo zwaar waren
Ja dat weet ikquote:Op zondag 1 mei 2005 22:16 schreef noidea het volgende:
[..]
Oftewel Estolan/SXOC op het supra forum, die heeft ook een nissan 200sx project topic hier staan (2jz motor).
quote:Op maandag 2 mei 2005 07:02 schreef StefanP het volgende:
Vergeet een nieuw setje velgen niet, de huidige zijn echt... euh... lelijk
Wat voor specs heeft die nieuwe motor? En wat is de ETA van het project?
quote:17" inch 5Zigen FN01R-C
Volgens mij was het andersom. De S13 SR20s hadden VVT wat latere versies niet hadden waardoor je er meer kracht uit zou kunnen halen.quote:Op maandag 2 mei 2005 09:10 schreef Meeh het volgende:
Geloof dat de laatste vvl hadden en dus iets meer pk's als eerdere sr20det's.
Ja de lat heb ik misschien wat te hoog gelegd, maar 500pk moet zeker te doen zijn. Er komen custom pistons in, andere nokkenassen, krukas wordt ook custom gemaakt.quote:Op maandag 2 mei 2005 22:31 schreef Tjabbo het volgende:
En wanneer denk je de 500 tot 600 rwhp te bereiken?
No offence, maar als je jezelf dat ten doel stelt leg je de lat erg, erg hoog.
Ik geloof best dat je dat wilt bereiken, en als je maar genoeg ¤¤¤ uitgeeft ook wel gaat bereiken maar het komt wat ongeloofwaardig over.
Als je zou 450 tot 500pk zou zeggen kom je wat realistischer over imho.
Niet om je af te branden, of wat dan ook, maar met een project beginnen en dan out of the blue 500rwhp is een haast onmogelijke taak
"we" ?quote:Op woensdag 18 mei 2005 20:26 schreef noidea het volgende:
er is idd geen verschil, we hebben een 2e 200sx aangeschaft en de oude ( de grijze ) staat dus te koop
maar altijd goed dat men oplet
Mwah misschien, ik hoop dat iemand em nog wil kopen.quote:Op woensdag 18 mei 2005 20:34 schreef MicHELLo het volgende:
Ach, hij gaat toch gehapt worden
Ik had een beter aanbod gekregen, auto was al deels klaar gemaakt voor de SR swap.quote:Op donderdag 19 mei 2005 19:14 schreef Meeh het volgende:
Ik heb mogelijk interesse in je oude 200sx. Waarom heb je uiteindelijk voor een andere gekozen in plaats van deze?
Ja als het goed is iets vlotter op het gas. Ik denk wel dat het niet erg merkbaar is met alleen die poulies.quote:Op zondag 10 juli 2005 18:24 schreef Kolkie het volgende:
In principe reageert ie hierdoor toch vlotter op het gas? Zeg maar hetzelfde idee als het afdraaien van het vliegwiel toch?
Kwam gisteren trouwens in Enschede nog een rode, volledig originele S13 tegen... ik begin het idee te krijgen dat dat redelijk uniek is.
Ik volg je maar gedeeltelijk.quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 08:50 schreef Blackheart het volgende:
Wat die poelies betreft, alle beetjes helpen. Elke gram besparing op het gewicht komt uiteindelijk de acceleratie ten goede.
Maar om ze echt tot hun recht te laten komen. Alle audio, video en dergelijke-zoals passagierszetels-uit de wagen. Een simpele subwoofer doet het effect van de poelies volledig en overdadig te niet.
Simpel gebracht, als je zo ver gaat qua motortuning, dan ben je of wel een volbloed racemachine aan het bouwen, of een pimp my ride met zoveel mogelijk gespendeerd geld.
Een volledig "geICE'de" wagen heeft geen zaken te doen op een dragstrip, net zomin een top fuel dragster iets te zoeken heeft op een ICE competition.quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 09:13 schreef Blackheart het volgende:
Tja Tjabbo, misschien dat mijn rare hobby er iets mee te maken heeft. maar volgens mij zijne r maar 2 soorten High End wagens. maximum comfort of maximum presaties.
Nee comfort ken ik niet......quote:Dat ben ik wel met je eens, maar er is ook nog zoiets als een snelle straatauto. Een auto waarbij het een genot is om erin te rijden (veel pk & koppel) terwijl je ook nog een zekere mate van comfort hebt.(Niet dat dat met deze auto per sé de bedoeling is. Dat kan NoIdea je beter vertellen
)
Ik had de eerste (die grijze) gekocht voor 2000 euro, en de witte zonder motor etc voor 700. Leuke adressen zijn er niet echt, bij de dealers zijn ze meestal veel te duur en slecht onderhouden.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 10:44 schreef n00cL30n het volgende:
Veel succes.. voor hoeveel had je die SX13 trouwens gekocht en weet je leuke adresjes hiervoor. Las laatst max power en zag daar ook een leuke ombouw.
(SX13 met S14 voorkant en een gechopte achterkant. Lijkt me wel een leuk iets namelijk.)
die combi van schijven en velgen zien erquote:Op zondag 22 mei 2005 00:32 schreef noidea het volgende:
Vandaag weer wat aan de auto geklust, de rotora kit en de velgen erop gezet. En ook de stock veren erop gezet (zaten er nog niet op). Deze zitten er uiteraard tijdelijk op totdat de Teins arriveren.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |