handig voor dat tooltje van Peaquote:Op zondag 8 mei 2005 20:56 schreef elcastel het volgende:
Hmm ik heb hier een zooi van die invasie (D-Day) apparaten gefotografeerd, niet dat dat wat uitmaakt met die stink-HD van me, maar ik heb weer eens iets (met uitgebeten lucht).
ook even voors en na's laten zienquote:Op zondag 8 mei 2005 21:07 schreef elcastel het volgende:
Psies.
En heerlijk zitten knoeien aan tafel...quote:Op zondag 8 mei 2005 21:24 schreef elcastel het volgende:
Ik heb een koter die met mijn broer mee was zitten fotograferen, leuk, kinderen. Altijd blij, veel tong eruit en hou maar korte sluitertijden aan..
quote:Dubbellu, wat is een balg?
Heee een PB-6quote:
Je voelt je de uitgebeten hond lucht?quote:Op zondag 8 mei 2005 20:56 schreef elcastel het volgende:
Hmm ik heb hier een zooi van die invasie (D-Day) apparaten gefotografeerd, niet dat dat wat uitmaakt met die stink-HD van me, maar ik heb weer eens iets (met uitgebeten lucht).
Neequote:Op zaterdag 7 mei 2005 20:36 schreef elcastel het volgende:
Flash heb je nou al geflashed ?
Dat verhaal ken ik, vaders heeft dezelfde flitser ook gebruikt met zijn vorige camera (eenzelfde als ik heb). Maar op zijn D70 durft ie 'm niet te zetten. Daarom heb ik 'm maar gekaapt.quote:Op maandag 9 mei 2005 12:12 schreef ultra_ivo het volgende:
Fixers, controleer even of de flitser niet teveel stroom van onderen afgeeft en je camera molt. Doe dat voordat je 'm gebruikt. Er bestaan lijsten van op interent.
Ah, jammer dat dit het enige rolletje was dat ik nog thuis had liggen dan. Ik gooi het wel op 'crea-esthetische preferentie' als iemand er naar vraagt.quote:Op maandag 9 mei 2005 14:18 schreef Het-Gele-Teken het volgende:
Ja, hoe hoeger je ISO/ASA waarde hoe grover je korrel op de foto.
Je kunt het er wel uitkrijgen met het juiste programma. Neat Image heet het geloof ik.quote:Op maandag 9 mei 2005 14:19 schreef E.r.w.i.n het volgende:
[..]
Ah, jammer dat dit het enige rolletje was dat ik nog thuis had liggen dan. Ik gooi het wel op 'crea-esthetische preferentie' als iemand er naar vraagt.
Je kan natuurlijk ook altijd even in dit topic kijkenquote:Op maandag 9 mei 2005 14:19 schreef E.r.w.i.n het volgende:
[..]
Ah, jammer dat dit het enige rolletje was dat ik nog thuis had liggen dan. Ik gooi het wel op 'crea-esthetische preferentie' als iemand er naar vraagt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |