quote:
MrSuzuki - Over 29 dagen naar de Ring zegt:
Vatten jullie het nou echt niet ofzo? Ik wil geen ene tering meer met deze rijsc.. ik bedoel motorclub te maken hebben... het is voor mij echt definitief over, de reden heb ik al verteld. Waarom word er dan toch nog verwacht dat wij nog op zo'n kneuzenmeet komen? Echte flinke mazzel met jullie......
![]()
Wat Mr. Suzuki zegt en reeds heeft gezegd...
En dan mijn contributie er nog aan welke gedeeld wordt met Mr. Suzuki:
Wij worden beticht van bepaald gedrag welke jullie echt zelf vertonen getuige de laatste twee topics, ik zeg altijd maar, geen woorden maar daden...
Hier zijn veel woorden, maar geen daden. Uit jullie verslag te lezen blijkt maar eens te meer
![]()
How fucking pathetic als je een 25 kw ZX6R niet bij kan houden
![]()
En dan nog wel interresant lullen over je MPP's en technoflex vering waar alles beter door wordt
![]()
Nog zo'n recent voorbeeld: een fucking 320 mm remschijf voor de KLX
![]()
leer eerst eens fatsoenlijk remmen (en stoppies
![]()
) met de standaard remschijf i.p.v. er stoer over lullen
![]()
En dan nog eens over wheelies met een CR500... als ik de posts van Pepijn af en toe lees over hoe makkelijk een CR500 vanalles doet, en dan vervolgens nadat je er op aangesproken ben dat het woorden zonder daden zijn een heel excuus verhaal te horen krijgt. Nog zieliger wordt het dan als een ander van M-F dat ding zo op z'n achterwiel trekt. En dan opeens lullen over moeten leren enzo
![]()
Praat in eerste instantie is ff niet zo intressant (en ja die post op M-F over het inhalen van een kd'ende Blade hebben we blauw gelegen
![]()
)... Echt altijd die zielige excuses waarom men iets niet doet, maar wel pretendeerd te kunnen doen met de machine
![]()
Leuk voorbeeld zoals het zou moeten gaan: ik zei tegen Mr. Suzuki dat m'n SV in z'n 1 op vermogen omhoog kon gaan. Mr. Suzuki dacht dat ik lulde. Eerste de beste keer samenrijden heeft 'ie het geweten of het kan of niet
![]()
Enne, een simpele route, Lek/Linge, en dan nog na de eerste straat verdwalen
![]()
Goh, zo slecht was Riet dus nog niet. Zeker niet na te lezen van de cynische en misselijkmakende grappen worden gemaakt over de Garmin van z'n pa (jammer he, zo'n mooie tool en niet kunnen betalen
![]()
(ik kan 'm ook niet betalen maar maak er uberhaupt geen grappen over omdat het gewoon rete handig is)). Hadden jullie vandaag maar zoiet, konden jullie tenminste fatsoenlijk een route rijden, gezien een dijk volgen kennelijk te moeilijk is
![]()
En nee, het heeft echt niets te maken met stoer doen, almachtig zijn of wat dan ook. We rijden echt niet perfect of zo, en hebben ook nog steeds een hoop te leren, maar het verschil met jullie is: wij hebben dat door... Wat we bovendien zat zijn, is dat we constant moeten inhouden zodat niet iedereen los gereden wordt en we een jaar kunnen wachten tot iedereen er weer is...
Voor de meeste hier: leer eerst eens fatsoenlijk rijden voordat je stoere praat gaat houden, en leer te erkennen dat je als zak stront rijdt en nog HEEL VEEL te leren hebt
![]()
Ik hou me liever op met mensen die niet stoer praten en wel rijden (PPP-'groep' bijvoorbeeld) i.p.v. stoer praten en rijschoolniveau rijden (Fok!MC bijvoorbeeld)
![]()
Dit is dan ook mijn allerlaatste post (uberhaupt op deze rukforum) onder welke nick dan ook... ik ben er net als Mr. Suzuki gewoon helemaal klaar mee met deze zielige vertoning wat Fok!MC heet...
Geen woorden...
maar daden!!!Maar aangezien ik wat minder haatdragend ben dan Mr. Suzuki (van hem mogen jullie allemaal door de stront zakken
![]()
) wens ik jullie allen een prettig leven toe