quote:To fit: Saab 9-5 2.3T Aero Trionic 7 (250Bhp/350Nm) 2002 onwards
Horsepower increase: From 250Bhp to 289Bhp - Gain 39Bhp
Torque Increase: From 350Nm to 467Nm - Gain 117Nm
nog bezigquote:
quote:Afstellen is ook grotendeels gedaan.
Nu krijg ik bij volgas flink last van fuel cut, dat hopelijk wordt opgelost wanneer de andere turbo elbow en downpipe erop zitten.
Bij ongeveer 2000rpm gaat het wijzertje al van -2 naar de 0 (begint dus al te spoolen) en bij 2300rpm heb ik al net zoveel druk op de turbo als ik eerst had voordat zelfs alleen de shims (ringetjes) er nog maar op had zitten! Dus haast 'full boost' met nog geen kwart aan gasgeven
Damn dat gaat hard
had haar gewoon geneukt schijt aan en stop met zeikenquote:Op zondag 1 mei 2005 20:26 schreef PeuRac het volgende:
@Xtreem, dat zusje van je klasgenoot jaen ik weet niet hoe jou klasgenoot is, maar haar zusje is erg ok, TE ok
Ieuwquote:Op zondag 1 mei 2005 20:26 schreef PeuRac het volgende:
@Xtreem, dat zusje van je klasgenoot jaen ik weet niet hoe jou klasgenoot is, maar haar zusje is erg ok, TE ok
Ik zei nog tegen Miranda (haar en mn broertjes vriendin) toen zij vroeg of er nog wat was gebeurt, dat t maar goefd was dat ik nog nuchter was en jammer dat ze niet wat ouder wasquote:Op zondag 1 mei 2005 20:31 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Ieuw
Marco:
Klinkt goed! Hoe lang heb jij je rijbewijs nog?
Serieus, al lijkt ze nog maar een fractie op hoe ze er vroegah uitzag, dan zou ik m'n hond er nog .. naja, je snapt wat ik bedoelquote:Op zondag 1 mei 2005 20:33 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik zei nog tegen Miranda (haar en mn broertjes vriendin) toen zij vroeg of er nog wat was gebeurt, dat t maar goefd was dat ik nog nuchter was en jammer dat ze niet wat ouder wasToen zegt ze ook nog gewoon: Ach joh, die leeftijd boeit toch niks
heb je een hond ?quote:Op zondag 1 mei 2005 20:39 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Serieus, al lijkt ze nog maar een fractie op hoe ze er vroegah uitzag, dan zou ik m'n hond er nog .. naja, je snapt wat ik bedoel
quote:
heeft ie een grote of een kleine staart ?quote:Op zondag 1 mei 2005 20:43 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Joego's en sex
nog erger dan nederlanders en venco
Ze ziet er nu echt lekker uit manquote:Op zondag 1 mei 2005 20:39 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Serieus, al lijkt ze nog maar een fractie op hoe ze er vroegah uitzag, dan zou ik m'n hond er nog .. naja, je snapt wat ik bedoel
Niet alleen een grote staartquote:
msn, pics, bewijs!quote:Op zondag 1 mei 2005 20:44 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ze ziet er nu echt lekker uit man![]()
Maar ik ga f douchen
he das vervelend die zit alleen maar in de weg, als je hem omhoog moet doen dan kwispelt dat ding steeds tegen je bek aan.quote:
Kriebelt wel he?quote:Op zondag 1 mei 2005 20:48 schreef BoJo het volgende:
[..]
he das vervelend die zit alleen maar in de weg, als je hem omhoog moet doen dan kwispelt dat ding steeds tegen je bek aan.![]()
je moet hem daarna ook in een pot zwitsal hangen... prutser.quote:Op zondag 1 mei 2005 20:55 schreef Xtreem het volgende:
IEUW. BOJO. IEUW.
bah. bah. bah.
weet je wel hoe hard je lul daarvan gaat stinken!?
quote:Op zondag 1 mei 2005 21:48 schreef hermandeperman het volgende:
ik zit the fast and the furious te kijken
Duitsland is vlakbijquote:Op zondag 1 mei 2005 20:31 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Ieuw
Marco:
Klinkt goed! Hoe lang heb jij je rijbewijs nog?
tjah...quote:Op zondag 1 mei 2005 21:48 schreef hermandeperman het volgende:
ik zit the fast and the furious te kijken
2 heb ik niet gezienquote:Op zondag 1 mei 2005 22:12 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
tjah...
Ik vind het nog steeds een leuke film.
Jammer dat dat 2e deel het gelijk voor deel 1 erbij verpest heeft
Even lekker als dat wijf dat je me stuurde met die hond er naast waar we nog zo een lol mee gehad hebben op MSN omdat ik haar een beetje aan het pesten was met haar grote bek. Nou ja dat meisje dat ik plat gelult heb en dat ze toen boos werdquote:
Dat zit ik me ook net te bekenkenquote:Op maandag 2 mei 2005 10:48 schreef hermandeperman het volgende:
had dan dat mokkel geneukt van't weekend
fotoquote:Op maandag 2 mei 2005 10:51 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat zit ik me ook net te bekenkenMaar donderdag herkansing
Dan gaan we weer met z'n vieren uit (mn broertje, zijn vriedin, haar vriendin (dat ene meisje dus) en ik)
Kinky Carsquote:Op maandag 2 mei 2005 10:55 schreef PeuRac het volgende:
Vanavond, zit nu bij Kinky CarsZit nog met een isdn modem te werken
plus dat ik geen foto's heb hiero.
Eigenlijk heet het King Cars, maar wij noemen t zelf altijd Kinky cars, klinkt leukerquote:Op maandag 2 mei 2005 10:57 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Kinky Cars![]()
Maarre... ik heb de tijd
krijg je bij alle auto's een hoer geleverd of niet?quote:Op maandag 2 mei 2005 10:59 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Eigenlijk heet het King Cars, maar wij noemen t zelf altijd Kinky cars, klinkt leuker![]()
Is goed, vanaaf zal ik eens zoeken op mn pc.
Wat hij zegt.quote:
jaguar. dat regelt zich zelf wel....quote:Op maandag 2 mei 2005 11:00 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
krijg je bij alle auto's een hoer geleverd of niet?
meedoet met ontwijkend gedrag vertonenquote:Op maandag 2 mei 2005 11:00 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Wat hij zegt.
Echt, als ze nog lijkt op vroegah
morge trouwens.
*studieontwijkendgedrag*
Ik zit vandaag niet bij de Jaguar, en ik denk dat je bij de meeste van onze occasions eerder een hoer krijgt als bij een Jaguar hoor, al die murken bakken die we hier verkopenquote:
merc 180Dquote:Op maandag 2 mei 2005 11:09 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik zit vandaag niet bij de Jaguar, en ik denk dat je bij de meeste van onze occasions eerder een hoer krijgt als bij een Jaguar hoor, al die murken bakken die we hier verkopen![]()
En ze ziet er echt niet meer uit als vroeger (keb ook foto's van vroeger van haar).
Nee, zo erg nog net niet, kijk zelf maar: www.king-cars.nlquote:
wat een lelijke pis-sitequote:Op maandag 2 mei 2005 11:12 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Nee, zo erg nog net niet, kijk zelf maar: www.king-cars.nl
Ja die is zeker lelijk jaquote:Op maandag 2 mei 2005 09:37 schreef PeuRac het volgende:
Moguh![]()
![]()
@ook_gek, nee man, dat wijf met die hond is lelijkhaar vriend is nog lelijker trouwens
![]()
SLET!quote:
gefeliciteerdquote:Op maandag 2 mei 2005 11:32 schreef ook_gek het volgende:
jhaaaaaaaa gasten van af woensdag ga ik weer rustig aan beginnen met werken
ik zou haast zeggen, joh, ga wat nuttigs doenquote:Op maandag 2 mei 2005 11:34 schreef Hugster het volgende:
[..]
SLET!
vannacht gewoon alleen maar met een golf 4 cabrio, kap open, heerlijk muziek aan en smokenuuuuren zo rondgereden, in z;n 2 ook hele stukken
stoel achterover en sterren kijken
nee man, dat is toch geweldig relaxendquote:Op maandag 2 mei 2005 11:36 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
ik zou haast zeggen, joh, ga wat nuttigs doen
quote:Op maandag 2 mei 2005 11:45 schreef Hugster het volgende:
kwamen we vannacht om 4 uur terug, kregen we de kap niet meer omhoog
wij rukken aan dat ding, in het boekje kijken, maar daar stond het niet in, toen maar op internet gaan zoeken met je onwijs gare hoofd, want het ging regenendus er was wat haast bij geboden
uiteindelijk gevonden en gelukt
quote:Op maandag 2 mei 2005 11:45 schreef Hugster het volgende:
kwamen we vannacht om 4 uur terug, kregen we de kap niet meer omhoog
wij rukken aan dat ding, in het boekje kijken, maar daar stond het niet in, toen maar op internet gaan zoeken met je onwijs gare hoofd, want het ging regenendus er was wat haast bij geboden
uiteindelijk gevonden en gelukt
quote:Op maandag 2 mei 2005 11:48 schreef ook_gek het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
ik zie het helemaal voor me. Licht in paniek wegens de regen aan die kap rukken met ze allen
quote:
jij rookte toch niet?quote:Op maandag 2 mei 2005 11:53 schreef Hugster het volgende:
ja maar tijdens dat hele gebeuren dus ook echt zo kort als een kogel ehdus ik heb met me klauwen staan vroeten en worstelen naast die kap op zoek naar 1 of ander palletje wat ik om moest halen, man man man
en later lagen we in op zo'n enorme trampoline in de tuin, ik hou peuk boven me hoofd, flikkerd er allemaal as op m'n bek
Binnen met licht aan zie ik dat m'n hele overhemd zwart geworden is van de as
hihiquote:Ik reed vandaag een beetje rond, en opeens stond er een agent met een lasergun. Ik reed maar een kleine 35 km/h te hard, maar natuurlijk moest ik stoppen. Of meneer agent mijn rij,- en kenteken bewijs even mocht zien. Dat mocht, en terwijl hij deze bekeek vroeg hij waar ik zo snel naartoe ging. "Ik ben op weg naar m'n werk" zei ik. "En wat doet u dan voor werk?" wou de agent weten.
Ik ben een penisverlenger." zei ik "Een penisverlenger?" zei de agent verbaasd, "daar heb ik nog nooit van gehoord! hoe doet u dat?" "Ach," zei ik, "er zijn verschillende manieren voor. Er zijn verschillende gereedschappen voor, maar we hangen de heren ook weleens aan hun geslachtsdeel op totdat deze uitgerekt is tot ongeveer 1,80 meter." "1,80 meter!" riep de agent, "wat moet je in hemelsnaam met een lul van 1,80?!?" Ik antwoordde: "Die geven we een lasergun en zetten we langs de weg!"
Boete voor 35 km/h te snel rijden: ¤ 187 ,-
Boete voor de belediging van een ambtenaar in functie: ¤ 50 ,-
De blik in de agent z'n ogen: onbetaalbaar!
weet ik.quote:Op maandag 2 mei 2005 12:57 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
ben jij even cool !
moest jij niet studeren ofzo?
quote:
Watjequote:Op maandag 2 mei 2005 13:18 schreef Xtreem het volgende:
[..]
onweer.
regen.
wil naar huis.
wil niet nat worden.
dilemma.
*spiegel voor houdt*quote:
u is van suiker?quote:Op maandag 2 mei 2005 13:18 schreef Xtreem het volgende:
[..]
onweer.
regen.
wil naar huis.
wil niet nat worden.
dilemma.
Ben nog niet op m'n kamer geweest, dus met het OV.quote:Op maandag 2 mei 2005 13:34 schreef PeuRac het volgende:
*goede tas kopen
*met de bus gaan
*niet zo bang zijn
quote:Op maandag 2 mei 2005 13:42 schreef PeuRac het volgende:
Luie zak![]()
Ga eens wat doen voor je geld, er werken mensen heel hard zodat jij kunt studeren![]()
Ik ga ook maar eens wat geld verdienen voor jou![]()
vaker op karbo kijkenquote:
quote:Op maandag 2 mei 2005 14:02 schreef Youp het volgende:
en gevonden!! don't play with alcohol and matches...
http://media.skoopy.com/vids/vid_00549.wmv
-edit-
zelfde filmpje alleen betere kwaliteit + ziekenhuisbezoekje er aan vastgeplakt
http://www.visaliadoesntsuck.com/Images/BBQ%20Banana.wmv
omg, hoe dom kun je zijnquote:Op maandag 2 mei 2005 14:02 schreef Youp het volgende:
en gevonden!! don't play with alcohol and matches...
http://media.skoopy.com/vids/vid_00549.wmv
-edit-
zelfde filmpje alleen betere kwaliteit + ziekenhuisbezoekje er aan vastgeplakt
http://www.visaliadoesntsuck.com/Images/BBQ%20Banana.wmv
hij verstopt zich achter een biertjequote:Op maandag 2 mei 2005 14:13 schreef hermandeperman het volgende:
Onee... de koniginnedagfoto's beginnen langzaam binnen te druppelen
dit is de minst erge
[afbeelding]
de zon schijnt hierquote:Op maandag 2 mei 2005 13:18 schreef Xtreem het volgende:
[..]
onweer.
regen.
wil naar huis.
wil niet nat worden.
dilemma.
mijn ouders zijn nu op vakantiequote:Op maandag 2 mei 2005 14:24 schreef Youp het volgende:
[..]
donderdag gaan mijn ouders naar turkije... en ik heb vakantie....
en de BMW 6 seriequote:Op maandag 2 mei 2005 14:24 schreef Youp het volgende:
[..]
donderdag gaan mijn ouders naar turkije... en ik heb vakantie....
de filmpjes worden steeds ergerquote:
ik moet mn ouders waarschijnlijk naar dusseldorf brengen (vliegveld) en dan blijft de 6 idd op de oprit staan.. ben alleen bang dat mn stiefpa de sleutel insliktquote:Op maandag 2 mei 2005 14:29 schreef ook_gek het volgende:
[..]
en de BMW 6 serie![]()
Mijn ouders gaan niet op vakantie zo ver ik weet. Mijn pa zit nu thuis met zijn arm waar hij aan geopenreerd is. Dus hij kan bijna niks. Gevolg is dat ik de ML heb![]()
Woensdag weer rustig aan beginnen met werken. Alles opstarten je kent het wel. Word helemaal geweldig
De mooie tijden gaan nu komen![]()
quote:Op maandag 2 mei 2005 17:26 schreef Spyronius het volgende:
[..]
ja leuk ja, ik zou zeggen post die filmpjes
Met welke auto ga je ze brengen dan? En leuk dat hij je zo goed vertrouwdquote:Op maandag 2 mei 2005 17:31 schreef Youp het volgende:
[..]
ik moet mn ouders waarschijnlijk naar dusseldorf brengen (vliegveld) en dan blijft de 6 idd op de oprit staan.. ben alleen bang dat mn stiefpa de sleutel inslikt
-edit-
ik heb wel mn ktmmetje en de einser
hihihiquote:Op maandag 2 mei 2005 19:12 schreef Fugie het volgende:
ook_gek iedereen vetrouwt jou toch! Jij hebt zo een snoezig smoeltje, kan je gewoon geen nee tegen zeggen
ken je niet eensquote:Op maandag 2 mei 2005 17:26 schreef Spyronius het volgende:
[..]
ja leuk ja, ik zou zeggen post die filmpjes
mijn broertje rijdt meer kilometers in mijn moeders auto dan zij zelf....quote:Op maandag 2 mei 2005 19:06 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Met welke auto ga je ze brengen dan? En leuk dat hij je zo goed vertrouwd![]()
Mijn pa doet daar gelukkig allemaal niet moeilijk over. Toen hij net zijn nieuwe ML had was het hier sleutel ga maar stukje rijden![]()
Ja en??quote:
ik breng ze met de 1 denk ikquote:Op maandag 2 mei 2005 19:06 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Met welke auto ga je ze brengen dan? En leuk dat hij je zo goed vertrouwd![]()
Mijn pa doet daar gelukkig allemaal niet moeilijk over. Toen hij net zijn nieuwe ML had was het hier sleutel ga maar stukje rijden![]()
Moet gewoon werken als het goed is, die 20 pins connector past er gewoon in, tenminste zoiets had ik gelezen op got.quote:Op maandag 2 mei 2005 20:03 schreef Hugster het volgende:
is die computer shit hier afgeleverd, heeft het moederbord een ATX2 voeding nodig, en in de kast zit een gewone ATX (4 pinnetjes te weinig)![]()
wist ik veel dat er tegenwoordig weer nieuwe shit is op voedinggebied
pssssst anders ga je even ergens anders mensen lastig vallenquote:Op maandag 2 mei 2005 19:56 schreef Spyronius het volgende:
[..]
Ja en??
Die foto is ook door iedereen te zien die je gepost hebt, dus waarom je die filmpjes niet wil posten??
Mooie praatjes vullen geen gaatjes
nee hoor ik zit hier best.quote:Op maandag 2 mei 2005 20:08 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
pssssst anders ga je even ergens anders mensen lastig vallen
Ik zie dit als een doodswens, zat hier geen ban opquote:Op maandag 2 mei 2005 20:13 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
je zou natuurlijk ook een trein kunnen koppen
jawelquote:Op maandag 2 mei 2005 20:14 schreef Spyronius het volgende:
[..]
Ik zie dit als een doodswens, zat hier geen ban op
denk eerder dat de mods er geen aandacht aan schenkenquote:Op maandag 2 mei 2005 20:19 schreef Spyronius het volgende:
Je hebt geluk hermannetje, ik heb het te warm en geen zin om een modje aan te spreken.
Zoiets vreesde ik ook, dus vandaar.quote:Op maandag 2 mei 2005 20:20 schreef Youp het volgende:
[..]
denk eerder dat de mods er geen aandacht aan schenken
ik ben echt zo opgelucht, ongekend zeg!quote:Op maandag 2 mei 2005 20:19 schreef Spyronius het volgende:
Je hebt geluk hermannetje, ik heb het te warm en geen zin om een modje aan te spreken.
hij pastquote:Op maandag 2 mei 2005 20:06 schreef Spyronius het volgende:
[..]
Moet gewoon werken als het goed is, die 20 pins connector past er gewoon in, tenminste zoiets had ik gelezen op got.
ik ookquote:
t front zit 1-2cm te ver naar achter en/of is te ver achterover gekanteld om de breedteas van de auto zeg maar..quote:Op maandag 2 mei 2005 20:25 schreef Spyronius het volgende:
maar goed genoeg macho gedrag getoond hier voor vandaag, dus ehm youp hoe passen dat spatscherm en motorkap er niet goed op?? Is het front te lang gemaakt ofzo??
Want op die foto's te zien leek het allemaal wel netjes gerenoveerd.
het blijft natuurlijk een BMW, de BMW's hier in utrecht hebben ook zulke resultaten na het erop hobby bobben van een bodykit dus je valt niet op johquote:Op maandag 2 mei 2005 20:27 schreef Youp het volgende:
[..]
t front zit 1-2cm te ver naar achter en/of is te ver achterover gekanteld om de breedteas van de auto zeg maar..
nope... in brunssum, en ik heb al heel wat mooi werk gezien van ze... ze hebben ook wel eens ferrari's gerestaureerd en dat moet natuurlijk ook goed gebeuren.. maarja, dit hebben ze dus toch verklootquote:Op maandag 2 mei 2005 20:31 schreef Spyronius het volgende:
Hmm das mooi klote, kunnen ze dus eigenlijk overnieuw beginnen.
Dit schadebedrijf zit toch niet in Langbroek??
alleen heb ik helaas geen getjoende sjonnie bmw he ;')quote:Op maandag 2 mei 2005 20:31 schreef Hugster het volgende:
[..]
het blijft natuurlijk een BMW, de BMW's hier in utrecht hebben ook zulke resultaten na het erop hobby bobben van een bodykit dus je valt niet op joh
BMW is BMWquote:Op maandag 2 mei 2005 20:33 schreef Youp het volgende:
[..]
alleen heb ik helaas geen getjoende sjonnie bmw he ;')
OPNIEUWquote:Op maandag 2 mei 2005 20:31 schreef Spyronius het volgende:
Hmm das mooi klote, kunnen ze dus eigenlijk overnieuw beginnen.
Dit schadebedrijf zit toch niet in Langbroek??
jij krijgt natuurlijk wel een banquote:Op maandag 2 mei 2005 20:39 schreef Youp het volgende:
[..]
sterf jij
TF, TF!!! kijk.... een doodsverwensig![]()
Nee je kan er om precies te zijn 750 meter meer mee rijden, hadden een klein testje in samenwerking met autoweek bij rtl5 gedaan, 2 panda's helemaal leeg, 1 met standaard euro 95 en die andere met BP rotzooi.quote:Op maandag 2 mei 2005 21:02 schreef hermandeperman het volgende:
is die BP zooi niet net zulke nep-rommel als V-power?
Sorry papa, zal het niet meer doen.quote:
Wat voor een auto heb jij dan met zo'n kieskeurige motor??quote:Op maandag 2 mei 2005 21:18 schreef spectrumanalyser het volgende:
tja, ze schenken geen super meer. en bij Euro95 gaat ie napingelen, vrij irritent.
Goed, je hebt alleen net de rellen gemistquote:
tommeyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyquote:Op maandag 2 mei 2005 21:17 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
oi
is toch weer 750 meter
hoe gaat et hier?
ik wacht afquote:Op maandag 2 mei 2005 21:02 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
jij krijgt natuurlijk wel een ban
jij vindt dit rellen?quote:Op maandag 2 mei 2005 21:22 schreef Spyronius het volgende:
[..]
Wat voor een auto heb jij dan met zo'n kieskeurige motor??
[..]
Goed, je hebt alleen net de rellen gemist
Heb jij die knuppel net niet door je beeldscherm zien komen dan, bij mij zit ie er namelijk nu doorheenquote:
ben ik blij, heel blij omquote:Op maandag 2 mei 2005 21:38 schreef Spyronius het volgende:
[..]
Heb jij die knuppel net niet door je beeldscherm zien komen dan, bij mij zit ie er namelijk nu doorheen
vroegah was alles betahquote:Op maandag 2 mei 2005 21:39 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]precies
vroegah.. toen waren er pas rellen
Ben ik ook blij om dat jij blij bent, maar nu ga ik toch echt de Bourne Identity verder kijkenquote:
kwijlquote:Op maandag 2 mei 2005 21:42 schreef spectrumanalyser het volgende:
ik heb een Lanz Bulldog.
Hahaah ben jij effe genaaid zegquote:Op maandag 2 mei 2005 20:05 schreef Youp het volgende:
daarnaast is hij ook nog eens verzekerd voor 23+
LOLquote:Op maandag 2 mei 2005 22:37 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Hahaah ben jij effe genaaid zeg![]()
Ik breng nu mijn vader van hot naar her omdat hij zelf niet kan rijden met zijn arm.
Al heeft de lul het vanmorgen wel gedaan. Gewoon auto rijden met 1 hand andere gewoon in zo een arm ding. Onder het motto van ik heb toch een automaat![]()
Dus nu moet ik hem heen en weer rijden. En dat is echt kut. Moet rustig rijden. Goed opletten. Niet te hart optrekken want dat is NERGENS voor nodig. Dat soort dingen dus. Ik zeg op een gegeven moment als ik nog rustiger ga rijden kan je beter bij die vent achterop met zijn rolator. Die haalt ons straks nog in en dan zal die rolator wel op stant schildpad staan.![]()
quote:Op maandag 2 mei 2005 22:37 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Hahaah ben jij effe genaaid zeg![]()
Ik breng nu mijn vader van hot naar her omdat hij zelf niet kan rijden met zijn arm.
Al heeft de lul het vanmorgen wel gedaan. Gewoon auto rijden met 1 hand andere gewoon in zo een arm ding. Onder het motto van ik heb toch een automaat![]()
Dus nu moet ik hem heen en weer rijden. En dat is echt kut. Moet rustig rijden. Goed opletten. Niet te hart optrekken want dat is NERGENS voor nodig. Dat soort dingen dus. Ik zeg op een gegeven moment als ik nog rustiger ga rijden kan je beter bij die vent achterop met zijn rolator. Die haalt ons straks nog in en dan zal die rolator wel op stant schildpad staan.![]()
waarom mag dat dan welquote:Op maandag 2 mei 2005 22:44 schreef Youp het volgende:
[..]
LOL
dat zou mn stiefpa dan weer niet hebben... ik heb wel es wedstrijdjes met m gedaan in mn brommer tijden omdat overal alle stoplichten op rood stonden was ik wel sneller
ookal blies hij me op ieder mogelijk moment onder luid gebulder helemaal compleet weg
als ik mn motorrijbewijs heb gaan we het nog eens dunnetjes overdoen.. alleen rij ik m dan compleet het licht uit de ogen en ziet hij misschien in dat ik met een voertuig overweg kan dat gewoon sneller is als zijn mobiel en misschien laat ie me er dan toch eens in rijden
maar de 1 is verzekerd voor 21+ maar aangezien die van moeders is mag ik er wel in rijden..
Als je niet normaal kan rijden laat je de auto maar lekker staan.quote:Op maandag 2 mei 2005 22:44 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Als mijn broertje rijdt zit mijn pa ook altijd te zeiken dat hij niet te hard moet optrekken en remmen enzo
wilde gek
moeders heeft ook al 20 jaar geen schade geredenquote:Op maandag 2 mei 2005 22:48 schreef Fugie het volgende:
als youp er geen schade mee rijdt, doet moeders het wel
zou me geen reet intresserenquote:Op maandag 2 mei 2005 22:48 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Als je niet normaal kan rijden laat je de auto maar lekker staan.
Zo iets krijg ik dan![]()
is ook redelijk te doen hoorquote:Op maandag 2 mei 2005 22:53 schreef spectrumanalyser het volgende:
vanavond weer Wheeler Dealers geloerd. erg interesant! ze zijn nu met een Peugeot 205 gti bezig.
even distributieriem en waterpomp vervangen, alsof het niets is.
mijn broertje ook, maar dan zegt hij: pak ik die van ma toch, die vindt toch alles goedquote:Op maandag 2 mei 2005 22:48 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Als je niet normaal kan rijden laat je de auto maar lekker staan.
Zo iets krijg ik dan![]()
mijn moeder heeft al weer flink wat krassen op de corsa gezet in die 2 jaar dat ze hem heeft jaquote:Op maandag 2 mei 2005 22:48 schreef Fugie het volgende:
als youp er geen schade mee rijdt, doet moeders het wel
ah, en je stiefpa kent je natuurlijk nietquote:Op maandag 2 mei 2005 22:49 schreef Youp het volgende:
[..]
omdat die auto van mn moeder is en mn moeder me wel kent ofzo
heb ik ook gezien ja, blijft leuk programmaquote:Op maandag 2 mei 2005 22:53 schreef spectrumanalyser het volgende:
vanavond weer Wheeler Dealers geloerd. erg interesant! ze zijn nu met een Peugeot 205 gti bezig.
even distributieriem en waterpomp vervangen, alsof het niets is.
Ik ook. Alleen die ML heeft een meter zitten die aan geeft hoe zuinig je gereden heb. En als het verbruik op 1KM hoog is dan weet mijn vader al genoeg. En al helemaal als alles wat achterin staat opeens bij de deur zit ipv tegen het tussenschot. Als ik flink op trek ramt hij al die spullen tegen de achterklep aanquote:Op maandag 2 mei 2005 22:54 schreef hermandeperman het volgende:
ik krijg dat nooit te horenIk weet wanneer ik kan raggen
ja zoals ik al zeg.. die denkt dat iemand die zn rijbewijs nog geen 20 jaar heeft niet kan rijden in iets met 'zo veel' vermogen ofzoquote:Op maandag 2 mei 2005 22:56 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
ah, en je stiefpa kent je natuurlijk niet
ik heb ook lekker 160 geknalt met t saxotje waar moeders naast zatquote:Op maandag 2 mei 2005 22:59 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ik ook. Alleen die ML heeft een meter zitten die aan geeft hoe zuinig je gereden heb. En als het verbruik op 1KM hoog is dan weet mijn vader al genoeg. En al helemaal als alles wat achterin staat opeens bij de deur zit ipv tegen het tussenschot. Als ik flink op trek ramt hij al die spullen tegen de achterklep aan![]()
Erg kut dus. Maar onder het motto bekeuringen betaal je zelf komt dat wel goed.
Ook leuk wij een keer van uit leiden naar den haag mijn ouders waren al eerder weg met mijn moeders auto. Mijn zusje en ik met de ML naar huis. Ik achter het stuur lekker rijden en het ging prima allemaal worden we opeens gebeld. Of ik even kon uitleggen waarom ik mijn ouders inhaal met 160 IPV netjes 120 te rijden![]()
die boordcomputer met verbruikmeter is idd ruk jaquote:Op maandag 2 mei 2005 22:59 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ik ook. Alleen die ML heeft een meter zitten die aan geeft hoe zuinig je gereden heb. En als het verbruik op 1KM hoog is dan weet mijn vader al genoeg. En al helemaal als alles wat achterin staat opeens bij de deur zit ipv tegen het tussenschot. Als ik flink op trek ramt hij al die spullen tegen de achterklep aan![]()
Erg kut dus. Maar onder het motto bekeuringen betaal je zelf komt dat wel goed.
Ook leuk wij een keer van uit leiden naar den haag mijn ouders waren al eerder weg met mijn moeders auto. Mijn zusje en ik met de ML naar huis. Ik achter het stuur lekker rijden en het ging prima allemaal worden we opeens gebeld. Of ik even kon uitleggen waarom ik mijn ouders inhaal met 160 IPV netjes 120 te rijden![]()
He we waren druk aan het opletten op camera auto,s en slap aan het lullenquote:Op maandag 2 mei 2005 23:04 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
die boordcomputer met verbruikmeter is idd ruk ja
enne... je kunt gewoon niet rijden![]()
Als je een beetje kunt rijden kijk je om je heen en zie je dat je je ouders inhaalt
ja? Dan nog iets, krukas lagers vervangen, is dat ook een beetje te doen met een fijne werkplaatshandleidingquote:Op maandag 2 mei 2005 22:54 schreef Youp het volgende:
[..]
is ook redelijk te doen hoorzeker met een goede werkplaatshandleiding er bij... die aflevering heb ik trouwens ook al eens gezien
slap lullen? jij? kan ik me nou niets bij voorstellen!quote:Op maandag 2 mei 2005 23:11 schreef ook_gek het volgende:
[..]
He we waren druk aan het opletten op camera auto,s en slap aan het lullen![]()
ik ook nietquote:Op maandag 2 mei 2005 23:18 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
slap lullen? jij? kan ik me nou niets bij voorstellen!
ja.. is te doen, maar wel meer werk..quote:Op maandag 2 mei 2005 23:12 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
ja? Dan nog iets, krukas lagers vervangen, is dat ook een beetje te doen met een fijne werkplaatshandleiding
had me bij jou meer de uitleg van de macrobiotechnologische achtergrond achter het paargedrag van de bidsprinkhaan voorgesteldquote:
Nee we hadden het over het volgende. En ja dit is eerlijk waar.quote:Op maandag 2 mei 2005 23:21 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
had me bij jou meer de uitleg van de macrobiotechnologische achtergrond achter het paargedrag van de bidsprinkhaan voorgesteld
We zijn op het volgende uitgekomen.quote:Op maandag 2 mei 2005 23:23 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Nee we hadden het over het volgende. En ja dit is eerlijk waar.
Wat zou er door een vlieg zijn kop heen gaan als hij ter pletter slaat tegen onze voorruit met 160KM
quote:Op maandag 2 mei 2005 23:24 schreef ook_gek het volgende:
[..]
We zijn op het volgende uitgekomen.
Wat vliegt er doorde kop van een vlieg wanneer hij met 160 ter pletter slaat tegen de voorruit.We waren het er over eens dat het zijn reet moet zijn![]()
luister... alles aan een auto is te doen met een goede beschrijving en goed gereedschapquote:Op maandag 2 mei 2005 23:23 schreef spectrumanalyser het volgende:
het staat niet in mijn autohandboek (Sleutelboek voor onderhoud en reparatie).
wel gaaf dat je aangeeft dat het te doen is, dat geeft weer hoop
Ja nou we wisten niet eens dat die mop bestond we hadden het er gewoon zo over en dat kwam er uitquote:
quote:Op maandag 2 mei 2005 23:31 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ja nou we wisten niet eens dat die mop bestond we hadden het er gewoon zo over en dat kwam er uit![]()
Nee zij kan geweldige domme opmerkingen maken tot groot vermaak van mij. Maar ja ze kan even lijp lullen als mij. Voor de rest slaan we elkaars kop in....quote:Op maandag 2 mei 2005 23:31 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Je zusje is dus net zo leip als jij?
ik ga het nooit in m'n eentje redden. K'zal zeker eens wat meer beschrijvingen gaan sprokkelen, altijd handig.quote:Op maandag 2 mei 2005 23:27 schreef Youp het volgende:
[..]
luister... alles aan een auto is te doen met een goede beschrijving en goed gereedschapzolang je maar een klein beetje technisch inzicht hebt enzo
Nee hoor. Waarom zou ik. Ik heb al een tijdje een baan garantie dus sollicitatiegesprek is niet meer nodig.quote:Op maandag 2 mei 2005 23:35 schreef Pr0nXXX het volgende:
Ook_gek, jij ging vandaag toch een sollicitatiegesprek houden?
wat heb je voor oto?quote:Op maandag 2 mei 2005 23:36 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
ik ga het nooit in m'n eentje redden. K'zal zeker eens wat meer beschrijvingen gaan sprokkelen, altijd handig.
quote:Op maandag 2 mei 2005 23:41 schreef spectrumanalyser het volgende:
net op rtl autosport: stukje DTM, reed er eentje te vroeg weg tijdens een pitstop. er was nog een ventje bezig met tanken. hij kon nog wegspringen, maar de tank bleef erin zitten
[[url=http://home.tiscali.nl/~mwdadu50/snap-28-20050502-232356-1_small.jpeg]afbeelding][/url]
quote:Op maandag 2 mei 2005 23:41 schreef spectrumanalyser het volgende:
net op rtl autosport: stukje DTM, reed er eentje te vroeg weg tijdens een pitstop. er was nog een ventje bezig met tanken. hij kon nog wegspringen, maar de tank bleef erin zitten
[[url=http://home.tiscali.nl/~mwdadu50/snap-28-20050502-232356-1_small.jpeg]afbeelding][/url]
whehehe gezelligquote:Op maandag 2 mei 2005 23:33 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Nee zij kan geweldige domme opmerkingen maken tot groot vermaak van mij. Maar ja ze kan even lijp lullen als mij. Voor de rest slaan we elkaars kop in....
hmmz niet veel speciaals lijkt mequote:Op maandag 2 mei 2005 23:46 schreef spectrumanalyser het volgende:
Ford Sierra 1.8 Laser, bouwjaar 1987
(S)OHC, 8 kleppen
[[url=http://home.tiscali.nl/~mwdadu50/sierra_small.jpeg]afbeelding][/url]
Ag het zorgt voor leuke momenten. Zeker als je van limbo land naar den haag aan het rijden ben in een mega ouwe auto van mijn zusje. Staan we in de file zet ik voor de gein de motor uit. Zij schelden en slaan manquote:
quote:Op maandag 2 mei 2005 23:51 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ag het zorgt voor leuke momenten. Zeker als je van limbo land naar den haag aan het rijden ben in een mega ouwe auto van mijn zusje. Staan we in de file zet ik voor de gein de motor uit. Zij schelden en slaan manWat blijkt die auto start niet meer als hij lang gelopen heeft. Moet dat ding afkoelen en dan pas kan hij weer gestard worden. Leuk sta je daan in de file op de linkerbaan van de 3 banen. Of je hem effe naar de vluchtstrook kan duwen
![]()
Gewoon als een gek gaan schreeuwen GA WEG! GA WEG! GA WEG! je had die kop moeten zien van die mensen![]()
Of in dat park met huisjes waar mijn ouders zaten. Van uit de bosjes op de motorkap springen van mijn zusje als ze komt aanrijden en als een debiel gaan schreeuwen dat ze me aan rijd en zij door rijden he![]()
Minder was wel toen ze vol remde. Ik werd er zo van af gegooid en dat deed auw![]()
quote:Op maandag 2 mei 2005 23:51 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ag het zorgt voor leuke momenten. Zeker als je van limbo land naar den haag aan het rijden ben in een mega ouwe auto van mijn zusje. Staan we in de file zet ik voor de gein de motor uit. Zij schelden en slaan manWat blijkt die auto start niet meer als hij lang gelopen heeft. Moet dat ding afkoelen en dan pas kan hij weer gestard worden. Leuk sta je daan in de file op de linkerbaan van de 3 banen. Of je hem effe naar de vluchtstrook kan duwen
![]()
Gewoon als een gek gaan schreeuwen GA WEG! GA WEG! GA WEG! je had die kop moeten zien van die mensen![]()
Of in dat park met huisjes waar mijn ouders zaten. Van uit de bosjes op de motorkap springen van mijn zusje als ze komt aanrijden en als een debiel gaan schreeuwen dat ze me aan rijd en zij door rijden he![]()
Minder was wel toen ze vol remde. Ik werd er zo van af gegooid en dat deed auw![]()
geloof dr niks vanquote:Op maandag 2 mei 2005 23:54 schreef ook_gek het volgende:
voor de rest ben ik normaal hoor. Vraag maar aan de mensen die op de meeting waren met mij
dat gaat een flink boek wordenquote:Op dinsdag 3 mei 2005 00:24 schreef Pr0nXXX het volgende:
Ik stel voor dat wij alle anekdotes van Mark gaan bundelen.
Laten we dat maar niet doen. Dan word een dik boek en als je dat leest denkt iedereen straks dat ik een vreemd leven hebquote:Op dinsdag 3 mei 2005 00:24 schreef Pr0nXXX het volgende:
Ik stel voor dat wij alle anekdotes van Mark gaan bundelen.
Vraag maar aan de mensen die mee waren op de meeting. Ik was vrij normaal.quote:
en dat is natuurlijk niet zoquote:Op dinsdag 3 mei 2005 00:33 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Laten we dat maar niet doen. Dan word een dik boek en als je dat leest denkt iedereen straks dat ik een vreemd leven heb
het eetverhaal vond ik nog wel het mooistquote:[..]
Vraag maar aan de mensen die mee waren op de meeting. Ik was vrij normaal.
Op het macdonald verhaal, kartverhaal, eetverhaal na dan.
De rest was geheel normaal
Nee dat is niet zo nee. Ik kan ook heel serrieus zijnquote:Op dinsdag 3 mei 2005 00:34 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
en dat is natuurlijk niet zo
[..]
het eetverhaal vond ik nog wel het mooist
quote:Op dinsdag 3 mei 2005 00:39 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Nee dat is niet zo nee. Ik kan ook heel serrieus zijn
op fok ben ik zelden serrieus ja. Er is 1 topic waar ik echt heel serrieus was/ben. Dat was in R&P het topic een hoer op haar retour. Daar waas ik wel erg serriues. Voor de rest is het lang leven de lol. Hoe gekker hoe beter. En alles kan gekker.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 00:41 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Maar FOK! is een uitje voor je of niet?
de serieusheid druipt er op FOK! iig altijd vanaf
heel goed, lang leven de lolquote:Op dinsdag 3 mei 2005 00:44 schreef ook_gek het volgende:
[..]
op fok ben ik zelden serrieus ja. Er is 1 topic waar ik echt heel serrieus was/ben. Dat was in R&P het topic een hoer op haar retour. Daar waas ik wel erg serriues. Voor de rest is het lang leven de lol. Hoe gekker hoe beter. En alles kan gekker.
Ik zeg altijd maar zo. Iedereen doet al volwassen. Iedereen doet al zo serieus. Daarom doe ik lekker kinderelijk en zo gek als het maar kan. De rest laat ik wel over aan de rest van de wereld. Ik doe wat ik wil en ik doe zo gek als een deurbel. En als het ECHT moet doe ik wel serieusquote:
quote:Op dinsdag 3 mei 2005 01:03 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ik zeg altijd maar zo. Iedereen doet al volwassen. Iedereen doet al zo serieus. Daarom doe ik lekker kinderelijk en zo gek als het maar kan. De rest laat ik wel over aan de rest van de wereld. Ik doe wat ik wil en ik doe zo gek als een deurbel. En als het ECHT moet doe ik wel serieus
echt ik denk dat er hele leuke verhalen gaan komen als ik eindelijk als verkooper ga werken. En als ik over een tijd op klanten bezoek ga![]()
quote:Op dinsdag 3 mei 2005 02:00 schreef hermandeperman het volgende:
vis
ik zei het tochquote:Op dinsdag 3 mei 2005 02:06 schreef ook_gek het volgende:
[..]ik durf het bijna niet te zeggen
Ooit eens met een kennis vis wezen halen voor iemand op een mooie zomer dag. Goed wij gehaald kofferbak in ergens op terrasje gaan zitten. Auto in volle zon uurtje later zegt hij van. SHIT er staat nog vis in de autoWTF wat nu wat nu. Wij die auto in MEUREN gek MEUREN dat wil je niet weten. Was nog een geleende auto ook. We hebben hem gewoon terug gegeven met de tip op zo een geurding te kopen
![]()
Oke oke nu weet ik echt niks meer. Probeer maar.
Jezusquote:Op dinsdag 3 mei 2005 02:11 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
ik zei het toch
volgende poging: strorum
quote:Op dinsdag 3 mei 2005 02:14 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Jezus
Je zit met je baas lekker te zuipen met de cola strorum 80% Jezus wat waren wij dronken zeg na een dagje hard werken. Goed op een gegeven moment schenkt hij strorum 80% in en vergeet cola in te schenken. Hij neemt een goeie slok pure strorum en hij doet de perfecte imitatie na van een walvis die water omhoog spuit. JEZUS wat een wolk strorum kwam daar uit zeg
Ga je er nog 1 proberen![]()
whehehequote:Op dinsdag 3 mei 2005 02:17 schreef ook_gek het volgende:
prima morgen weer![]()
Ik ga ook slapen![]()
Over slapen gesproken... Neh geintje![]()
ik ga echt slapen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |