Je hebt ook helemaal gelijk en dan bedoel ik niet alleen met je koffie. Het is gewoon een handige functie voor meerdere dingen (zeker omdat ik hier ook een laptop heb).quote:Op zaterdag 7 mei 2005 11:56 schreef Dr_Flash het volgende:
GoeiemorgenKoffie
En ik moet dus nog steeds ff die firmware upgrade voor de 300D halenLijkt me wel geinig eigenlijk
Trouwens El, je kan met zo'n timer natuurlijk veel meer dan gedraai in je slaap vastleggen
Je kan weersomstandigheden zien veranderen, je kan eb- en vloedbewegingen bekijken, je kan de binnenkomst van een schip in een haven leuk weergeven, er is echt wel wat mogelijk
Ik moet nog ergens een gifje hebben van de binnenkomst van de Oriana in Amsterdam, kan het ff niet vinden
Even rondneuzen, ik weet het zo gauw effe niet, ik moet nu even weg, maar ik heb denk ik beide firmware's hier op de pc. En je kunt altijd terug, geen enkel probleem. Ik heb de oude ook gewoon bewaard hier, mijn broer (de vorige eigenaar) had hem er ook op en toen hij hem verkocht aan mij heeft hij hem ook weer fabrieks-af gemaakt.quote:Op zaterdag 7 mei 2005 12:55 schreef Dr_Flash het volgende:
Hmmm ik ben het wel met je eens dat de huidige flits vrij kut is![]()
Maar bestaat er ook een mogelijkheid om, als het niet bevalt, weer terug te flashen naar de oorspronkelijke firmware? En is er ergens een releasenote of zo te downen? Waar haal de die upgrade zelf sowieso vandaan eigenlijk??
Je kan terug naar de oude firmware, da's geen probleem. De hack die ik heb is een verbeterede versie zodat je menu ook gewoon nederlands blijft.quote:Op zaterdag 7 mei 2005 12:55 schreef Dr_Flash het volgende:
Hmmm ik ben het wel met je eens dat de huidige flits vrij kut is![]()
Maar bestaat er ook een mogelijkheid om, als het niet bevalt, weer terug te flashen naar de oorspronkelijke firmware? En is er ergens een releasenote of zo te downen? Waar haal de die upgrade zelf sowieso vandaan eigenlijk??
Je hoeft geen gehackte firmware te hebben om automatisch foto's te maken met timer vanaf je pc. Je moet gewoon het bijgeleverde programma "Remote Capture" aanzetten en je camera verbinden met de usb kabel. Je kan dan op een tabblad de keuze maken van om de hoeveel tijd hij een foto moet schieten.quote:Op zaterdag 7 mei 2005 11:56 schreef Dr_Flash het volgende:
GoeiemorgenKoffie
En ik moet dus nog steeds ff die firmware upgrade voor de 300D halenLijkt me wel geinig eigenlijk
Trouwens El, je kan met zo'n timer natuurlijk veel meer dan gedraai in je slaap vastleggen
Je kan weersomstandigheden zien veranderen, je kan eb- en vloedbewegingen bekijken, je kan de binnenkomst van een schip in een haven leuk weergeven, er is echt wel wat mogelijk
Ik moet nog ergens een gifje hebben van de binnenkomst van de Oriana in Amsterdam, kan het ff niet vinden
Coolquote:Op zaterdag 7 mei 2005 13:18 schreef Het-Gele-Teken het volgende:
[..]
Je kan terug naar de oude firmware, da's geen probleem. De hack die ik heb is een verbeterede versie zodat je menu ook gewoon nederlands blijft.
Ik vind de reflectie van het licht een beetje storend in het oog.quote:
Ik stoor me altijd aan van die uitgebeten luchten, nu kan ik die dus mooi blauw maken, zelfs met wolkjesquote:Op zaterdag 7 mei 2005 22:59 schreef elcastel het volgende:
Ik kan het niet goed beoordelen na de resizer en met een TFT, wat doet het ? Ik zie wel verschil, maar wat was het plan ?
Goeie vraag dit !quote:
Die action gebruikt een hele hoop layers en toestanden...ik klik gewoon die action aan en doe vervolgens wat ie me vraagt stap voor stap. De wolkjes zijn een brush, die ik apart moest downloaden. Maar ook zonder wolkjes is het al een hele verbetering.quote:Op zaterdag 7 mei 2005 23:03 schreef elcastel het volgende:
Hoe doe je dat precies, of hoe doet je action dat ?
Heel handig inderdaad, ik heb al heel wat plaatjes geschoten met zo'n fletse rotlucht erachter, maakt je plaat gewoon mislukt eigenlijk, blauwe lucht is een stuk beter en die wolkjes maken het af.quote:Op zaterdag 7 mei 2005 23:07 schreef pea4fun het volgende:
Die action gebruikt een hele hoop layers en toestanden...ik klik gewoon die action aan en doe vervolgens wat ie me vraagt stap voor stap. De wolkjes zijn een brush, die ik apart moest downloaden. Maar ook zonder wolkjes is het al een hele verbetering.
Die action kan je hier http://www.outdooreyes.com/photo58.php3 gratis downloaden.
GMTAquote:
Precies, ik was er dus ook wel blij mee. Er zijn in die action verschillende moeilijkheidsgraden verpakt, dit is nog maar met de simpelste ik ben echt niet zo'n soepheldquote:Op zaterdag 7 mei 2005 23:09 schreef elcastel het volgende:
[..]
Heel handig inderdaad, ik heb al heel wat plaatjes geschoten met zo'n fletse rotlucht erachter, maakt je plaat gewoon mislukt eigenlijk, blauwe lucht is een stuk beter en die wolkjes maken het af.
Ja in dit land loop je daar nogal eens tegenaan....quote:Op zaterdag 7 mei 2005 23:11 schreef Xilantof het volgende:
[..]
GMTA
en Pea: ik zal dat ding eens bekijken in PS. ben wel nieuwsgierig.
gisteren misschien wat foto's geschoten die zoiets wel kunnen gebruiken.
Kun je hem sturen naar mijn usernaam op hotmail ?quote:Op zaterdag 7 mei 2005 23:10 schreef pea4fun het volgende:
Die wolkjesbrush heb ik van hier http://share.studio.adobe.com/axAssetDetailSubmit.asp?aID=6942&back=http%3A%2F%2Fshare%2Estudio%2Eadobe%2Ecom%2FaxQuickSearchSubmit%2Easp%3Ftxt%3Dcloud%2Bbrush%26allprods%3D0
Dan moet je wel eerst registreren, maar ik heb em, dus als je niet wil registreren dan wil ik em ook wel sturen.
Ik heb ook geprobeerd om niet teveel wolkjes direct boven het water te zetten, maar daar heb je dan ook alleen maar last van als je water in je landschap hebt.quote:Op zaterdag 7 mei 2005 23:23 schreef Het-Gele-Teken het volgende:
Het nadeel van de wolkjes is dat de reflectie in het water niet meer juist is.
Dit is wel het bewijs dat je het in mijn plaatje niet eens gezien hadquote:Op zaterdag 7 mei 2005 23:29 schreef elcastel het volgende:
Ow jezus daar heb je ook mee te maken ja (water)..
Wat geef je gelijk op? Die hele action?quote:Op zaterdag 7 mei 2005 23:33 schreef elcastel het volgende:
Ik ben daar heel eerlijk in : ik geef het gelijk op.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |