Dit bedoelde ik ook ongeveer dus.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 17:56 schreef Het-Gele-Teken het volgende:
Ik vind dat Shark.Bait dit echt prima gedaan heeft en er tijd voor heeft willen maken. Je kan zelf ook dingen bijvoegen, dat is de bedoeling. Shark.Bait heeft een start gemaakt en met z'n allen kan dat uitgroeien tot iest moois.
Is ook waar, maar je zal toch een beetje opzet moeten maken, als je alle onvolledige onderwerpen weglaat, wordt het volgens mij een gatenkaas ?quote:Op dinsdag 3 mei 2005 17:59 schreef Xilantof het volgende:
Shark.Bait en ook Ouwesok hebben er zeker tijd in gestoken.
(ons groeidocument staat daar)
Maar ik vind het persoonlijk beter er pas iets neer te zetten als je er wat uitgebreids van kan maken.
bij SLR alleen zeggen "spiegelreflex" vind ik onder de maat.
moet het 1 samenhangend geheel worden? misschien, maar tis logisch dat dat niet in 1 keer daar kan staan in volle glorie.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 18:00 schreef elcastel het volgende:
[..]
Is ook waar, maar je zal toch een beetje opzet moeten maken, als je alle onvolledige onderwerpen weglaat, wordt het volgens mij een gatenkaas ?
Da's nu het mooie van wiki. Je kan alles wat niet klopt aanpassen. Ik heb hier en daar wat summiers getypt, hopende dat iemand anders zich zodanig zou irriteren dat die persoon ipv te klagen de moeite zou nemen om het juiste er neer te zettenquote:Op dinsdag 3 mei 2005 17:42 schreef Xilantof het volgende:
[..]
en ik weet niet welk persoontje daar heeft zitten typen, maar er staan veel onderwerpen maar bitter weinig info.
lekker nutteloos
beetje van 1 ding veel neer zetten (zoals jou hyperfocaal scherpstel info) dan bij "dslr" alleen neer zetten:
Mensen voegen telkens iets toe.. als een onderwerp er niet staat, vul je het in (als je er iets over weet) en zo groeit het uit tot iets moois. als je kant en klaar wil, dan word het professionele spullen aanschaffen. Het groeidocument was op hetzelfde idee gestaafd.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 18:00 schreef elcastel het volgende:
Is ook waar, maar je zal toch een beetje opzet moeten maken, als je alle onvolledige onderwerpen weglaat, wordt het volgens mij een gatenkaas ?
Thanks, het werd uiteindelijk 'pijn-in-je-pens' heerlijk zo'n stoeptegel op je maag.quote:
Koken voor beginnersquote:Op dinsdag 3 mei 2005 20:21 schreef elcastel het volgende:
Thanks, het werd uiteindelijk 'pijn-in-je-pens' heerlijk zo'n stoeptegel op je maag.
Da's mij 1 brug te ver Dago.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 21:02 schreef Dagonet het volgende:
Hallo FOTters, plaatjes schieten?
C&H meet, wie gaat er mee naar het openluchtmuseum in Arnhem
ik ben idd laat.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 21:54 schreef elcastel het volgende:
Ja je bent laat X. Morgen laatste dagje, 1 keer opstaan nog.
En daar ben ik dan.quote:Op woensdag 4 mei 2005 08:59 schreef Shark.Bait het volgende:
Mogguh lui.. ik ga zo maar eens naar mijn werk denk ik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |