Sorry ik kon het niet laten. Als gothics en gabbers gebasht worden, dan hippy's ookquote:Op zondag 1 mei 2005 17:31 schreef Suphafly het volgende:
Ey ik ben in het vorige topic al dommer geworden ik weet niet of ik dit nog aan kan hoor..
En Breezers, breezer-bashing is Art geworden.quote:Op zondag 1 mei 2005 17:34 schreef JMB het volgende:
[..]
Sorry ik kon het niet laten. Als gothics en gabbers gebasht worden, dan hippy's ook
Het is 2005 en die ouwe tript nog steeds op wat lcd uit de 60er jaren.quote:
Het kan nog erger:quote:Op zondag 1 mei 2005 17:39 schreef JMB het volgende:
[..]
Het is 2005 en die ouwe tript nog steeds op wat lcd uit de 60er jaren.![]()
Fuck man! Een hippy met een 'sixpack'. The dude is working out!quote:
das geen hippy, maar een punker.quote:
Het is Beatrixquote:Op zondag 1 mei 2005 17:48 schreef wise het volgende:
[..]
das geen hippy, maar een punker.
punker centraal bash topic
bea centraal bash topic danquote:
Onder invloed van wiet męn.quote:Op zondag 1 mei 2005 17:55 schreef Sas22 het volgende:
[afbeelding]
Blijkbaar doen ze nog meer dan just smoking...
Die aflevering regeerdquote:Op zondag 1 mei 2005 18:00 schreef WarPuppy het volgende:
Ik raad iedereen aan South Park - Die Hippy Die [seizoen 9 aflevering 2] te kijken
Enige wat dat tuig nodig heeft zijn wat joints en een gitaar...!
tvp. Heel goed. Hier nog wat hippycrap:quote:Op zondag 1 mei 2005 18:17 schreef Cerbie het volgende:
*post om ook dit bashtopic in de MyAT te krijgen*
immertof!quote:Op zondag 1 mei 2005 18:25 schreef JMB het volgende:
Check dan:
[afbeelding]
Er zijn mensen die het nogal niet hebben op andere mensen.
Hey knaagdier, haal die wiet die tussen je benen groeit eens weg.quote:Op zondag 1 mei 2005 18:39 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Ga je eigen schroefjes vastschroeven, grijze muis!
Ik weet niet wat JIJ rookt, maar dat kan nooit gezond zijnquote:Op zondag 1 mei 2005 18:41 schreef JMB het volgende:
[..]
Hey knaagdier, haal die wiet die tussen je benen groeit eens weg.
Ik rook niet. streepquote:Op zondag 1 mei 2005 18:48 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Ik weet niet wat JIJ rookt, maar dat kan nooit gezond zijn
Typo. Maar dat maakt niks uit ... kuthippyquote:Op zondag 1 mei 2005 18:52 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
Haal die dat schaap dan tussen je benen weg!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |