Da's een beetje hetzelfde als die mysterieuze plassen water die ik hier met enige regelmaat aantref.quote:Op maandag 2 mei 2005 22:32 schreef iteejer het volgende:
[..]
Misschien heeft ze wel geen verklaring. En daar bedoel ik niet mee dat ze gewoon maar klakkeloos alles aanneemt: want als dit soort dingen je gebeurt, ga je, zeker aanvankelijk, echt zelf ook wel naar verklaringen zoeken.
Maar als je die niet kunt vinden, ook na diverse voorvallen niet, ga je er uiteindelijk misschien wel wat makkelijker mee om. Misschien ook niet. Dat zou ze zelf moeten vertellen idd![]()
Word jij nu nooit moe om onzinnig te reageren in topics waar je blijkbaar totaal geen band mee hebt?quote:Op woensdag 4 mei 2005 06:09 schreef Laton het volgende:
Worden jullie nou niet moe van die achterlijke verzinsels die jullie jezelf aanpraten?
Wordt jij nooit moe om te reageren in topics waar je totaal geen kaas gegeten hebt van de materie die daarin behandeld wordt?quote:Op woensdag 4 mei 2005 06:09 schreef Laton het volgende:
Worden jullie nou niet moe van die achterlijke verzinsels die jullie jezelf aanpraten?
Mijn excuses voor die reactie..ik was ver heen ivm een geheel aards verlies waar ik nog geen plek aan kan geven.quote:Op woensdag 4 mei 2005 13:06 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Word jij nu nooit moe om onzinnig te reageren in topics waar je blijkbaar totaal geen band mee hebt?
36 + (14-2) = ..quote:Op maandag 2 mei 2005 14:36 schreef Metro2005 het volgende:
ik ben er nog steeds niet uit waarom ik ELKE keer weer het getal 48 zie terugkomen![]()
I see.quote:Op woensdag 4 mei 2005 17:08 schreef Laton het volgende:
Mijn excuses voor die reactie..ik was ver heen ivm een geheel aards verlies waar ik nog geen plek aan kan geven.
Lol, heb ik ook!! Maar zie dat meer als toeval...quote:Op dinsdag 3 mei 2005 02:54 schreef sweetgirly het volgende:
- computers op tilt als ik er bij kwam(maar eigenlijk meer dit
), nu geen last meer van
Denk dat ik het gevoel begrijp... Een aantal maanden geleden ben ik met muziek aan in slaap gevallen. Ik werd wakker bij het laatste nummer van de cd en ik snapte het gewoon. Kan niet precies uitleggen hoe ik me voelde, maar het was erg speciaalquote:- mieren begrijpen, keuken opeens (ook in de nacht) vol met mieren, ze opeens niet kunnen doodmaken, wat ik normaal wel had gedaan met het idee 'bah', op mijn hurken knielen en helemaal zonder gedachtes opgaan in de mieren, begrijpen dat ze één geheel zijn, dat als er ééntje het spoor bijster is, dat effect heeft op de hele groep, laat staan als je er dus ééntje doodmaakt en als klap op de vuurpijl, de volgende dag geen mier meer te bekennen in mijn keuken
Hmm kijk eens naar jou nummer plaat van jou auto 74 x 2 = 1(48)quote:Op maandag 2 mei 2005 14:36 schreef Metro2005 het volgende:
ik ben er nog steeds niet uit waarom ik ELKE keer weer het getal 48 zie terugkomen
Soms ook heel vreemd, dan krijg ik bv 2 getallen door en door enige wiskundige berekeningen kom ik telkens weer op 48 uit, heel raar. Weet echt niet wat ik ermee aan moet maar het komt de laaste tijd zóveel voor dat ik zeker weet dat het iets moet betekenen, ik denk zelf aan een waarschuwing gezien de frequentie waarme ik het getal doorkrijg.
edit: ik zit net te kijken, ik ga van de week naar frankrijk toe. En raad eens hoeveel km dat is:
748![]()
Lol (ook), geweldig!quote:Op woensdag 4 mei 2005 19:48 schreef little_sister het volgende:
Lol, heb ik ook!! Maar zie dat meer als toeval...
Weet nog de eerste keer dat ik alleen een een bedrijfsbieb moest runnen als vakantiewerk (idee om een toen 16-jarige puber een serieuse biblotheek te laten runnen is al achterlijk) Bij het eerste boek dat ik meegaf viel de computer uit. De drie weken dat ik daar heb gestaan heeft de computer alles behalve meegeholpen... De helpdesk nam de telefoon al op met "de bieb zeker??"
Ook toen ik bij een callcentre werkte... Ik zei nog tegen mijn collega "zet mij er niet achter want dat is slecht voor het netwerk" En ja hoor...
Heel mooi, heel mooi.quote:Denk dat ik het gevoel begrijp... Een aantal maanden geleden ben ik met muziek aan in slaap gevallen. Ik werd wakker bij het laatste nummer van de cd en ik snapte het gewoon. Kan niet precies uitleggen hoe ik me voelde, maar het was erg speciaal
quote:
Het aantal views stond net op 4848quote:Op donderdag 5 mei 2005 01:19 schreef monigue het volgende:
[..]
Hmm kijk eens naar jou nummer plaat van jou auto 74 x 2 = 1(48)
Aantal views (48)30
Nee hoor, we zitten op dezelfde golflente denk ik...quote:Op donderdag 5 mei 2005 12:35 schreef sweetgirly het volgende:
In die zin zou je misschien zelfs kunnen stellen dat alles energie is en/of over dezelfde elementen bevatten, maar dan anders uhm samengesteld of iets dergelijks. Nu ga ik wel ver.
Ik heb het ookquote:Op vrijdag 6 mei 2005 09:29 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Het aantal views stond net op 4848![]()
![]()
Dit begint echt vervelend te worden.
Waarom kom ik er nou niet achter wat het betekent
Zo'n duidelijke hint heb ik nog nooit gehad en nu weet ik niet wat het inhoudt
Over die radio's, radio's gebruiken je volgens mij als antenne als je dichtbij bent of de radio aanraakt.. dus je kan ook een storing zijnquote:Op vrijdag 6 mei 2005 11:15 schreef little_sister het volgende:
[..]
Nee hoor, we zitten op dezelfde golflente denk ik...
Dat van die poortjes bij de bieb komt me ook bekend voor. Heb het nu gelukkig niet meer!!
Nu ik er aan denk... Wat met radio's? Bij de meeste mensen doen radio's het beter als ze er dichtbij staan. Bij mij doen ze het beter als ik ervan wegloop... Iemand heeft al eens naar voren gebracht dat ik veel negatieve energie heb.![]()
Ghehe, mooi.. zou wat zijn als wij samen ergens naar toe zouden gaan, al het electra van slagquote:Op vrijdag 6 mei 2005 11:15 schreef little_sister het volgende:
Nee hoor, we zitten op dezelfde golflente denk ik...
Ik ook niet meer, al kom ik dan niet tot amper meer bij die bieb, sinds je namelijk een onwijze contributie daar moest betalenquote:Dat van die poortjes bij de bieb komt me ook bekend voor. Heb het nu gelukkig niet meer!!
Hehe, ook bekend.quote:Nu ik er aan denk... Wat met radio's? Bij de meeste mensen doen radio's het beter als ze er dichtbij staan. Bij mij doen ze het beter als ik ervan wegloop... Iemand heeft al eens naar voren gebracht dat ik veel negatieve energie heb.![]()
Meschien een datum? 4-8 of 8-4 ? tijd?quote:Op vrijdag 6 mei 2005 09:29 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Het aantal views stond net op 4848![]()
![]()
Dit begint echt vervelend te worden.
Waarom kom ik er nou niet achter wat het betekent
Zo'n duidelijke hint heb ik nog nooit gehad en nu weet ik niet wat het inhoudt
Ja zoiets, of een leeftijd oid.quote:
quote:Op vrijdag 13 mei 2005 13:55 schreef Lauwtjuh het volgende:
Om nog een freaky verhaaltje te vertellen wat ik van mn vader gehoord heb.
Toen hij jonger was was hij op vakantie en werd hij daar ineens heel ziek (overgeven, koorts enzo...miss. gewoon een griepje). Komt ie later thuis blijkt dat zn zusje op hetzelfde moment ook ziek was en dat zn oma een paar dagen later overleden wasNet alsof het een sein was van "kom naar huis" ofzo
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |