Ook is er op de Fok! Weblog een bericht gezet.quote:Net uit betrouwbare bron vernomen dat er een paar VK'ers onderweg zijn naar de Koninginnedag Cam met een verfbom om de straat daar mooi oranje te laten worden zonder dat er daarna met verf gekalkt kan worden.
Blijkbaar wel. Ens als het je niet bevalt dan ga je toch wat boeiends doenquote:
Dat bedoel ik..quote:Op zondag 1 mei 2005 20:57 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Blijkbaar wel. Ens als het je niet bevalt dan ga je toch wat boeiends doen
Maar momenteel is er niets boeiends trouwens te zien behoorlijk kaal plein geworden![]()
http://demo.webcam.nl/ is al voorbij geweest vorig jaar op Fok. Kun jezelf besturenquote:Op zondag 1 mei 2005 21:06 schreef JaWi het volgende:
Nog meer leuke cams in Amsterdam?
Kom er bijna dagelijks langsquote:Op zondag 1 mei 2005 21:14 schreef Lizz-n het volgende:
Wie woont er eigenlijk in de buurt? Nu kun je best ff Fok! neerkalken, dr is toch bijna niemand!
Morgen overheen lopen en dindsdagmorgen om een uur of 5 dronken voorbij waggelenquote:
Op het rembrandtplein stroomden ze overquote:Op zondag 1 mei 2005 21:18 schreef StephanL het volgende:
Hoe zat het nou met die pisbakken? Als die er vanaf gister ochtend, eergister avond zouden staan zouden ze redelijk vol moeten zitten
Ik nog nietquote:Op zondag 1 mei 2005 21:18 schreef Razor21 het volgende:
Krijg nu weer een beetje het Fok Stok gevoel de spanning dat er iets gaat gebeuren, maar wanneer.
(K)(kus in msn)quote:Op zondag 1 mei 2005 21:21 schreef echt het volgende:
Wat staat er eigenlijk onder GOT?
hlpdsk een naam van een admin van Got, maar dit stond ook al in de OP.quote:Op zondag 1 mei 2005 21:21 schreef echt het volgende:
Staat in de OPquote:Op zondag 1 mei 2005 21:21 schreef echt het volgende:
O nee het was een lilliputterquote:Op zondag 1 mei 2005 21:20 schreef Lizz-n het volgende:
Een kabouter!
Je kan er iig eten halen. Wat weet ik even nietquote:Op zondag 1 mei 2005 21:24 schreef Razor21 het volgende:
Wat zit er trouwens rechts op de hoek voor pand? Zie nog steeds mensen binnen. Eetcafe ofzo?
quote:Op zondag 1 mei 2005 21:25 schreef longinus het volgende:
Wat... ik heb over de liliputter heengekeken
Verkeerde straat inquote:Op zondag 1 mei 2005 21:37 schreef MaddoxX het volgende:
wtf is die aap aant doen met zijn auto
quote:Op zondag 1 mei 2005 21:43 schreef Yeahinho het volgende:
Het begint saai te worden.
maar toch een tvp
quote:Op maandag 2 mei 2005 08:51 schreef GSMboy het volgende:
Pics van dat er GoT stond, net weer?
]quote:
quote:Op maandag 2 mei 2005 11:15 schreef lurf_doctor het volgende:
blijft dat ding eik permanent uitzenden?
Neu, maar ik kijk wel even waar die cam staatquote:
slaap, amsterdammertje, slaap..quote:Op maandag 2 mei 2005 11:41 schreef Killer_Mom het volgende:
eentje staat al een hele tijd op de GOT. letters te slapen
Hahaha die met dat witte shirtje en een spijkerjasje?quote:Op maandag 2 mei 2005 11:43 schreef Petrulli het volgende:
Die kerel staat nu al 20 minuten op dezelfde plek te loeren
quote:Op maandag 2 mei 2005 11:43 schreef Petrulli het volgende:
Die kerel staat nu al 20 minuten op dezelfde plek te loeren
Hij checkt zijn horloge elke 30 secondenquote:Op maandag 2 mei 2005 11:47 schreef Saekerhett het volgende:
Die gast checkt zijn horloge, zal zo wel iemand aankomen.
als je er zo ff heen loopt.. zeg ff dat die vent wat met zijn leven moet gaan doenquote:Op maandag 2 mei 2005 11:36 schreef JaWi het volgende:
[..]
Neu, maar ik kijk wel even waar die cam staat. Zal wel even zwaaien, heb witte polo aan
.
Die vent is een terrorist en wacht tot er heel veel mensen voorbij komen. En dan blaast hij zich zelf opquote:Op maandag 2 mei 2005 11:48 schreef Ericjuh het volgende:
[..]
als je er zo ff heen loopt.. zeg ff dat die vent wat met zijn leven moet gaan doen
Is het nu een man of een vrouwquote:Op maandag 2 mei 2005 11:53 schreef Ericjuh het volgende:
er komt nog een verdachte man aan op een brommer!
Had ik gisteren. Kwam er opeens een boeing overquote:Op maandag 2 mei 2005 11:55 schreef Saekerhett het volgende:
Moet je het geluid HEEEEEEEL hard zetten, kun je dan horen wat ze zeggen?
Of een ambulancequote:Op maandag 2 mei 2005 11:57 schreef JaWi het volgende:
[..]
Had ik gisteren. Kwam er opeens een boeing over.
Je kan beter een spuitbus of verf meenemen, dat word niet door de regen weggespoeldquote:Op maandag 2 mei 2005 12:11 schreef Roellio het volgende:
Ik ga douchen, dan ga ik stoepkrijt kopen en dan ga ik over tot de aanval.
Ik denk dat ik er "GoT sucks!" van ga maken.
Je moet natuurlijk wel kunnen zien dat het van FOK! komtquote:Op maandag 2 mei 2005 12:11 schreef Roellio het volgende:
Ik ga douchen, dan ga ik stoepkrijt kopen en dan ga ik over tot de aanval.
Ik denk dat ik er "GoT sucks!" van ga maken.
Dat is dagelijkse kostquote:Op maandag 2 mei 2005 12:16 schreef JDude het volgende:
Hehehe, er werden zowat twee voetgangers door een taxi kapotgereden op dat zebrapad daar!
"GoT FOK!'s"quote:Op maandag 2 mei 2005 12:18 schreef veekeend het volgende:
[..]
Je moet natuurlijk wel kunnen zien dat het van FOK! komt
1,2, 5 iigquote:Op maandag 2 mei 2005 12:20 schreef JDude het volgende:
Hoeveel tramlijnen komen daar wel niet langs?
Dan moet ik op de trambaan krijten, das niet echt de shit enzo!quote:Op maandag 2 mei 2005 12:36 schreef JeroenV het volgende:
Fok! GoT kan ook
Gquote:Op maandag 2 mei 2005 12:34 schreef -MOX- het volgende:
Ik zou GOT door krassen, en FOK! er (iets groter) naast krijten.
Van de T een K maken lukt nog wel maar van een G een F wordt lastig...quote:Op maandag 2 mei 2005 12:32 schreef Roellio het volgende:
Zou ik niet de letters GoT een beetje tot Fok! kunnen krassen...
Deal!quote:Op maandag 2 mei 2005 12:43 schreef JaWi het volgende:
Als je er Jawi naast krast krijg je een krat bier.
Okequote:Op maandag 2 mei 2005 12:55 schreef Roellio het volgende:
Ik ga NU weg!
FF langs de bijenkorf voor krijt!
quote:
Nee, er parkeerde een Douwe Egberts bus naast het logoquote:Op maandag 2 mei 2005 13:30 schreef Party_P het volgende:
lol wat staat daar nou iemand koffie te drinken op het gekrijte stuk dan
Niet in dit leven.quote:Op maandag 2 mei 2005 13:37 schreef Petrulli het volgende:
[..]
Zet er dan Feyenoord neer, kunnen de voorbijgangers vast wel waarderen![]()
Niet voor stoepkrijten wel voor spuiten met spuitbusquote:Op maandag 2 mei 2005 13:46 schreef postman het volgende:
alsof je een boete krijgt voor stoepkrijten.
Ja, en lachen als ik gepakt word door de smeris. Ik laat de eer aan een andere Fok!ker,quote:Op maandag 2 mei 2005 13:47 schreef THA-PIETERT het volgende:
whaha kom op zeg. die paar letters extra maken nu ook niet meer uit.!![]()
aan het eind van de maand als de rekening voor het verbruikte bandbreedte komtquote:Op maandag 2 mei 2005 13:50 schreef JDude het volgende:
Zou de eigenaar van die camera al door hebben wat er aan de hand is?
Ik kon de cam zelf niet zien vanaf het plein, maar er zitten best veel mensen in dat kantoor te werken a.t.m.quote:Op maandag 2 mei 2005 13:50 schreef JDude het volgende:
Zou de eigenaar van die camera al door hebben wat er aan de hand is?
Tram doet er 15 minuten over ofzo. Ik ga nu weg.quote:Op maandag 2 mei 2005 13:51 schreef Roellio het volgende:
[..]
Wat is zo? Anders spreken we even wat af.
Alberto... ehh Roellioquote:wie staat daar bij die Hello winkel zo quasi-nonchalant de omgeving te checken?
Hij belde jaquote:Op maandag 2 mei 2005 14:06 schreef Eronymus het volgende:
hij is aan het bellen
Hey uuh.. T is wel mijn vriendje he..quote:Op maandag 2 mei 2005 14:10 schreef SpeedyGJ het volgende:
Zeg dat hij een dame vol op zijn mond moet nemen![]()
Loop jij er even snel heen.quote:
Hijs naar de hoerenquote:
Even snel vanuit Vlissingenquote:
Nope geen last vanquote:Op maandag 2 mei 2005 14:12 schreef Party_P het volgende:
bufferd cam bij jullie ook zovaak?
neuh, hier loopt hij gesmeerdquote:Op maandag 2 mei 2005 14:12 schreef Party_P het volgende:
bufferd cam bij jullie ook zovaak?
Ja tuurlijkquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |