Bij deze in ONZquote:teknomist teknomist (Moderator) - zondag 1 mei 2005 @ 18:34
Onzin. Dicht.
bash! bash!quote:Op zondag 1 mei 2005 18:25 schreef heiden6 het volgende:
De kleur van je kleding afstemmen op het weer is wel erg triest. Je er druk om maken dat anderen niet zo dom zijn is zo mogelijk nog triester.
Valt me overigens tegen van de Fok!ers dat er nog niemand 'Racist, racist!' heft gepost.
damn, afijn, leuk geprobeerd...quote:Op zondag 1 mei 2005 18:45 schreef JMB het volgende:
Euhm per onderwerp is cooler.
Lijkt me een goed idee als hier een slotje op komt. Kijk mensen kunnen per onderwerp reageren in de topics en hoeven dan niet al die crap over andere onderwerpen te lezen. Snapt u wel?quote:
Lol. Ik zat er op te wachten.quote:Op zondag 1 mei 2005 18:47 schreef woutabest het volgende:
Ik heb ineens een geniale ingeving om op JMB te gaan bashen. Bij deze dus.
Wahahahquote:
Zla me niet.quote:Op zondag 1 mei 2005 18:52 schreef Croupouque het volgende:
[afbeelding]
Ik bash mensen met een spraakgebrek.
*bashtoon: je mist een paar smilesquote:Op zondag 1 mei 2005 18:50 schreef JMB het volgende:
[..]
Wahahah:D:D:D
:D:D:D
:D:D:D:D:D:
oooo:ooo
:X:X:X:X
![]()
![]()
_O-_O-
Dat moet Beach wel zijn.quote:
Hij heft geluk, uit zoveel usersquote:
*bashed!quote:Op maandag 2 mei 2005 04:47 schreef maakt_het_uit het volgende:
mag ik nu dé vraag stellen?
wat is bashen?
quote:Op maandag 2 mei 2005 04:47 schreef maakt_het_uit het volgende:
mag ik nu dé vraag stellen?
wat is bashen?
whateverquote:Op maandag 2 mei 2005 04:58 schreef maakt_het_uit het volgende:
jaa, je wijst de verkeerde kant op.. iets naar rechts
ja.. als newbie kon ik dat niet weten..quote:Op maandag 2 mei 2005 05:01 schreef pc-fr34k het volgende:
Je moet dat dus 3d zien, het gaat schuin richting beeldscherm, gaat dan via je malp, naar de muur, terug je beeldscherm in en wijst op je nickname.
npquote:Op maandag 2 mei 2005 05:02 schreef maakt_het_uit het volgende:
[..]
ja.. als newbie kon ik dat niet weten..
bedankt voor de uitleg
quote:Op maandag 2 mei 2005 05:01 schreef pc-fr34k het volgende:
Je moet dat dus 3d zien, het gaat schuin richting beeldscherm, gaat dan via je lamp, naar de muur, terug je beeldscherm in en wijst op je nickname.
Zuchtquote:Op maandag 2 mei 2005 05:04 schreef maakt_het_uit het volgende:
wat was bashen nou?
Je moet het hem toegeven, hij heeft wel humorquote:Op maandag 2 mei 2005 05:04 schreef maakt_het_uit het volgende:
wat was bashen nou?
quote:
wat is het?quote:
newbquote:Op maandag 2 mei 2005 05:33 schreef maakt_het_uit het volgende:
[..]
wat is het?vertel het me! verlos me uit deze onzekerheid
Blijkbaar was het je nog niet duidelijk.quote:
eigenlijk niet..quote:Op maandag 2 mei 2005 05:37 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Blijkbaar was het je nog niet duidelijk.
man bashingquote:
Linux grapje.quote:
Dan denken zulke mensen dat ze stoer zijn op een forum.quote:Op maandag 2 mei 2005 05:55 schreef maakt_het_uit het volgende:
[..]
hmm.. wat linux is weet ik wel..
wat is bashen?
Dat is geen bashen. Bashen is een werkwoord,quote:Op maandag 2 mei 2005 05:57 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Dan denken zulke mensen dat ze stoer zijn op een forum.![]()
ik bashquote:Op maandag 2 mei 2005 05:58 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Dat is geen bashen. Bashen is een werkwoord,
'bashen'quote:
een werkwoordquote:
Iets wat je op moet zoekenquote:Op maandag 2 mei 2005 06:08 schreef maakt_het_uit het volgende:
lolen wat betekend het werkwoord bashen?
Zoek 't op nu je de spelling kent.quote:Op maandag 2 mei 2005 06:08 schreef maakt_het_uit het volgende:
lolen wat betekend het werkwoord bashen?
Een Nederlandse vervoeging van een Engels woord.quote:
Afzeiken.quote:Op maandag 2 mei 2005 06:43 schreef maakt_het_uit het volgende:
te moeilijk, vertel me wat het is gewoon?
Of gewoon hard op iemand inrammen.quote:
Ga weg jijquote:Op maandag 2 mei 2005 06:48 schreef Sjoe538 het volgende:
of jullie houden het baggeren gewoon simpel in 1 topicstelletje forum verneukers
Jij gaat ook elk topic af.quote:Op maandag 2 mei 2005 06:48 schreef Sjoe538 het volgende:
of jullie houden het baggeren gewoon simpel in 1 topicstelletje forum verneukers
Waar heb je 't over droplul?quote:Op maandag 2 mei 2005 06:57 schreef Sjoe538 het volgende:
is dit de eerste newbie die 'vriendelijk' word ontvangen
Jeuh je hebt ook eens wat gelezen hier.quote:Op maandag 2 mei 2005 07:00 schreef Sjoe538 het volgende:
[..]
wel is treintje koppen geprobeert? moet je doen![]()
![]()
Hey, wij treiterde hem door niks te vertellen, jij begon hem het "OP antwoord" te gevenquote:Op maandag 2 mei 2005 06:57 schreef Sjoe538 het volgende:
is dit de eerste newbie die 'vriendelijk' word ontvangen
ja.. je hebt alles verpestquote:Op maandag 2 mei 2005 07:04 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Hey, wij treiterde hem door niks te vertellen, jij begon hem het "OP antwoord" te geven
wat jij allemaal gedaan hebt jaquote:Op maandag 2 mei 2005 07:09 schreef Laton het volgende:
[..]
Zie wat je aanricht sjoe? Jij verwerpelijke hoop celmembraan!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |