Bijna een jaar geleden was er de Kasteelmeet van MUUS, in de tussentijd zijn er wel WO1 meets geweest maar het is weer tijd voor iets laagdrempeligers.
Dus, het is mooi weer, en het eerste weekend van Juni leek me een mooi moment om te gaan maar daar kan evt mee geschoven worden (rekening houdend met de Groningenmeet).
Waarheen?Het
Openluchtmuseum in Arnhem.
![]()
Wat is daar dan?Daar vind je allemaal oude gebouwen die vanuit een hele zooi plekken daarheen verplaatst zijn om ze te bewaren. Ook zijn er mooie tuinen en andere leuke dingen zoals een bierbrouwerij enzo. Ideaal dus ook om je digicam uit z'n winterslaap te laten ontwaken.
Wat kost dat?Een kaartje kost EUR 11,70 en parkeren kost 3,50. Niet veel duurder dan een bioscoopkaartje dus.
En hoe kom ik daar?Volg vanaf alle omringende (snel)wegen de ANWB-borden Arnhem Noord/ Openluchtmuseum (afrit 26). Of vanaf station Arnhem buslijn 3 richting Alteveer. In de zomermaanden rijdt er een sneldienst (lijn 13)
Klinkt leuk, maar sta ik daar in m'n eentje?Nee, want de volgende FOK!kers komen ook:
Dagonet
Natalie
Shark.Bait
Finder_elf_towns
SANCTAsimplicissimus
En zij komen misschien:
Dr_Flash
Lynx666
nikky
[ Bericht 1% gewijzigd door Natalie op 10-05-2005 14:39:35 (Schaamteloos post van duo ge-edit) ]
Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.