abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 1 mei 2005 @ 23:31:37 #201
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_26653253
quote:
Op zondag 1 mei 2005 23:07 schreef stinkie het volgende:
niemand die mij heeft gemist

Ik verlaat meteen het MC SC
Niet doen, ik heb geen bericht voor jou maar voor die maat uit Pijnacker van je met die CR.
Hij zocht nog een zijstandaard voor het ding, dan hoeft hij hem niet meer overal tegenaan te zetten.

Foto is een voorbeeld van het ding op een Yamaha, voor de CR zal het wel iets anders moeten.
Maar die staat wel vermeld in de omschrijving van het ding. Ow ja tik even 100 euro af voor een standaardje.

Maar verder erg lastig om aan die dingen te komen voor een crosser geloof ik.
Niemand in het terrein wil ze erop hebben.
  zondag 1 mei 2005 @ 23:36:48 #202
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_26653419
quote:
Op zondag 1 mei 2005 23:13 schreef Phatzak het volgende:
Maar Luc en Stephan hadden toch bonje ??
Luc had het gewoon helemaal gehad.
Stephan was gewoon zichzelf.

Zag Luc nog wel posten op Motor-Forum net om 22:58 in zijn oude verkoop topic.
  zondag 1 mei 2005 @ 23:40:09 #203
19297 stinkie
Homo Tampeloeris Collosalus
pi_26653530
quote:
Op zondag 1 mei 2005 23:31 schreef Patrick281 het volgende:

[..]

Niet doen, ik heb geen bericht voor jou maar voor die maat uit Pijnacker van je met die CR.
Hij zocht nog een zijstandaard voor het ding, dan hoeft hij hem niet meer overal tegenaan te zetten.

[afbeelding]

Foto is een voorbeeld van het ding op een Yamaha, voor de CR zal het wel iets anders moeten.
Maar die staat wel vermeld in de omschrijving van het ding. Ow ja tik even 100 euro af voor een standaardje.

Maar verder erg lastig om aan die dingen te komen voor een crosser geloof ik.
Niemand in het terrein wil ze erop hebben.
ik geef het wel even door hor, geen probleem

linkje naar waar dat ding te krijgen is?
Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet
  zondag 1 mei 2005 @ 23:56:54 #204
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_26654026
quote:
Op zondag 1 mei 2005 23:40 schreef stinkie het volgende:

[..]

ik geef het wel even door hor, geen probleem

linkje naar waar dat ding te krijgen is?
Jij zit toch in de computers? Kan je zien waar dat plaatje vandaag gelinkt is?

Ik heb het ook nog even gepost in het topic op M-F waar hij het aan mij vroeg.

Laterszz.
  maandag 2 mei 2005 @ 00:00:47 #205
19297 stinkie
pi_26654117
quote:
Op zondag 1 mei 2005 23:56 schreef Patrick281 het volgende:

[..]

Jij zit toch in de computers? Kan je zien waar dat plaatje vandaag gelinkt is?

Ik heb het ook nog even gepost in het topic op M-F waar hij het aan mij vroeg.

Laterszz.
geef daar de link eens van, kan die lul zijn adres niet meer vinden
  maandag 2 mei 2005 @ 00:08:31 #206
15559 bwt
VvvrOOoeeeMmmmm
pi_26654329
Zo, ben er ook weer. ('t is "Berry")
Moest inderdaad mijn buurvrouw ophalen. Ze had haar arm uit de kom gekregen nog voor de wedstrijd. Liep met een mitella om en das nogal lastig autorijden. dus met 2 man haar opgehaald zodat d'r auto ook nog terug kon. (naast 1 PK rijd ze ook nog eens op een oude honda shadow)
@hollander
Vorig jaar is ze begonnen met wedstrijden en heeft elke keer wel een punt of 2,3 of 4 behaald, zat dus in no time 2 klasses hoger. Dit jaar probeert ze dat tempo vol te houden maar dat wordt wat lastiger omdat het paard niet echt dressuur is maar meer met de jacht wordt gebruikt. Hopelijk kan ze volgende week weer fatsoenlijk gebruik maken van haar arm omdat ze dan al weer een wedstrijd heeft.

@Hicham
leuk filmpje thnx
dacht inderdaad dat het een foto was.

Misschien hadden we al eerder tijdens de rit ff moeten wachten en bellen voordat we 150 km verderop waren.
Dat gaan we gewoon nog eens een keer overdoen. En dan hopelijk zonder onderbrekingen van buurvrouwen.
<a href="http://goo.gl/q8fhTe" target="_blank">FAQ?</a>
<a href="http://goo.gl/gYvZFq" target="_blank">Geel is een zonnige en vrolijke kleur, als hij tenminste enigszins warm is gekleurd en wat naar het oranje neigt</a>
  maandag 2 mei 2005 @ 00:09:01 #207
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_26654342
quote:
Op maandag 2 mei 2005 00:00 schreef stinkie het volgende:

[..]

geef daar de link eens van, kan die lul zijn adres niet meer vinden
Damn, wat ben jij onhandig. Maar het is dus echt een vage kennis dus.

Achterin dit topic, maar kan hem zelf ook mailen hoor dan.
  maandag 2 mei 2005 @ 00:11:41 #208
19297 stinkie
pi_26654411
quote:
Op maandag 2 mei 2005 00:09 schreef Patrick281 het volgende:

[..]

Damn, wat ben jij onhandig. Maar het is dus echt een vage kennis dus.

Achterin dit topic, maar kan hem zelf ook mailen hoor dan.
niet bepaald, vraag hem naar zijn duikzoon en je weet of je de goeie hebt. Heb hier alleen geen adressen (van niemand dus). Ken 'm nu jaar of 5 eerst van het duiken. Zijn allebei in zelfde periode begonnen met rijlessen zonder dat we het van elkaar wisten
  maandag 2 mei 2005 @ 00:18:30 #209
19297 stinkie
pi_26654541
en ja, het moet hem wel zijn, Ken maar 1 Rob in Pijnacker met een CR500
  maandag 2 mei 2005 @ 00:18:42 #210
1044 RB
Als ik alles geweten had
pi_26654547
Laters
Ik duik m`n bedje in morgen de volgend cursus
<a href="http://img.photobucket.com/albums/v648/Fazert_63/sv1000%20s/opfoto.jpg" target="_blank" rel="nofollow">bsm high mounted</a>
  maandag 2 mei 2005 @ 00:19:01 #211
15559 bwt
VvvrOOoeeeMmmmm
pi_26654552
Nu heb ik vandaag dus met 1 gedeelte van het FOK! MC gezelschap kennis mee gemaakt.
Nu de rest nog.
<a href="http://goo.gl/q8fhTe" target="_blank">FAQ?</a>
<a href="http://goo.gl/gYvZFq" target="_blank">Geel is een zonnige en vrolijke kleur, als hij tenminste enigszins warm is gekleurd en wat naar het oranje neigt</a>
  maandag 2 mei 2005 @ 00:21:23 #212
1044 RB
Als ik alles geweten had
pi_26654600
quote:
Op maandag 2 mei 2005 00:19 schreef bwt het volgende:
Nu heb ik vandaag dus met 1 gedeelte van het FOK! MC gezelschap kennis mee gemaakt.
Nu de rest nog.
Ales is mogelijk de zomer is nog lang
<a href="http://img.photobucket.com/albums/v648/Fazert_63/sv1000%20s/opfoto.jpg" target="_blank" rel="nofollow">bsm high mounted</a>
pi_26654799
quote:
MrSuzuki - Over 29 dagen naar de Ring zegt:
Vatten jullie het nou echt niet ofzo? Ik wil geen ene tering meer met deze rijsc.. ik bedoel motorclub te maken hebben... het is voor mij echt definitief over, de reden heb ik al verteld. Waarom word er dan toch nog verwacht dat wij nog op zo'n kneuzenmeet komen? Echte flinke mazzel met jullie......

Wat Mr. Suzuki zegt en reeds heeft gezegd...

En dan mijn contributie er nog aan welke gedeeld wordt met Mr. Suzuki:

Wij worden beticht van bepaald gedrag welke jullie echt zelf vertonen getuige de laatste twee topics, ik zeg altijd maar, geen woorden maar daden...

Hier zijn veel woorden, maar geen daden. Uit jullie verslag te lezen blijkt maar eens te meer
How fucking pathetic als je een 25 kw ZX6R niet bij kan houden En dan nog wel interresant lullen over je MPP's en technoflex vering waar alles beter door wordt Nog zo'n recent voorbeeld: een fucking 320 mm remschijf voor de KLX leer eerst eens fatsoenlijk remmen (en stoppies ) met de standaard remschijf i.p.v. er stoer over lullen En dan nog eens over wheelies met een CR500... als ik de posts van Pepijn af en toe lees over hoe makkelijk een CR500 vanalles doet, en dan vervolgens nadat je er op aangesproken ben dat het woorden zonder daden zijn een heel excuus verhaal te horen krijgt. Nog zieliger wordt het dan als een ander van M-F dat ding zo op z'n achterwiel trekt. En dan opeens lullen over moeten leren enzo Praat in eerste instantie is ff niet zo intressant (en ja die post op M-F over het inhalen van een kd'ende Blade hebben we blauw gelegen )... Echt altijd die zielige excuses waarom men iets niet doet, maar wel pretendeerd te kunnen doen met de machine Leuk voorbeeld zoals het zou moeten gaan: ik zei tegen Mr. Suzuki dat m'n SV in z'n 1 op vermogen omhoog kon gaan. Mr. Suzuki dacht dat ik lulde. Eerste de beste keer samenrijden heeft 'ie het geweten of het kan of niet

Enne, een simpele route, Lek/Linge, en dan nog na de eerste straat verdwalen Goh, zo slecht was Riet dus nog niet. Zeker niet na te lezen van de cynische en misselijkmakende grappen worden gemaakt over de Garmin van z'n pa (jammer he, zo'n mooie tool en niet kunnen betalen (ik kan 'm ook niet betalen maar maak er uberhaupt geen grappen over omdat het gewoon rete handig is)). Hadden jullie vandaag maar zoiet, konden jullie tenminste fatsoenlijk een route rijden, gezien een dijk volgen kennelijk te moeilijk is

En nee, het heeft echt niets te maken met stoer doen, almachtig zijn of wat dan ook. We rijden echt niet perfect of zo, en hebben ook nog steeds een hoop te leren, maar het verschil met jullie is: wij hebben dat door... Wat we bovendien zat zijn, is dat we constant moeten inhouden zodat niet iedereen los gereden wordt en we een jaar kunnen wachten tot iedereen er weer is...

Voor de meeste hier: leer eerst eens fatsoenlijk rijden voordat je stoere praat gaat houden, en leer te erkennen dat je als zak stront rijdt en nog HEEL VEEL te leren hebt

Ik hou me liever op met mensen die niet stoer praten en wel rijden (PPP-'groep' bijvoorbeeld) i.p.v. stoer praten en rijschoolniveau rijden (Fok!MC bijvoorbeeld)

Dit is dan ook mijn allerlaatste post (uberhaupt op deze rukforum) onder welke nick dan ook... ik ben er net als Mr. Suzuki gewoon helemaal klaar mee met deze zielige vertoning wat Fok!MC heet...

Geen woorden...

maar daden!!!

Maar aangezien ik wat minder haatdragend ben dan Mr. Suzuki (van hem mogen jullie allemaal door de stront zakken ) wens ik jullie allen een prettig leven toe
pi_26654973
WTF, dit is echt kansloos.

Ik ga er niet veel woorden aan vuil maken, want het slaat werkelijk nergens op. We hebben vandaag een toerrit gehouden en geen racemeet Ik heb de route een dag van tevoren gereden en ik miste gewoon een bord, en vervolgens gaan zitten zeiken over die Garmin?

Tyf toch op man, ik _kan_ die Garmin betalen, maar ik wil het niet, om het bedrag en omdat ik dat ding niet nodig heb Tevens is dat geval van zijn uberstoere pa en niet van die kansloze ruckert die bij de eerste het beste gaat janken om vervolgens te gaan dreigen met zijn grote formaat. (werkelijk, ik zie Riet geen deuk in een pak boter slaan )

Is het soms toeval dat Riet door half MF wordt uitgekotzt, waarom zijn er altijd rellen als Riet in de buurt is Grow up, sommige mensen kunnen echt niets incasseren. Hicham rijdt zijn stepjes aan de grond en ik ga rechtop de bochten door, boeiuh
Bolletje deeg enzo.
pi_26655187
Overigens, toevallig merkte ik op dat Riet zelfs een aanvaring met jou heeft gehad in een ouder topic. Is er iemand die geen aanvaring heeft gehad met Riet? Volgens mij niet. Het probleem van Stephanovic is gewoon dat elke keer wanneer je buiten zijn visie om praat je meteen ruzie hebt. Riet voelt zich direct aangevallen en de discussie wordt vaak direct vijandig.

Dus bij deze, toedelidoke Winnie de Poeh, misschien toch maar eens de oorzaak bij jezelf gaan zoeken
Bolletje deeg enzo.
  maandag 2 mei 2005 @ 00:55:54 #216
53708 ondeugend
Lost in Sound
pi_26655266
Laat nou maar Phatzak

wrom lees ik iedere keer patatzak ?
And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
pi_26655354
quote:
Op maandag 2 mei 2005 00:55 schreef ondeugend het volgende:
Laat nou maar Phatzak

wrom lees ik iedere keer patatzak ?
Patatliefhebber

Vraag me slechts af wie er onder deze grootpraters werden verstaan.

Martie, Anita, Lars, Berry ? , Ralf

Geen van allen heb ik volgens mij nonsense zien posten Maargoed, lekker nu.
Bolletje deeg enzo.
  maandag 2 mei 2005 @ 01:05:35 #218
53708 ondeugend
Lost in Sound
pi_26655450
quote:
Op maandag 2 mei 2005 01:00 schreef Phatzak het volgende:

[..]

Patatliefhebber
LOL
quote:
Vraag me slechts af wie er onder deze grootpraters werden verstaan.

Martie, Anita, Lars, Berry ? , Ralf

Geen van allen heb ik volgens mij nonsense zien posten Maargoed, lekker nu.
Ik begrijp het ook niet helemaal, maar goed het is niet anders
Naar mijn weten hebben velen van ons niets tegen anderen, maar schijnbaar wordt de MC als vele handen op een buik gezien. Jammer, volgens mij gaat het iedereen om het motorrijden in welke vorm dan ook als het maar plezier oplevert. En zo zou het ook moeten zijn.
And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
pi_26657630
Lekker weertje nog...

WTF Er zitten kneesliders op dat ding. Dat kan toch helemaal niet, want je rijdt geen Zupahsport??
Bolletje deeg enzo.
  maandag 2 mei 2005 @ 07:21:21 #220
21094 hicham
hiesjam
pi_26657688
Woehahaha, ik dacht even de OP.txt te updaten voordat ik weer ga pitten na mijn krantenronde kom ik een rete-blareply tegen Phatzak heeft wel mooi verwoordt wat ik dacht. Verder snap ik nu niet wat Mr.Suzuki / jullie probleem nou precies is Waarom komen jullie in godsnaam wederom terug als de Fok!MC totaal niet aan jullie besteedt is? Om je punt duidelijk te maken?

Volgens mij kan Riet er gewoon niet tegen dat er een succesvolle meet is geweest (heeft nog over MSN iets gezegd in de vorm van 'zie nog maar een meet te regelen zonder mij' ), en gaat ie nu maar kankeren op het feit dat we verkeerd zijn gereden. Hoe diep kun je zinken Wij hebben iig wel een leuke dag gehad en daar kunnen jullie niks meer aan veranderen

Voor zover ik weet heeft trouwens niemand problemen met Rossi's in de crew (voor zover jij je als een Rossi gedraagt omdat je eindelijk zover bent en wheelies durft te maken ). Eerder met Rossi's die zich bemoeien met (beginnende) motorrijders omdat ze (nog) niet Rossi genoeg zijn

Dream on dude, wat Phatzak ligt, het ligt gewoon aan de mentaliteit, niet aan je rijvaardigheid. Stephan is jammer genoeg zo geboren en het valt me tegen dat hij dat op zo'n leeftijd nog niet realiseert, en jij moet kennelijk al je opgekropte frustraties kwijt die je op je Bie Em Dabbeljoe hebt ervaren

Verder wil ik Riet ook nog wel op een supersport tekeer zien gaan *, want ik denk dat de Bandit met recht een beginnersmotor wordt genoemd. Niet dat het niet meer geschikt is voor niet-beginners, maar meer voor het vertrouwen dat je ermee krijgt. Iemand die na z'n rijlessen op een supersport stapt heeft meer tijd nodig om vertrouwen te winnen van z'n motor dan iemand die op een Bandit stapt. Getuige het feit dat ik de Bandit nu al alle kanten op gooi

* Misschien dat hij ook op een SS tekeer kan gaan, maar dat zal ongetwijfeld zijn omdat ie dan al het algemeen vertrouwen van de banden heeft gewonnen dankzij de Bandit

Ook heb je in je blinde frustratie aanval volgens mij niet doorgekregen waarom Lars niet echt meekwam. Onder andere omdat ie met een duo zat op z'n ZXR400 die hij laagtoerig hield omdat zij geen oordopjes had en hij wel een luide uitlaat. Een ZXR400 komt nou eenmaal laagtoerig niet aan veel vermogen om met duo en al hard door te trekken. Nog een reden horen? De drempels waar in principe wel hard over doorgereden kon worden maar niet met een duo. Dit zijn geen smoesjes maar argumenten Dus, neem een pilletje, en probeer het te begrijpen

Ja, ik erken dat de rit van vandaag niet hard ging. Maar daar ga ik niet moeilijk om doen omdat ik iedereen zijn eigen tempo laat rijden zoals diegene zelf wilt. Iets waar met name Riet altijd een hoge hoed van op had, hij zei altijd iets in de zin van 'probeer ons niet bij te houden, rijd je eigen tempo anders gebeuren er ongelukken'

Serieus, probeer het nou door te krijgen: Ons probleem is niet jouw rijkwaliteiten die vooruit zijn gegaan. Ik vind het wel leuk voor je dat je wheelies en stoppies maakt. Maar omdat jij nu dergelijk rijgedrag vertoont vind je opeens dat iedereen zo moet rijden op zijn motor En dan vooral de manier waarop je ons dat door de strot moet douwen

[ Bericht 5% gewijzigd door hicham op 02-05-2005 07:47:00 ]
pi_26657795

Even dit topic uitrellen dan maar en in 218 gewoon weer gezellig door zoals het de laatste dagen was !
Bolletje deeg enzo.
  maandag 2 mei 2005 @ 08:07:24 #222
17709 hollander172
Sea por favor apacible con mí.
pi_26657947
quote:
Op maandag 2 mei 2005 07:21 schreef hicham het volgende:
Ook heb je in je blinde frustratie aanval volgens mij niet doorgekregen waarom Lars niet echt meekwam.
Tussendoor kon ik telkens weer redelijk aansluiten tot de volgende drempel.
Zal voortaan vantevoren even kijken of er veel drempels in een traject zitten, het scheelt behoorlijk of je nou een beetje moet remmen en op je stepjes kan gaan staan of dat je met duo echt flink af moet remmen zodat die niet gelanceerd wordt.

We moeten ook echt eens oordoppen kopen zodat ik ook met duo wel voluit kan gaan.
Capa del satén blanco, Cuerpo del acero, Corazón del oro.
  maandag 2 mei 2005 @ 08:09:35 #223
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_26657956
quote:
Op maandag 2 mei 2005 00:31 schreef Didiot het volgende:

[..]

Grappige post. En wheelies kunnen maken is nog niet goed kunnen rijden shappie.
Die gast op die CR gisteren maakte trouwens 2 kleine hupjes, deze motor gaat echt niet net zo makkelijk op het achterwiel als een standaard CR, 40 tanden ipv 52, verlengde achtervork en een uitlaat die te weinig tegendruk geeft hij crossed al jaren overigens en rijdt al 8 jaar CR500.
Verder heb ik nog nooit geoefend op wheelie's dus wat jij lult over oefenen, wat heb jij dan de afgelopen maanden gedaan?

En goed hard rijden kan je niet eens, hulde voor je stoppie maar ik heb nog nooit zoveel gevaarlijke momenten gezien met jij voor mijn neus. Vriendjes met Riet, jullie lagen bijna samen in het ziekenhuis.

Wat er met Riet is snap ik al helemaal niet, maar goed het zal aan mij liggen. Tot ooit.

FS vroeg al eens een keer wat ik met een kneus als PatM moest.
  maandag 2 mei 2005 @ 08:33:21 #224
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_26658105
quote:
Op maandag 2 mei 2005 07:21 schreef hicham het volgende:
<knip>
* Misschien dat hij ook op een SS tekeer kan gaan, maar dat zal ongetwijfeld zijn omdat ie dan al het algemeen vertrouwen van de banden heeft gewonnen dankzij de Bandit

[sub]Ja, ik erken dat de rit van vandaag niet hard ging. Maar daar ga ik niet moeilijk om doen omdat ik iedereen zijn eigen tempo laat rijden zoals diegene zelf wilt. Iets waar met name Riet altijd een hoge hoed van op had, hij zei altijd iets in de zin van 'probeer ons niet bij te houden, rijd je eigen tempo anders gebeuren er ongelukken'
En wie stond er naast de weg op de Bosweg, bijna onderuit in de bosjes. De almachtige himself.

Damn, ik wilde nog normaal met die gasten omgaan als ik ze zou zien of spreken in de toekomst, en ik hoopte dat ze nog zo sterk waren om gisteren gewoon te verschijnen -er was ook eigenlijk helemaal niets aan de hand, maar zo bekrompen als dit heb ik het nog nooit gezien en dan worden wij nog door hun ervan beschuldigt.
  maandag 2 mei 2005 @ 09:01:13 #225
66676 Mercy_symbol
Bwoaperszkilometerduivel
pi_26658387
goedemorgen allemaal,

dan ben je echt wel fucking triest bezig hoor, eerst heel dramatisch afscheid nemen iedereen de tering wensen, en dan na een week terug komen en een beetje zielig gaan lopen rellen,

hoezo een dikke plaat voor je kop

en begrijpend lezen is aan beide blijkbaar niet besteed
ride like a devil...... feel like a god !
Let's race
Buienradar
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')