Klopt.quote:Op zondag 1 mei 2005 19:54 schreef Evil-Cherry het volgende:
Komt wel een klein buienlijntje aan via België, zie radar. Maar verder niets, noppes, nada.
Radar 2 doet het niet op weeronline. Klopt dat?
WOWquote:Op zondag 1 mei 2005 20:11 schreef Oom_Agent het volgende:
In Ell en in Eindhoven was het 30 C, net ten zuiden van ons land, in Antwerpen en Kleine Brogel 31 !!
Bovendien is er een ontwikkelende buienlijn in aantocht. Die ligt nu tegen het ZW van Belgie aan. We houden het in de peiling.........
Hou nou op over die rolwolkquote:Op zondag 1 mei 2005 20:12 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Klopt.
En er onstaat een lijn met buien.
Begin van een rolwolk
Maar ik wil rolwolkenquote:Op zondag 1 mei 2005 20:16 schreef Evil-Cherry het volgende:
[..]
Hou nou op over die rolwolkJe lijkt een kennis van me wel, die heeft ook z'n enorme fantasie met z'n windhozen, waterhozen en tsunami's
![]()
Yeah!!!quote:Op zondag 1 mei 2005 20:24 schreef indahnesia.com het volgende:
Eindhoven was precies 30.0 volgens de officiele metingen, dus de 1e tropische dag is afgevinkt.
edit: spuit 11, ik kreeg het forum niet gerefreshed.. hehe
Er onstaat nog een buienlijn voor de eerst ontstane buienlijn uit...quote:Op zondag 1 mei 2005 20:16 schreef 61neorej het volgende:
Begint weer helder te worden hier
Laat die buienlijn nog maar ff ontwikkelen en als het donker is overtrekken
quote:Op zondag 1 mei 2005 20:39 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Er onstaat nog een buienlijn voor de eerst ontstane buienlijn uit...
[afbeelding]
Het lijkt er iig op..
waarom bevallen ze je dan niet?quote:Op zondag 1 mei 2005 21:33 schreef Oom_Agent het volgende:
die 2 ontstane stipjes ( weeronline betaalradar) boven het Ruhrgebied bevallen me niet zo..... ineens zijn ze daar. Kan haast geen valse echo zijn. Er zit zelfs wat rood in. In de gaten houden ff. ( niet dat ze NL kunnen bereiken, maar het zegt wat over de onstabiliteit)
ze waren dus toch valsquote:
Ja joh? Welke wijk? Hier (Heuvel) nog geen druppel gehad! Wel knetterbenauwd trouwensquote:Op zondag 1 mei 2005 23:42 schreef veldmuis het volgende:
Breda - begint nu keihard te regenen, minder dan een seconde nadat ik op dit topic klikte.
Dat zijn de amateur bliksem detectie sites. Kloppen nooit!quote:Op zondag 1 mei 2005 20:58 schreef drelletje het volgende:
http://www.bliksem.nu/
Bijde (paarse en gele puntjes.com) doen het niet Dus dan maar dezealleen een boltek... dus geen goede plaatsaanduiding
Ja, dat zeker, maar volgens mij hebben ze de gratis beelden afgeschaft, of ze hebben een autenticatie probleempje.quote:Op zondag 1 mei 2005 23:57 schreef Weerman het volgende:
[..]
BliksemInslagen.COM! De beste die er is. Voor meeste mensen dan, daarom bijna altijd plat bij veel onweer :|
Komt eraan !! Er ligt een onweerscomplex klaar in ZW Belgie.......quote:Op maandag 2 mei 2005 01:49 schreef ondeugend het volgende:
Zeg oom_agent.....
Waar blijft mijn onweer ?!?![]()
Dat hebben ze helemaal verkeerd, er schuift nu een regengebied over het ZO.quote:Op maandag 2 mei 2005 07:23 schreef indahnesia.com het volgende:
hmm, ze melden dat het in het Zuidoosten lang droog blijft met alsnog eens 25 graden.. Dat wordt dus nog eventjes genieten..
toen ik wegreed merkte ik dat ookquote:Op maandag 2 mei 2005 07:29 schreef Oom_Agent het volgende:
[..]
Dat hebben ze helemaal verkeerd, er schuift nu een regengebied over het ZO.
[afbeelding]
HIer in Nijmegen raakt het al flink bewolkt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |