Ze heeft eindeloos lopen zeuren dat om 7 uur s avonds nederlandse tijd, ze precies een jaar verkering had.quote:Op zondag 1 mei 2005 22:51 schreef NiNi het volgende:
Hoe weet je dat het 7 uur was?
Dat je dag weet waarop je een relatie kreeg OK, maar het tijdstipquote:Op zondag 1 mei 2005 22:49 schreef amaranta het volgende:
Jorien is echt een doos.....ik heb om 7 uur 's ochtends precies een jaar verkering.
A) wat is dat voor een onzedelijk tijdstip
B) alsof hij om 7 uur wél aan jou ligt te denken, die draait zich nog een keer om denk ik
C) Wat had ze gedaan als ze 6 uur eerder daar was geweest?
D) Met dat knotje zag ze er voor het eerst "leuk" uit
Ohja, 's avonds. Ik was in de war omdat jij hier boven 's ochtends zegt.quote:Op zondag 1 mei 2005 22:52 schreef amaranta het volgende:
dat heeft ze ongeveer duizend keer gezegd
Eerste zoen ofzo? Geen idee eigenlijk. Ik weet amper nog de maandquote:Op zondag 1 mei 2005 23:04 schreef NiNi het volgende:
Hoe kan je ook zeggen dat je op de minuut af om 7 uur een relatie kreeg idd.
Zal wel geweest zijn na een flinke neukpartij, zeker gezien de reactie van haar vader..quote:Op zondag 1 mei 2005 23:01 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat je dag weet waarop je een relatie kreeg OK, maar het tijdstip![]()
7 uur 's avonds NL tijd is toch iets van 12 uur 's nachts Indiase tijd (of zelfs laterquote:Op zondag 1 mei 2005 23:03 schreef NiNi het volgende:
[..]
Ohja, 's avonds. Ik was in de war omdat jij hier boven 's ochtends zegt.
je hebt van die mensen die op apen vallen...quote:Op zondag 1 mei 2005 22:58 schreef amaranta het volgende:
Dat is niet het ergste, hoe krijg je dat in hemelsnaam voor elkaar ( als je zo lelijk als een aap bent)
Tijdsverschil met India is 4.5 uur in de winter en 3.5 uur in de zomer (later dus).quote:Op zondag 1 mei 2005 23:09 schreef Kozzmic het volgende:
[..]
7 uur 's avonds NL tijd is toch iets van 12 uur 's nachts Indiase tijd (of zelfs later)
dat vond ik ook al zo raarquote:Op zondag 1 mei 2005 23:01 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat je dag weet waarop je een relatie kreeg OK, maar het tijdstip![]()
Maar het past wel weer bij het beeld van wat ik van Pipi heb. Rudi en Pipi stralen altijd zo'n EO-achtige zweverigheid uit.
Iquote:Op zondag 1 mei 2005 23:14 schreef The_T het volgende:
[..]
Tijdsverschil met India is 4.5 uur in de winter en 3.5 uur in de zomer (later dus).
07:00 uur NL = 10:30 / 11:30 india
19:00 uur NL = 22:30 / 23:30 india
Aangezien het zomertijd was (?) ga ik ervan uit dat ze 11:30 daar waren in India?
Ik hoop echt dat Krieke en Nathalie er de volgende keer uitvliegen. Wat een negatieveling is die Nathalie. Karla en Sophie hebben tenminste altijd lol
jupquote:Op maandag 2 mei 2005 11:56 schreef schatje het volgende:
Ik vind alles best, zolang die akelige vent van een Rink en zijn dochter maar niet winnen. Ik sluit me aan bij DarkElf, die Belgische vriendinnen mogen van mij nu wel winnen.
Hmm, ik heb de laaste 10min niet meer kunnen kijken.. Wat is er nog gebeurd? Ik zag nog dat J&B voor de Taj Mahal stondenquote:Rinck gaat er hopelijk de volgende aflevering uit. Met echt zijn belachelijke gedrag tegen J&B. Wat een dwaasch.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |