Hij bedoelde het wel 'rot', want hij wist dat het koppel dat vlak voor hun lag had besloten om niet naar binnen te gaan. En toch bleef hij erover doorzagen.quote:Op zondag 1 mei 2005 22:15 schreef NoSigar het volgende:
Had wel het idee dat rienk het niet zo kwaad bedoelde toen hij tegen Just en Brechtje over de Taj Mahal begon.
Ze hadden de keuze, omdat J & B op dat moment laatste lagen gingen ze gelijk verder liften.quote:Op zondag 1 mei 2005 22:22 schreef keijz het volgende:
Maar mochten ze niet naar binnen ofzo?
Ze zoeken vast nog koppels voor PE3.quote:
ja ik heb ook gekeken hoorquote:Op zondag 1 mei 2005 22:26 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ze hadden de keuze, omdat J & B op dat moment laatste lagen gingen ze gelijk verder liften.
quote:Op zondag 1 mei 2005 22:27 schreef HarigeKerel het volgende:
Eigenlijk had ik Rienk dat vervelende pesten wel bij Elias willen zien doen....
Straatjochie Elias had geen spaan van hem heel gelaten [afbeelding]
Ja, dat leek wel he?quote:Op zondag 1 mei 2005 22:28 schreef keijz het volgende:
[..]
ja ik heb ook gekeken hoor
ik bedoelde eigelijk of ze niet in de Taj mochten kijken?
quote:Op zondag 1 mei 2005 22:27 schreef HarigeKerel het volgende:
Eigenlijk had ik Rienk dat vervelende pesten wel bij Elias willen zien doen....
Straatjochie Elias had geen spaan van hem heel gelaten [afbeelding]
Oke mooi. Verkeerd geinterpreteerd dus.quote:Op zondag 1 mei 2005 22:28 schreef keijz het volgende:
[..]
ja ik heb ook gekeken hoor
ik bedoelde eigelijk of ze niet in de Taj mochten kijken?
ja Krieke moet ff he-le-maal gek wordenquote:Op zondag 1 mei 2005 22:40 schreef egilio het volgende:
Kan iemand die Rudi Voller look-a-like eens ff helemaal onderspugen? Wat een mislukte vent is dat zeg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |