abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_26769807
quote:
Op vrijdag 6 mei 2005 00:32 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

Dat gaat écht over.
Als je er nu weer eentje zou opsteken voel je je nog veel bagger-der-der. En dan stop je weer en dan moet je deze stop-ellende wéér meemaken. En dan denk je waarschijnlijk: had ik het toen nou maar volgehouden, ik zat verdomme al op een maand.

Ergo: doe je best
Thanks for the peptalk...of het echt over gaat betwijfel ik, maar goed...roken is minder een alternatief, behalve als je nooit wilt stoppen...heb je dit gezeur tenminste niet meer.

Ik rook overigens heel af en toe nog wel een jointje, maar ik ga voor de waterpijp...ik haat tabak
Een wijs man doorziet de valsheid van wat de algemene domheid bewondert.
pi_26771593
quote:
Op vrijdag 6 mei 2005 01:16 schreef WeirdMicky het volgende:

[..]

Thanks for the peptalk...of het echt over gaat betwijfel ik, maar goed...roken is minder een alternatief, behalve als je nooit wilt stoppen...heb je dit gezeur tenminste niet meer.

Ik rook overigens heel af en toe nog wel een jointje, maar ik ga voor de waterpijp...ik haat tabak
Als je nog af en toe blowt zal het idd nooit helemaal over gaan ben ik bang. Ik raak sinds ik gestopt ben met roken ook geen joint meer aan (nou blowde ik ook zo goed als nooit meer). Misschien over een jaar of wat als ik er van overtuigd ben dat ik écht gestopt ben met roken.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  vrijdag 6 mei 2005 @ 11:51:20 #78
13857 Nokia3310
the one and only Nokia tune
pi_26774289
Gisteravond even een dipje gehad, maar er gewoon doorheen gekomen. Ik heb altijd het gevoel dat het leven een stuk saaier is als je niet rookt, wat natuurlijk onzin is. Op zo'n moment weet ik gewoon niet goed wat ik met mezelf aan moet, ik mis iets (roken) en het voelt gelijk alsof het leven dan saaier is. Lekker vaag Maar goed, dag 5 vandaag en ik ga volhouden!
NSJ & Lowlands still on my mind
  vrijdag 6 mei 2005 @ 13:29:21 #79
15967 Frollo
You know I am a righteous man
pi_26776470
Ik blow ook gewoon door hoor, ondanks dat ik gestopt ben! Niks aan de hand

Daar moet ik wel twee dingen bij opmerken: Ten eerste rook ik slechts één jointje per week. En ten tweede bouw ik 'm nu met een gesloopte Marlboro van mijn vriendin -- dat smaakt zó anders dan de Javaanse Jongens 3/4 die ik gewend ben, dat ik het nauwelijks met roken associeer. En ik hoef dus geen shag in huis te hebben.

Zeer binnenkort stopt mijn vriendin ook, dan zal ik me een tijdje moeten behelpen met voorgedraaide joints, en intussen ga ik dan sparen voor een vaporizer. Zo'n ding is niet duurder dan een paar weken roken, dus dat heb ik zo bij elkaar
pi_26776604
quote:
Op vrijdag 6 mei 2005 13:29 schreef Frollo het volgende:
Ik blow ook gewoon door hoor, ondanks dat ik gestopt ben! Niks aan de hand

Daar moet ik wel twee dingen bij opmerken: Ten eerste rook ik slechts één jointje per week. En ten tweede bouw ik 'm nu met een gesloopte Marlboro van mijn vriendin -- dat smaakt zó anders dan de Javaanse Jongens 3/4 die ik gewend ben, dat ik het nauwelijks met roken associeer. En ik hoef dus geen shag in huis te hebben.

Zeer binnenkort stopt mijn vriendin ook, dan zal ik me een tijdje moeten behelpen met voorgedraaide joints, en intussen ga ik dan sparen voor een vaporizer. Zo'n ding is niet duurder dan een paar weken roken, dus dat heb ik zo bij elkaar
Cool te horen dat ik niet de enige ben.

Ik ga straks denk ik een waterpijp kopen, wat goedkoper dan een vaporizer en ook een stuk relaxter dan een joint.

En owja, nog steeds geen sigaret gerookt sinds 4 april
  vrijdag 6 mei 2005 @ 15:56:47 #81
13857 Nokia3310
pi_26780064
quote:
Op vrijdag 6 mei 2005 13:34 schreef WeirdMicky het volgende:

[..]

Cool te horen dat ik niet de enige ben.

Ik ga straks denk ik een waterpijp kopen, wat goedkoper dan een vaporizer en ook een stuk relaxter dan een joint.

En owja, nog steeds geen sigaret gerookt sinds 4 april
Kijk wel uit dat je niet van de ene verslaving in de andere verslaving valt. Mijn zwager is gestopt met roken en is over gegaan op de waterpijp. Eerst eentje per week, maar inmiddels zit hij aan 2/3 waterpijpen per avond. Wat is het nut dan om te stoppen met roken?
  zaterdag 7 mei 2005 @ 09:49:47 #82
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_26796041
Five days, 14 hours, 49 minutes and 57 seconds. 44 cigarettes not smoked, saving fl 8,99. Life saved: 3 hours, 40 minutes.

Ik ga heel hard richting een week
En de echte uitdaging komt vanavond in de kroeg...
  zaterdag 7 mei 2005 @ 11:24:07 #83
55946 livEliveD
Cogito ergo doleo
pi_26797243
quote:
Op zaterdag 7 mei 2005 09:49 schreef Christine het volgende:
Gewoon niet doen
Ik hou het ook nog vol en dus jij ook
Op zaterdag 7 oktober 2006 14:56 schreef Friek_ het volgende:
Nu kon ik het niet laten om even snel op je Fotoboek te kijken en ik zag wat ik al dacht: een onzeker beta-studentje.
  zaterdag 7 mei 2005 @ 11:31:11 #84
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_26797413
quote:
Op zaterdag 7 mei 2005 11:24 schreef livEliveD het volgende:

[..]

Gewoon niet doen
Ik hou het ook nog vol en dus jij ook
Tuurlijk houd ik het vol, maar gewoonlijk rook ik tijdens het uitgaan een heel pakje
Gaat nog leuk worden vanavond
  zaterdag 7 mei 2005 @ 11:32:27 #85
55946 livEliveD
Cogito ergo doleo
pi_26797436
quote:
Op zaterdag 7 mei 2005 11:31 schreef Christine het volgende:
Tuurlijk houd ik het vol, maar gewoonlijk rook ik tijdens het uitgaan een heel pakje
Gaat nog leuk worden vanavond
Zijn er veel rokers bij?
Nu kon ik het niet laten om even snel op je Fotoboek te kijken en ik zag wat ik al dacht: een onzeker beta-studentje.
  zaterdag 7 mei 2005 @ 11:38:31 #86
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_26797563
quote:
Op zaterdag 7 mei 2005 11:32 schreef livEliveD het volgende:

[..]

Zijn er veel rokers bij?
Geen idee, ik weet nog niet met wie ik ga
Maar meestal roken ze wel, ja... maar ik ben sterk en ga het volhouden
  zaterdag 7 mei 2005 @ 11:41:50 #87
55946 livEliveD
Cogito ergo doleo
pi_26797615
quote:
Op zaterdag 7 mei 2005 11:38 schreef Christine het volgende:
Geen idee, ik weet nog niet met wie ik ga
Maar meestal roken ze wel, ja... maar ik ben sterk en ga het volhouden
Wat voor mij vaak wel werkt is om ze te zien als afhankelijke wezens. Constant bezig met wanneer ze de volgende peuk kunnen opsteken. Voordeel is dat jij die drang niet meer hebt (ok de eerst paar weken nog wel, dan steeds minder). Hou vol vanavond en morgen voel je je goed
  zaterdag 7 mei 2005 @ 12:11:34 #88
13857 Nokia3310
pi_26798192
quote:
Op zaterdag 7 mei 2005 09:49 schreef Christine het volgende:
Five days, 14 hours, 49 minutes and 57 seconds. 44 cigarettes not smoked, saving fl 8,99. Life saved: 3 hours, 40 minutes.

He, we zijn zowat op hetzelfde moment gestopt Mijn metertje:

Five days, 13 hours, 42 minutes and 17 seconds. 83 cigarettes not smoked, saving ¤ 16,71. Life saved: 6 hours, 55 minutes.

Ik rookte alleen wel wat meer zie ik Maar aan de andere kant bespaar ik dan ook meer geld Vanavond voor mij ook de vuurproef, ik ga uit eten met een stel waarvan er een paar roken. Maar het gaat lukken, ben nu bijna een week gestopt en dat ga ik niet weggooien!
  zaterdag 7 mei 2005 @ 12:22:37 #89
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_26798467
quote:
Op zaterdag 7 mei 2005 12:11 schreef Nokia3310 het volgende:

[..]

He, we zijn zowat op hetzelfde moment gestopt Mijn metertje:

Five days, 13 hours, 42 minutes and 17 seconds. 83 cigarettes not smoked, saving ¤ 16,71. Life saved: 6 hours, 55 minutes.

Ik rookte alleen wel wat meer zie ik Maar aan de andere kant bespaar ik dan ook meer geld Vanavond voor mij ook de vuurproef, ik ga uit eten met een stel waarvan er een paar roken. Maar het gaat lukken, ben nu bijna een week gestopt en dat ga ik niet weggooien!
Ja, ik rookte niet zoveel, behalve tijdens het uitgaan
En vanavond gaat het goed komen! Die week was al moeilijk genoeg he, dat gooi je inderdaad niet zomaar weg
pi_26801674
quote:
Op vrijdag 6 mei 2005 15:56 schreef Nokia3310 het volgende:

[..]

Kijk wel uit dat je niet van de ene verslaving in de andere verslaving valt. Mijn zwager is gestopt met roken en is over gegaan op de waterpijp. Eerst eentje per week, maar inmiddels zit hij aan 2/3 waterpijpen per avond. Wat is het nut dan om te stoppen met roken?
Roken vergelijken met de waterpijp? Als ik ongeveer 15 peuken per dag rookte, maar nu geen tabak meer rook via de waterpijp 1x per week. Hoe kan dit ooit vergelijkbaar zijn?
  zaterdag 7 mei 2005 @ 16:30:51 #91
13857 Nokia3310
pi_26804244
quote:
Op zaterdag 7 mei 2005 14:37 schreef WeirdMicky het volgende:

[..]

Roken vergelijken met de waterpijp? Als ik ongeveer 15 peuken per dag rookte, maar nu geen tabak meer rook via de waterpijp 1x per week. Hoe kan dit ooit vergelijkbaar zijn?
Ik zeg ook kijk uit dat je het niet teveel gaat doen. Eentje per week is prima, maar zo begon mijn zwager dus ook en die rookt er nu meerdere per avond. En jij rookt waterpijp zonder tabak? Dat is apart...
pi_26804589
quote:
Op zaterdag 7 mei 2005 16:30 schreef Nokia3310 het volgende:

[..]

Ik zeg ook kijk uit dat je het niet teveel gaat doen. Eentje per week is prima, maar zo begon mijn zwager dus ook en die rookt er nu meerdere per avond. En jij rookt waterpijp zonder tabak? Dat is apart...
Wiet en hash heet dat spul Tabak wil ik juist helemaal uitbannen, omdat je met een joint ook tabak rookt en dat wil ik niet meer. Vandaar, dus goed...verslaafd raken doe ik niet, ik heb niet eens tijd zo vaak vd kaart te raken.

Kben volgens dat programmaatje trouwens over de 100 euro besparing En het stoppen gaat nog lekker.
  zaterdag 7 mei 2005 @ 17:25:34 #93
13857 Nokia3310
pi_26804953
quote:
Op zaterdag 7 mei 2005 16:54 schreef WeirdMicky het volgende:

[..]

Wiet en hash heet dat spul Tabak wil ik juist helemaal uitbannen, omdat je met een joint ook tabak rookt en dat wil ik niet meer. Vandaar, dus goed...verslaafd raken doe ik niet, ik heb niet eens tijd zo vaak vd kaart te raken.

Kben volgens dat programmaatje trouwens over de 100 euro besparing En het stoppen gaat nog lekker.
Ah, zo'n soort waterpijp Mijn zwager rookt dus appeltjestabak, hij krijgt dan geen teer meer binnen maar nog wel tabak en blijft ook verslaafd.

Moet nog even nadenken hoe ik dat ga doen met jointjes roken. Een jointje op zijn tijd vind ik wel lekker, maar ik weet niet of dat zo verstandig is nu ik net gestopt ben... Ik heb nu ¤17,- bespaart
  zondag 8 mei 2005 @ 23:26:01 #94
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_26839674
quote:
Op zaterdag 7 mei 2005 12:22 schreef Christine het volgende:

[..]

En vanavond gaat het goed komen! Die week was al moeilijk genoeg he, dat gooi je inderdaad niet zomaar weg
Hoe ging het??
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_26872138
quote:
Op zondag 8 mei 2005 23:26 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

Hoe ging het??
Uit betrouwbare bronnen hoorde ik dat ze er een paar had gerookt, maar meteen weer gestopt, dus ach
pi_26872151
Ik zie een pakje naast me liggen maar ik heb gelukkig geen vuur.
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
pi_26872185
quote:
Op dinsdag 10 mei 2005 01:24 schreef Beach het volgende:
Ik zie een pakje naast me liggen maar ik heb gelukkig geen vuur.
Hup stop jij vlegel, hoe kut (en het was kut, nu nog soms) het stoppen ook mag zijn, je bespaart veel geld en bent gezonder. Hoe lekker roken soms ook kan zijn...
pi_26872196
quote:
Op dinsdag 10 mei 2005 01:28 schreef WeirdMicky het volgende:

[..]

Hup stop jij vlegel, hoe kut (en het was kut, nu nog soms) het stoppen ook mag zijn, je bespaart veel geld en bent gezonder. Hoe lekker roken soms ook kan zijn...
Vooral met uitgaan, biertje + sigaret
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
pi_26872223
3/4e jaar geleden gestopt ongeveer
Voorlopig ben ik niet van plan weer te beginnen.
Gestopt omdat ik een onregelmatige roker was, vergat het soms dagen, soms rookte ik veel. Verder natuurlijk omdat het ongezond is en eigenlijk nergens op slaat.
Ik mis het niet echt, op hele zeldzame momenten na.
Die momenten zijn altijd zo weer over
Bespaart nog een hoop centen ook

[ Bericht 11% gewijzigd door Dennis121 op 10-05-2005 01:46:16 ]
  dinsdag 10 mei 2005 @ 01:44:06 #100
66422 dutch-mamma
Silence, Exile, Cunning...
pi_26872364
quote:
Op zaterdag 7 mei 2005 12:22 schreef Christine het volgende:

[..]

Je bent inmiddels alweer een paar dagen stil, ik vrees het ergste...

Zeg dat ik ongelijk heb!

maar niet jokken, he!
Never explain; your friends do not need it and your enemies will not believe you anyway. (Elbert Hubbard, US author, 1856 - 1915)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')