Nee, altijd 2 dagen er voor.quote:Op maandag 2 mei 2005 21:02 schreef rwbrink het volgende:
wanneer komen die cijfers eigenlijk pas de dag erna toch?
Wannee wil je ze dan hebbenquote:Op maandag 2 mei 2005 21:02 schreef rwbrink het volgende:
wanneer komen die cijfers eigenlijk pas de dag erna toch?
Als jij met een zak geld gaat rammelen kan ALLES on demandquote:Op maandag 2 mei 2005 22:53 schreef rwbrink het volgende:
nou gewoon 12 uur in de avond, het kan toch wel on demand
Godverdomme zeg... Je staat niet in de Dagcijfers lijstquote:Op ]dinsdag 3 mei 2005 07:50 schreef DaMook het volgende:
Ik stond er niet in gisteren. Dan zal ik er vandaag ook wel niet instaan
.
Een Zak knikkers? of chocolade of gewoon een lege plastic zak?quote:Op dinsdag 3 mei 2005 07:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Als jij met een zak geld gaat rammelen kan ALLES on demand
moet ook kunnen tochquote:Op dinsdag 3 mei 2005 09:26 schreef SpeedyGJ het volgende:
43. SpeedyGJ 95
Komt omdat ik met mijn eigen forum bezig was
en dat nog wel op je verjaardagquote:Op dinsdag 3 mei 2005 09:31 schreef QyRoZ het volgende:
18. QyRoZ 154
Zo kan ik nog net een beetje afstand tot tong bewaren.
wees er trots opquote:Op dinsdag 3 mei 2005 09:35 schreef Dark_Killah het volgende:
3. Dark_Killah 281. Weer eens hoger als Dr_Flash.
anders ga je even op iedereen reageren ofzoquote:
nou misschien doe ik dat wel uit beleefdheid, gewoon uit blijk van waarderingquote:Op dinsdag 3 mei 2005 09:40 schreef Dos37 het volgende:
[..]
anders ga je even op iedereen reageren ofzo
Nou misschien doe je dat gewoon om er morgen nog hoger te staanquote:Op dinsdag 3 mei 2005 09:45 schreef rwbrink het volgende:
[..]
nou misschien doe ik dat wel uit beleefdheid, gewoon uit blijk van waardering
misschien wel jah, ooit aan gedacht dat dat een mooie combi isquote:Op dinsdag 3 mei 2005 10:03 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Nou misschien doe je dat gewoon om er morgen nog hoger te staan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |