En hoe is ie nou in 't echt ?quote:Op zondag 1 mei 2005 21:04 schreef Airelle het volgende:
[..]
Gezellig!!
Lekker geslenterd door Utecht.
Nee die was/is opgesloten in de kelder van Christine.quote:Op zondag 1 mei 2005 21:05 schreef Svensational het volgende:
MissBliss is hier toch niet meer geweest sinds de meet![]()
Christine heeft toch niks met onze MB gedaanquote:Op zondag 1 mei 2005 21:05 schreef Svensational het volgende:
MissBliss is hier toch niet meer geweest sinds de meet![]()
Je staat er nu in geloof ikquote:
Was. Ze is intussen weer op weg naar huis.quote:Op zondag 1 mei 2005 21:07 schreef Airelle het volgende:
[..]
Nee die was/is opgesloten in de kelder van Christine.
Lees je es in zeg.
Makkelijk he?quote:Op zondag 1 mei 2005 21:08 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Je staat er nu in geloof ik
Ting ...Gelukt
Techniek he tegenwoordigquote:
Een vrouwelijk kledingstuk met een vrouwelijk kleurtjequote:Op zondag 1 mei 2005 20:59 schreef Christine het volgende:
Jij bent zo heerlijk optimistisch
Het was ook lekker weer vandaag... en ik heb al de hele dag een felroze rokje aan
Jaquote:Op zondag 1 mei 2005 21:14 schreef Dada het volgende:
[..]
De laatste paar dagen ben ik best wel optimistisch jaDenk dat ik daar maar mee doorga
Mocht ze bij jou niet even internetten danquote:Op zondag 1 mei 2005 21:10 schreef Christine het volgende:
Was. Ze is intussen weer op weg naar huis.
Ja, ik ben er ook gek op, vooral op rozequote:Op zondag 1 mei 2005 21:14 schreef Dada het volgende:
Een vrouwelijk kledingstuk met een vrouwelijk kleurtje![]()
quote:Vrouwen
Heerlijk, leer mij ook es hoe dat moet?quote:De laatste paar dagen ben ik best wel optimistisch jaDenk dat ik daar maar mee doorga
Wat heb jij in godsnaam gedaan met Zowieequote:(Ik ga nietmannen
zeggen, want daar kan ik niet achter staan momenteel
)
Die komt zo weer online, maak je geen zorgenquote:Op zondag 1 mei 2005 21:29 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Wat heb jij in godsnaam gedaan met Zowiee![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |