Zo weinig nog maar?? Naja, hij krijgt er nu sowieso 2x180 + 115 km bijquote:Op zondag 1 mei 2005 12:29 schreef ondeugend het volgende:
Ralf is vertrokken met de stand van 349 km op de teller.
Wat maak je ervan dan dat je moet renderen?quote:Op zondag 1 mei 2005 12:30 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
ik was het ook niet vergeten, het is er nog niet van gekomen om even met OPM te msn'en en de rest van de meetfoto's te verkrijgen,
daarna is de pjuter 14 uur bezig met renderenen ik heb AMD2600+
middagquote:
Ja, volgens mij heeft ie meer bij de TT-baan gestaan dan gereden.quote:Op zondag 1 mei 2005 12:40 schreef hicham het volgende:
[..]
Zo weinig nog maar?? Naja, hij krijgt er nu sowieso 2x180 + 115 km bijHij heeft z'n MSN trouwens thuis aan laten staan, of heeft ie een Garmin Special Edition MSN Enabled op z'n motor?
quote:Op zondag 1 mei 2005 12:05 schreef Makster het volgende:
Ik stem voor een stuntelmeet ala Maasvlakte. Niks km rijden, gewoon een beetje aan kutten met sprintjes trekken en stom doen. Dat is de shit
Ik denk dat er nu nog grotere cracks komen.quote:Op zondag 1 mei 2005 17:02 schreef Makster het volgende:
Spaanse Polder is ook om de hoek, ben er denk ik wel weer bij. Was wel tof gisteren, die gasten gingen HARD langs de hekken echt niet normaal meer.
Die Quads trouwens ook hoor hee, eigenlijk was het op sommige stukken super link. Als die quad van de baan raakte nam hij zeker 6 man mee ofzo
HEt was wel gek en dat telt op het laatst![]()
![]()
Wel thuis maar we moeten ook eten.quote:Op zondag 1 mei 2005 19:20 schreef Patrick281 het volgende:
Ik ben 2 uurtjes weg geweest, letterlijk van de wereld af, denk even bij te lezen over die motorbende, is er nog niemand thuis.
![]()
![]()
![]()
Zeker met zijn allen aan het zalig avondmaal begonnen.
Ik heb niks meer in huis qua normaal drinken, dus dan maar de laatste paar wodka breezers.
De eerste twee zijn je eigen schuld.quote:Op zondag 1 mei 2005 19:30 schreef Makster het volgende:
Waarom heb ik binnenkort examen en waarom heb ik nog niet alle onderele voor de SM en WAAROM ken ik niemand die adapters kan maken
Voor de veranderde afstand naar de remklauw als de nieuwe schijf er opzit.quote:Op zondag 1 mei 2005 19:34 schreef hollander172 het volgende:
[..]
De eerste twee zijn je eigen schuld.Wat voor adapter moet je hebben?
Mja eindpunt was zeker weer vlakbij Vianen, dus voor de rest duurt het wel even.quote:Op zondag 1 mei 2005 19:32 schreef hollander172 het volgende:
Wel thuis maar we moeten ook eten.
Ging lekker allemaal.
De eerstvolgende mag alles uit de doeken doen.![]()
quote:Op zondag 1 mei 2005 19:39 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
wat een dag om te rijden vandaag![]()
alleen heb ik geen minuutje gereden
namelijk verjaardag gevierd in r'dam met me pa & de rest vd fam...
ik kan moelijk me oma en broer achterop nemenquote:Op zondag 1 mei 2005 19:44 schreef Patrick281 het volgende:
Dan kon je toch op de motor naar je familie
gheghe, eerst 2 uur op een boot gezetenquote:En kom je dan niet even langs als je in de buurt bent?
Je kon er vast wel even een paar uurtjes er tussen uit, even sigaretten halen.![]()
Zoals Pep dus zegt, kan zijn dat ik de goede remklauw vind die zonder adapter past maar 99% dat ik een adapter moet (laten) maken. Naja wat moet dat moetquote:Op zondag 1 mei 2005 19:34 schreef hollander172 het volgende:
[..]
De eerste twee zijn je eigen schuld.Wat voor adapter moet je hebben?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |