sufkut, dat zei ik alquote:Op maandag 16 mei 2005 07:50 schreef The_stranger het volgende:
[..]
Als je op AH.nl kijkt, en een AH opzoekt in Baak (zoals de TS aangeeft), vind je:
a. geen AH in Baak
b. geen enkele AH in de buurt van Baak die op zondag open is...
ik voorzie dat dat een ordinair baggertopic gaat worden.quote:Op maandag 16 mei 2005 21:28 schreef zoalshetis het volgende:
misschien kan dat belgentopic weer open? of is fok! nu in ons achterlijke zuiderbuurlandje aan het rekruteren?
zit je weer aan je glazen bal?quote:Op maandag 16 mei 2005 21:30 schreef buzzer het volgende:
[..]
ik voorzie dat dat een ordinair baggertopic gaat worden.
quote:
mijne is groter. ik voorzie gewoon weer een lekker ouderwets en volkomen terecht belgenbashtopic. en dat hebben die achterbakse schijnheilen wel verdient.quote:
moet je eerst dat 20% belgisch bloed in mijn aders overwinnen dude.quote:Op maandag 16 mei 2005 21:33 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
mijne is groter. ik voorzie gewoon weer een lekker ouderwets en volkomen terecht belgenbashtopic. en dat hebben die achterbakse schijnheilen wel verdient.
grijns. aha! dat verklaart je objectiviteit.quote:Op maandag 16 mei 2005 21:42 schreef Jerruh het volgende:
[..]
moet je eerst dat 20% belgisch bloed in mijn aders overwinnen dude.
awel, ik heb da slotteke nie gezet, zenne!quote:Op maandag 16 mei 2005 21:54 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
grijns. aha! dat verklaart je objectiviteit.
misschien moet jij je met je eigen zaken gaan bemoeien.quote:Op maandag 16 mei 2005 21:57 schreef LibertarianX het volgende:
Misssschien moet je het gaan hebben over belgische krakers, zoalshetis,
mijn idee!quote:Op maandag 16 mei 2005 22:01 schreef Jerruh het volgende:
en misschien moeten we FB maar weer gebruiken voor FB en de rest ergens anders dan op FOK! uit gaan vechten.
quote:
zit wat in, weer openquote:Op maandag 16 mei 2005 22:38 schreef Jordy-B het volgende:
KICKEN!.
Het topic waarnaar verwezen wordt, is niet bepaald een klaagbaaktopic...
ik probeer zoveel mogelijk om offtopic en zeikreakties te verwijderen. Als je iets dwars zit in eentopic kun je ook gebruik maken van topic report (dat driehoekje bovenin. Ik kijk daar altijd naar.quote:Op woensdag 18 mei 2005 11:08 schreef Stranger het volgende:
Gaat er nog iets gedaan worden aan de ontzettend negatieve tendens op KLB? Het is een sport geworden om elke topicstarter zo snel mogelijk af te zeiken, en dat voegt niets toe aan het topic. Dit forum is toch bedoeld om je gal te spuwen over alle onderwerpen? Dat niet iedereen het eens is met de klacht kan ik natuurlijk begrijpen, en natuurlijk zijn posts daarover niet vervelend, maar om nou iedereen meteen af te fikken op de kleinste dingen, door middel van posts die niets toevoegen is complete bullshit. Zo werk je je eigen forum tegen en wordt het steeds meer een derde ONZ.
Laat ze er dan godverdomme uitkwakken Buzzer.quote:Triest dat een stel kleuters op deze manier een topic om zeep moet helpen
triest, heeeeel triest
geregeldquote:Op donderdag 19 mei 2005 18:40 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Laat ze er dan godverdomme uitkwakken Buzzer.![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 20 mei 2005 18:03 schreef kikoooooo het volgende:
ik baal gvd
kun je ff opruimen buzzer? een paar kutkinderen verkloten t topic
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |