quote:Op donderdag 5 mei 2005 14:19 schreef Sanne het volgende:
Ik mag van de lijst af. Het wil me maar niet lukken.
Toch stop ik, ooit...
Ik moest wel, zie toevoeging.quote:Op donderdag 5 mei 2005 14:21 schreef livEliveD het volgende:
[..]balen
Je hebt het in ieder geval geprobeerd. Volgende keer beter [afbeelding]
Good4u!!!!quote:Op donderdag 5 mei 2005 14:22 schreef Nokia3310 het volgende:
Ben ook gestopt, op 1 mei 2005, 4 dagen dus alweerBen al veel vaker gestopt en daarna steeds weer begonnen. Alleen dit keer is het geen stoppoging maar een stopbesluit! Stoppen met roken is niet zo moeilijk, gewoon geen sigaret meer opsteken
Mag ik bij deze op de lijst?
Ik ken het gevoelquote:Op donderdag 5 mei 2005 14:22 schreef Sanne het volgende:
Het roken op zich vind ik niet eens zo lekker, maar mijn jointje wil ik niet missen.
En zolang ik daar niet mee wil stoppen blijft het moeilijk.
Weet je wat het is, die sigaret doet niks, daar ben ik inmiddels wel achter. Maar mijn wiet zorgt er nog steeds voor dat ik heerlijk gelukkig kan zitten wezen met helemaal niets. En dat heb ik nog nergens anders in kunnen vinden...quote:Op donderdag 5 mei 2005 14:35 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Ik ken het gevoel![]()
Makkelijk zal het wel nooit worden
Ik denk telkens maar zo als ik zin heb ik een sigaret: Mórgen kan ik altijd nog een pakje gaan halen als ik echt wil.quote:Op donderdag 5 mei 2005 19:17 schreef Christine het volgende:
Ik sta echt op het punt om sigaretten te halen, maar ik doe het niet.
Ik heb net ruzie zitten maken met iemand die veel voor me betekent, dus die stressssss wordt een beetje veel. Maar sigaretten helpen niet, dat heb ik bij mijn vorige stoppoging gemerkt.quote:Op donderdag 5 mei 2005 19:18 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ik denk telkens maar zo als ik zin heb ik een sigaret: Mórgen kan ik altijd nog een pakje gaan halen als ik echt wil.
Werkt de rest van je leven
Hou vol joh!![]()
Neem dan een kauwgumpje, een snoepje of een slokje water. In ieder geval niet doen.quote:Op donderdag 5 mei 2005 19:17 schreef Christine het volgende:
Ik sta echt op het punt om sigaretten te halen, maar ik doe het niet.
Zou wat zijn. EN ruzie EN straks van jezelf balen omdat je toch weer hebt gerookt. Je voelt je dan alleen maar dubbel-klote.quote:Op donderdag 5 mei 2005 19:20 schreef Christine het volgende:
[..]
Ik heb net ruzie zitten maken met iemand die veel voor me betekent, dus die stressssss wordt een beetje veel. Maar sigaretten helpen niet, dat heb ik bij mijn vorige stoppoging gemerkt.
Het is vooral het idee denk ik... en ja, morgen kan ik altijd nog een pakje halen als ik echt wil.
Dat gaat écht over.quote:Op donderdag 5 mei 2005 22:33 schreef WeirdMicky het volgende:
One month, one day, 22 hours, 32 minutes and 12 seconds. 479 cigarettes not smoked, saving ¤ 95,82. Life saved: 1 day, 15 hours, 55 minutes.
Ik mag in de 1 maand lijst...jeee. Mn enthousiasme is laag omdat ik nog zo vaak aan roken denk. Ik doe het niet, maar kan ik niet ff niet aan roken denken als ik me bagger voel?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |