Ja echt goor inderdaad.quote:Op zondag 1 mei 2005 18:58 schreef haagse_elfje het volgende:
op het eind voelde ik me echt depressief. Die wond die hij op zijn arm heeft op het eind van al dat spuiten dat is echt zo smerig om te zien.
Op het balkon!quote:Op zondag 1 mei 2005 18:56 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
nope gaat een btje moeilijk woon 4 hoog
Gisteravond met Do, wat een aanfluitingquote:
quote:
quote:
quote:
Do was idd nog minderquote:Op zondag 1 mei 2005 20:12 schreef BVO het volgende:
[..]!!!!!!!!
Christine en ik vonden het een mooie rok..
.
En ze danste gooeoeoed.. Terwijl Do daar als een houten klaas stond.
.
En ze was afgevallen..
quote:Op zondag 1 mei 2005 20:02 schreef mark_03 het volgende:
Lekkere bruine kop gekregen vandaag(dat bruine is nieuw, die lekkere kop had ik al
)
Prima, ik heb vandaag lekker genoten van het heerlijke weer. Beetje in het gras gelegen, koel drankje, lekker broodje...heerlijkquote:
Jij bent zo heerlijk optimistischquote:Op zondag 1 mei 2005 20:57 schreef Dada het volgende:
[..]
Prima, ik heb vandaag lekker genoten van het heerlijke weer. Beetje in het gras gelegen, koel drankje, lekker broodje...heerlijk
En hoe is ie nou in 't echt ?quote:Op zondag 1 mei 2005 21:04 schreef Airelle het volgende:
[..]
Gezellig!!
Lekker geslenterd door Utecht.
Nee die was/is opgesloten in de kelder van Christine.quote:Op zondag 1 mei 2005 21:05 schreef Svensational het volgende:
MissBliss is hier toch niet meer geweest sinds de meet![]()
Christine heeft toch niks met onze MB gedaanquote:Op zondag 1 mei 2005 21:05 schreef Svensational het volgende:
MissBliss is hier toch niet meer geweest sinds de meet![]()
Je staat er nu in geloof ikquote:
Was. Ze is intussen weer op weg naar huis.quote:Op zondag 1 mei 2005 21:07 schreef Airelle het volgende:
[..]
Nee die was/is opgesloten in de kelder van Christine.
Lees je es in zeg.
Makkelijk he?quote:Op zondag 1 mei 2005 21:08 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Je staat er nu in geloof ik
Ting ...Gelukt
Techniek he tegenwoordigquote:
Een vrouwelijk kledingstuk met een vrouwelijk kleurtjequote:Op zondag 1 mei 2005 20:59 schreef Christine het volgende:
Jij bent zo heerlijk optimistisch
Het was ook lekker weer vandaag... en ik heb al de hele dag een felroze rokje aan
Jaquote:Op zondag 1 mei 2005 21:14 schreef Dada het volgende:
[..]
De laatste paar dagen ben ik best wel optimistisch jaDenk dat ik daar maar mee doorga
Mocht ze bij jou niet even internetten danquote:Op zondag 1 mei 2005 21:10 schreef Christine het volgende:
Was. Ze is intussen weer op weg naar huis.
Ja, ik ben er ook gek op, vooral op rozequote:Op zondag 1 mei 2005 21:14 schreef Dada het volgende:
Een vrouwelijk kledingstuk met een vrouwelijk kleurtje![]()
quote:Vrouwen
Heerlijk, leer mij ook es hoe dat moet?quote:De laatste paar dagen ben ik best wel optimistisch jaDenk dat ik daar maar mee doorga
Wat heb jij in godsnaam gedaan met Zowieequote:(Ik ga nietmannen
zeggen, want daar kan ik niet achter staan momenteel
)
Die komt zo weer online, maak je geen zorgenquote:Op zondag 1 mei 2005 21:29 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Wat heb jij in godsnaam gedaan met Zowiee![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |