Hahaha die met dat witte shirtje en een spijkerjasje?quote:Op maandag 2 mei 2005 11:43 schreef Petrulli het volgende:
Die kerel staat nu al 20 minuten op dezelfde plek te loeren
quote:Op maandag 2 mei 2005 11:43 schreef Petrulli het volgende:
Die kerel staat nu al 20 minuten op dezelfde plek te loeren
Hij checkt zijn horloge elke 30 secondenquote:Op maandag 2 mei 2005 11:47 schreef Saekerhett het volgende:
Die gast checkt zijn horloge, zal zo wel iemand aankomen.
als je er zo ff heen loopt.. zeg ff dat die vent wat met zijn leven moet gaan doenquote:Op maandag 2 mei 2005 11:36 schreef JaWi het volgende:
[..]
Neu, maar ik kijk wel even waar die cam staat. Zal wel even zwaaien, heb witte polo aan
.
Die vent is een terrorist en wacht tot er heel veel mensen voorbij komen. En dan blaast hij zich zelf opquote:Op maandag 2 mei 2005 11:48 schreef Ericjuh het volgende:
[..]
als je er zo ff heen loopt.. zeg ff dat die vent wat met zijn leven moet gaan doen
Is het nu een man of een vrouwquote:Op maandag 2 mei 2005 11:53 schreef Ericjuh het volgende:
er komt nog een verdachte man aan op een brommer!
Had ik gisteren. Kwam er opeens een boeing overquote:Op maandag 2 mei 2005 11:55 schreef Saekerhett het volgende:
Moet je het geluid HEEEEEEEL hard zetten, kun je dan horen wat ze zeggen?
Of een ambulancequote:Op maandag 2 mei 2005 11:57 schreef JaWi het volgende:
[..]
Had ik gisteren. Kwam er opeens een boeing over.
Je kan beter een spuitbus of verf meenemen, dat word niet door de regen weggespoeldquote:Op maandag 2 mei 2005 12:11 schreef Roellio het volgende:
Ik ga douchen, dan ga ik stoepkrijt kopen en dan ga ik over tot de aanval.
Ik denk dat ik er "GoT sucks!" van ga maken.
Je moet natuurlijk wel kunnen zien dat het van FOK! komtquote:Op maandag 2 mei 2005 12:11 schreef Roellio het volgende:
Ik ga douchen, dan ga ik stoepkrijt kopen en dan ga ik over tot de aanval.
Ik denk dat ik er "GoT sucks!" van ga maken.
Dat is dagelijkse kostquote:Op maandag 2 mei 2005 12:16 schreef JDude het volgende:
Hehehe, er werden zowat twee voetgangers door een taxi kapotgereden op dat zebrapad daar!
"GoT FOK!'s"quote:Op maandag 2 mei 2005 12:18 schreef veekeend het volgende:
[..]
Je moet natuurlijk wel kunnen zien dat het van FOK! komt
1,2, 5 iigquote:Op maandag 2 mei 2005 12:20 schreef JDude het volgende:
Hoeveel tramlijnen komen daar wel niet langs?
Dan moet ik op de trambaan krijten, das niet echt de shit enzo!quote:Op maandag 2 mei 2005 12:36 schreef JeroenV het volgende:
Fok! GoT kan ook
Gquote:Op maandag 2 mei 2005 12:34 schreef -MOX- het volgende:
Ik zou GOT door krassen, en FOK! er (iets groter) naast krijten.
Van de T een K maken lukt nog wel maar van een G een F wordt lastig...quote:Op maandag 2 mei 2005 12:32 schreef Roellio het volgende:
Zou ik niet de letters GoT een beetje tot Fok! kunnen krassen...
Deal!quote:Op maandag 2 mei 2005 12:43 schreef JaWi het volgende:
Als je er Jawi naast krast krijg je een krat bier.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |