quote:Op zondag 1 mei 2005 15:31 schreef nietzman het volgende:
[afbeelding]
Ik wil ook van die vingerdingen..
quote:
ahh gadverquote:Op zondag 1 mei 2005 15:34 schreef nietzman het volgende:
En dit is een vet geile serie!
http://www.xs4all.nl/~nietz/FOK/douche/
Word er niet echt geil van en zo.quote:Op zondag 1 mei 2005 15:34 schreef nietzman het volgende:
En dit is een vet geile serie!
http://www.xs4all.nl/~nietz/FOK/douche/
quote:Op zondag 1 mei 2005 15:37 schreef nietzman het volgende:
[..]
Alsof je je er niet op af loopt te sjorren..
En kan hij zijn lul wegsnijden onder het mom van " Ik ben zoo depri ik werd gepest vroegerquote:Op zondag 1 mei 2005 15:36 schreef JMB het volgende:
[..]
Hehe, ja dan kijken mensen niet meer raar op.![]()
Hippie's doen drugs dude.quote:Op zondag 1 mei 2005 15:37 schreef JMB het volgende:
Fucking KUTHIPPY! Jij bent nog erger dan kotsic lui![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat is dan ook fucking alles wat jullie doen. In het park zitten, smoken en zeggen dat je hippy bent. Wel je bent geen hippy als je dat alleen maar doet, crackhead!quote:
'Ik hoor niet in dit lichaam thuis. Ik voel me toch meer vrouw.'quote:Op zondag 1 mei 2005 15:37 schreef tonks het volgende:
[..]
En kan hij zijn lul wegsnijden onder het mom van " Ik ben zoo depri ik werd gepest vroeger"
Je vergeet Gothics pesten.quote:Op zondag 1 mei 2005 15:39 schreef JMB het volgende:
Dat is dan ook fucking alles wat jullie doen. In het park zitten, smoken en zeggen dat je hippt bent. Wel je bent geen hippy als je dat alleen maar doet, crackhead!
quote:Op zondag 1 mei 2005 15:40 schreef nietzman het volgende:
[afbeelding].
Mijn Gothicverzameling begint echt ziekelijke vormen aan te nemen..
Bert.quote:
Een hippy die een Kotsic pest? Dan gaat die kuthippy er eerst aan en daarna die Kotsic.quote:
Dude.. o my godquote:Op zondag 1 mei 2005 15:40 schreef nietzman het volgende:
[afbeelding].
Kan ze ook niets aan doen.quote:Op zondag 1 mei 2005 15:43 schreef JMB het volgende:
LOL en zij komt uit Leeuwarden.
LOL... waarom heeft hij nou zo'n zuurstofflilterding??? Gothic met asthma?quote:Op zondag 1 mei 2005 15:40 schreef nietzman het volgende:
[afbeelding].
Ze heeft geen tieten, haar corset drukt alles omhoog. Mss moet je eens wat minder blowen...quote:
Kinderboek met plaatjesquote:Op zondag 1 mei 2005 15:49 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
Oh... gothics kunnen ook lezen... of is het een plaatjesboek?
OW, SHITquote:
quote:Op zondag 1 mei 2005 15:55 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
whahahahahaha... depri cliniclown
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |