Ik denk: godverdomme, flikker eens op met die kloterommelmarkt op zonagmorgen onder mijn balkon!!!!quote:
Ik denk dat ik weet wat Lepra inhoud nu,.. wel willen maar dat je geen handen hebt om je te uiten.quote:
Owquote:Op zondag 1 mei 2005 10:43 schreef -Xerxes- het volgende:
[..]
Ik denk: godverdomme, flikker eens op met die kloterommelmarkt op zonagmorgen onder mijn balkon!!!!
Iemand die niet echt zit te genieten van jouw return!quote:
Oi, deal with it!quote:Op zondag 1 mei 2005 10:52 schreef Adelante het volgende:
[..]
Iemand die niet echt zit te genieten van jouw return!
Ja echt. Kabaal, drukste van jewelste hier.quote:
Je schold iemand uit voor 'lepra' en toen kreeg je een ban?quote:Op zondag 1 mei 2005 10:44 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik denk dat ik weet wat Lepra inhoud nu,.. wel willen maar dat je geen handen hebt om je te uiten.
Nee, hij zei "ster"en toen kreegtie een banquote:Op zondag 1 mei 2005 11:00 schreef JMB het volgende:
[..]
Je schold iemand uit voor 'lepra' en toen kreeg je een ban?
Voor hoe lang?
Kompt op 'tzelfde neer.quote:Op zondag 1 mei 2005 11:05 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nee, hij zei "ster"en toen kreegtie een ban
Nee, ik aggigeerde op 2 proleten die een topic kwamen verzieken.quote:Op zondag 1 mei 2005 11:00 schreef JMB het volgende:
[..]
Je schold iemand uit voor 'lepra' en toen kreeg je een ban?
Voor hoe lang?
Sterf? Zei hij dat?quote:Op zondag 1 mei 2005 11:05 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nee, hij zei "ster"en toen kreegtie een ban
Van wie kreeg je ban?quote:Op zondag 1 mei 2005 11:07 schreef Bastard het volgende:
[..]
Nee, ik aggigeerde op 2 proleten die een topic kwamen verzieken.
+
Een overdreven mod actie..
=
48 uur bannetje..
Maar zal er persoonlijk maar niks meer over zeggen
Newbie... Knut kan niet bannenquote:
Oh nee en hij kan ook geen admin roepen en zeggen dat jij een ban moet krijgen.quote:Op zondag 1 mei 2005 11:12 schreef Bastard het volgende:
[..]
ewbie... Knut kan niet bannen
Maar goed ook trouwens, anders hadden we geeneens een forum meer gehad.
Dat gebeurt aan de lopende band idd.quote:Op zondag 1 mei 2005 11:18 schreef JMB het volgende:
[..]
Oh nee en hij kan ook geen admin roepen en zeggen dat jij een ban moet krijgen.
Nee, dan wordt er een FA geroepen, geen admin.quote:Op zondag 1 mei 2005 11:18 schreef JMB het volgende:
[..]
Oh nee en hij kan ook geen admin roepen en zeggen dat jij een ban moet krijgen.
of was jij dat niet ?quote:
1)Ah ok dan word er een FA en geen amdin. Nee me niet kwalijk ik zal het in mijn kopje stampen.quote:Op zondag 1 mei 2005 11:21 schreef yvonne het volgende:
[..]
1)Nee, dan wordt er een FA geroepen, geen admin.
2)En sinds wanneer is Knut mod van Gam
3)En hij zei niet "sterf"hij zei "ster" groot verschil en erg creabea
Je loopt achter :pquote:Op zondag 1 mei 2005 11:25 schreef Skaai het volgende:
Jeutje, een topic om je unban te vieren.
Wat stoer, dan mag ik ook nog wat topics openen.
Ja, denk je dat ze mijn 3 'vierhierunbantopics' nog waarderen, maanden en weken na dato?quote:
Oh, je wil ook aandacht.quote:Op zondag 1 mei 2005 11:25 schreef Skaai het volgende:
Jeutje, een topic om je unban te vieren.
Wat stoer, dan mag ik ook nog wat topics openen.
Geheid dat er een slotje opkomt.quote:Op zondag 1 mei 2005 11:26 schreef Skaai het volgende:
[..]
Ja, denk je dat ze mijn 3 'vierhierunbantopics' nog waarderen, maanden en weken na dato?
Oh nu ben ik diegene die aandacht wil?quote:Op zondag 1 mei 2005 11:28 schreef Bastard het volgende:
[..]
Oh, je wil ook aandacht.
*Aandacht geeft*
Blij?
ik wil je wel een nieuwe ban regelen, dan mag je er eentje openen over 48 uur!quote:Op zondag 1 mei 2005 11:26 schreef Skaai het volgende:
[..]
Ja, denk je dat ze mijn 3 'vierhierunbantopics' nog waarderen, maanden en weken na dato?
Jeetje, leuke icon.quote:Op zondag 1 mei 2005 11:31 schreef Ruis het volgende:
[..]
ik wil je wel een nieuwe ban regelen, dan mag je er eentje openen over 48 uur!
Inkoppertje.quote:Op zondag 1 mei 2005 11:31 schreef Ruis het volgende:
[..]
ik wil je wel een nieuwe ban regelen, dan mag je er eentje openen over 48 uur!
Ben je boos? Pluk een Tulp..quote:
Ja, voor mn schoonouders weet je nogquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |