abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 10 augustus 2005 @ 10:44:47 #76
20925 n00cL30n
..::RSTRCTD::..
pi_29536506
Veel succes.. voor hoeveel had je die SX13 trouwens gekocht en weet je leuke adresjes hiervoor. Las laatst max power en zag daar ook een leuke ombouw.

(SX13 met S14 voorkant en een gechopte achterkant. Lijkt me wel een leuk iets namelijk. )
pi_29536596
quote:
Op woensdag 10 augustus 2005 10:44 schreef n00cL30n het volgende:
Veel succes.. voor hoeveel had je die SX13 trouwens gekocht en weet je leuke adresjes hiervoor. Las laatst max power en zag daar ook een leuke ombouw.

(SX13 met S14 voorkant en een gechopte achterkant. Lijkt me wel een leuk iets namelijk. )
Ik had de eerste (die grijze) gekocht voor 2000 euro, en de witte zonder motor etc voor 700. Leuke adressen zijn er niet echt, bij de dealers zijn ze meestal veel te duur en slecht onderhouden.
Je kan beter op www.sxoc.nl rondkijken of er iemand nog een leuke te koop heeft staan.

Bedenk wel dat de ca18det motor na 170.000km last krijgt van de drijfstanglagers. Dus altijd vragen/bewijs zien dat ze vervangen zijn.
If you can't smoke it, or light it, fuck it.
  woensdag 10 augustus 2005 @ 15:10:16 #78
20925 n00cL30n
..::RSTRCTD::..
pi_29539155
thnx!

[ Bericht 86% gewijzigd door n00cL30n op 10-08-2005 15:13:03 (woei!) ]
pi_29849292
Vandaag ff aan het Diff gewerkt

S14 diff:


S13 Achterplaat:


Die worden gemonteerd onder de SX, nu nog setje S14 rubbers scoren

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 21-08-2005 21:17:39 ]
pi_29850903
foto's zijn hetzelfde
pi_29851678
nu weer goed
pi_30617012
Hoor ik daar iets spannends aankomen???
pi_30617182
geen idee, maak ons blij en post eens wat vooruitgang
pi_30617461
Ik heb een AEM ecu gekocht, en als het goed is gaan ze binnenkort aan m'n auto beginnen bij supras.nl.
If you can't smoke it, or light it, fuck it.
pi_30626265
Sweeeeeeeeet
pi_30630004
Zo zo dat is wel het echte puike werk
  vrijdag 16 september 2005 @ 11:30:03 #87
66676 Mercy_symbol
Bwoaperszkilometerduivel
pi_30630398
quote:
Op zondag 22 mei 2005 00:32 schreef noidea het volgende:
Vandaag weer wat aan de auto geklust, de rotora kit en de velgen erop gezet. En ook de stock veren erop gezet (zaten er nog niet op). Deze zitten er uiteraard tijdelijk op totdat de Teins arriveren.

[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
die combi van schijven en velgen zien er uit
ride like a devil...... feel like a god !
Let's race
Buienradar
pi_30631127
Ik ben ook echt benieuwd hoe goed die dingen nou remmen.
If you can't smoke it, or light it, fuck it.
pi_30632807
Is dat een LSD of Sperdiff.?
pi_30633647
LSD
If you can't smoke it, or light it, fuck it.
  vrijdag 16 september 2005 @ 13:36:00 #91
88663 Five_Aces
S50B32 @ 340 bavarian horses
pi_30633761
Sperdiff is een LSD
RICE WAS NEVER A FAST FOOD SO HOW THE HELL IS IT A FAST CAR
///M - The Most Powerful Letter In The Alphabeth
pi_30634036
Haha, doh. Ik weet alleen dat alles beter is dat het standaard s13 diff.
If you can't smoke it, or light it, fuck it.
  vrijdag 16 september 2005 @ 14:18:34 #93
88663 Five_Aces
S50B32 @ 340 bavarian horses
pi_30634924
Was ook voor FunnyName bedoeld niet voor jouw

BTW platensper? als die vrij stevig gebruikt is kan het ook geen kwaad om meteen je sperplaten te vernieuwen.
RICE WAS NEVER A FAST FOOD SO HOW THE HELL IS IT A FAST CAR
///M - The Most Powerful Letter In The Alphabeth
pi_30635042
Er komt later wel aftermarket prut in. Maar voor nu is dat nog niet nodig denk ik.
If you can't smoke it, or light it, fuck it.
pi_30648196
De AEM is vandaag aangekomen en kun je morgen al inbouwen
pi_30648504
Woohoo!!!
If you can't smoke it, or light it, fuck it.
pi_30657250
pi_30707749
Vandaag even foto's gemaakt van het nieuwe speeltje


jaja de Nissan krijgt AEM, dus binnenkort ook 2Steppen


SWEET





Programmeerbare ECU + WideBand Control Unit

[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 18-09-2005 21:00:51 ]
pi_30869060
Jaja het werk is begonnen





Hier volgen alvast wat foto's van opbouw blok + Sensoren


Hier is het verschil te zien tussen de oliefilterhouders van een SR20 met en zonder VVT (Variable valve timing)
De onderste is de non VVT, wat bij het blok hoort wat we aan bouwen zijn.
Probleem daarmee was dat de oliedruk sensor niet pastte.
Nouja, het pastte wel, zoals je hier kunt zien:

Maar daarna pastte de startmotor niet meer :-?

Vervolgens dus de plaat van de VVT bekeken, en die was heel anders van design met een schuin geplaatste oliedruk schakelaar. Ideaal voor de oliedruk sensor, die hierdoor naast het oliefilter kon, en de kleine oliedruk schakelaar aan de kant van de startmotor. Het past nu allemaal wel, maar is erg krap


Hier zie je dus de schuin gemonteerde oliedruk sensor.


Gaatje geboord in het uitlaatspruitstuk voor de EGT sensor.


Hier 1 van de kachelslangen met een aansluitpunt voor de water return van de turbo. Deze hebben we niet meer nodig omdat we de turbo van het VVT blok gebruiken, en deze turbo heeft de water return leiding op het waterhuis aan de voorzijde van het blok zitten. Die pijpje met dus worden afgedopt, wat ik dus ook hebben gedaan. en meteen de leiding wat schoongemaakt zodat er minder kans op waterlekkage is. (zie onder )




Dit blok heeft al eens een olietemp sensor gemonteerd gehad in de oliepan, daar heb ik dus weer een sensor in gedaan, nadat ik het schroefdraad heb moeten repareren omdat er voor het transport een of andere bout in gejaagd was met een totaal ander schroefdraad :evil:


Hier het thermostaathuis, met een bung erop gelast. hier moet nog een watertemp sensortje in.

[ Bericht 36% gewijzigd door #ANONIEM op 23-09-2005 21:32:09 ]
pi_30873905
vet gaaf! ik kwijl gewoon achter mijn pc
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')